Fantastisch!

2de maal de Romeinse derby mogen meemaken dankzij Number1. Wederom tophotel met lekker ontbijt nabij centrum en het station. Op een stevige wandeling naar het stadion al wat supporters tegengekomen. Wat een sfeer! Om dan topplaatsen te hebben en te kunnen genieten van wat Italiaanse passie en vuur.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Lazio-AS Roma

Topweekend in Keulen

Zaterdag 5 nov 2023 de wedstrijd Koln - Augsburg bezocht in een uitverkocht Rhein Energie Stadion. Zeker geen topwedstrijd met als uitslag 1-1. Maar de sfeer in het stadion maakte veel goed. Hotel en tickets prima geregeld door number 1 voetbalreizen. Na de wedstrijd nog een leuke avond en nacht gehad in de gezellige uitgaansstad Keulen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln - Augsburg

Alles weer super geregeld. Geweldige plekken in het stadion !

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fulham vs Manutd

Samen herinneringen maken "Manchester city"

WAUW, voor mijn zoon zijn 18de verjaardag deze reis geboekt. Alles verliep fantastisch en was tot in de puntjes verzorgt. We hadden zitplaatsen in cat 1 van het etihadstadion. Dicht op het veld, we konden het zweet bijna ruiken :-). Number1voetbalreizen staat bij ons nu ook op number 1️⃣ . We gaan zeker nog een keer boeken. Ik raad het iedereen aan. Een ervaring om NOOIT te vergeten. Number1voetbalreizen Bedankt

Super gave wedstrijd en stadion

Jammer dat de wedstrijd verplaatst werd, moest hierdoor 1 hotelovernachting en vliegtickets extra regelen. Verder alles goed geregeld, en thanks voor de upgrade van de zitplaatsen in het stadion.

Fantastische en onvergetelijke ervaring

De stad, het uitgaan, de wedstrijd, het stadion, het bier en al het andere wat ongezond was, alles was goed. Het hotel was prima maar, ondanks de locatie top was, denk ik niet 4sterren waardig. Maar dat maakte de ervaring er niet minder om.

Leuke wedstrijd maar sfeer was minder dan gedacht.

Wedstrijd Borussia Dortmund - Werder Bremen De kaarten kwamen op de wedstrijd dag zelf pas. Dit lag niet aan het bedrijf maar aan hun Duitse partner. Ik kreeg keurig antwoord op mijn mailtje en op het telefoontje waarom het wat langer duurde voor ik de kaarten had. Al met al prima service. Doordat we helemaal bovenin achter het doel zaten zaten en het dak schuin afloopt zagen we een groot gedeelte van de rest van het stadion, aaronder een groot gedeelte van de Gelbe niet goed. Hierdoor kregen we een groot gedeelte van de sfeer niet mee, dat was minder. (Ik heb al veel stadia gezien maar dit nog niet eerder meegemaakt). Liever waren we hierover van te voren geinformeerd met name door het bedrag wat je voor een ticket betaald. Het zicht op het veld was prima. Nadat we een hekje over zijn geklommen hebben we het hele stadion na de wedstrijd alsnog gezien dat was indrukwekkend maar had het liever met publiek gezien.

Zou het iedereen aanraden

Alles super geregeld!

Perfect hotel middenin het centrum van Manchester, hele leuke stad overigens, leuke wedstrijd gezien, kortom top weekend

Unieke belevenis vanaf perfecte (wel prijzige) plaatsen

We zaten Lower West in het Amex Stadion ca 15 meter van de middellijn. Uitstekend zicht. Procedure met tickets in wallet werkte feilloos. Transport naar en van stadion (Brighton) gratis en prima geregeld. Brighton & Hove Albion presenteerde zich als een zeer gastvrije club met geweldige supporters en mooie tradities.

Onvergetelijk weekend

Gisteravond weer terug gekomen van heerlijk weekend Liverpool. Met de EasyJet vrijdagochtend heen en zondag avond terug. Vrijdag Liverpool stadion tour, zaterdag Everton en op stap in Cavern Quarter en zondag stad bezocht. Hotel The Road end: fantastische locatie, perfect voor een voetbal weekend. The Arkles Pub tegenover, ontbijt prima, fish and chips shop geweldige ervaring in meerdere opzichten. Twee punten ter verbetering: 264 The Road End is niet het adres van het hotel, maar de naam. Het ligt op 264 Anfield Road, en dat maakte het niet makkelijk om te vinden voor de locals of op Google maps. Misschien goed om dat te vermelden. Ook was de toegezonden toegangscode niet van de voordeur, maar van de kamer. (Deze code was twee keer verstuurd, voordeur is anders dan de kamer).Hierdoor konden we er niet in. Voor een self-check in is dit een erg vervelende en frustrerende fout. Gelukkig waren er bij de pub mensen zo vriendelijk om ons te helpen en hebben ze gebeld voor de juiste code. Het is te hopen dat uw gasten dit in de toekomst niet meer hoeven te doen. Je zou er maar staan met een niet werkende Simkaart in het donker. Al met al een geweldige ervaring, Everton was fantastisch. Misschien ook goed om wat pubs (Arkles, Royal Oak) op te nemen in jullie tips.Bedankt voor de mooie zitplaatsen. We waren onder de indruk van de gemoedelijke sfeer en gezellige ambiance. Liverpool stadion is toch wat meer steriel, hoewel de tour zeer indrukwekkend was. Ik zou iedereen deze trip aanraden. Als gezegd, Liverpool is een ontzettend leuke stad voor een weekend trip, locatie hotel was perfect, Everton een onvergetelijke ervaring en prijs-kwaliteit verhouding super. Alles prima te doen met de bus. Bedankt voor de service en wie weet tot een volgende keer! Tomas Mastboom Dennis Schoppers Nijmegen

Uitstekend geregeld.

Het plan dat ik had, een weekendje Londen met wedstrijden, is gelukt. Geen zorgen over tickets en hotel. Goede info vooraf.

Real Madrid gaan kijken tegen Osasuna. Onder de indruk van het stadion en het aantal volk dat er rond liep. Daarbij nog een mooie match gezien ook. Geweldige ervaring!

Top geregeld, prima zitplaatsen met drie personen naast elkaar

Erg leuk weekend gehad in Manchester, goede plek met drie zitplaatsen naast elkaar, mobiele tickets werkten goed, mooi hotel (voor slechts €10,- extra een 4-sterren hotel). Zeer aan te bevelen!

Perfect georganiseerd!

Perfect georganiseerde reis en uitstekend hotel in Milaan! Wedstrijdtickets mooi op tijd ontvangen en ook altijd bereid te helpen bij eventuele vragen. Voor herhaling vatbaar!

Perfect geregeld

Number 1 voetbalreizen heeft alles perfect geregeld, van verblijf tot aan de tickets voor de wedstrijd. Tickets waren op onze eigen naam gezet, optijd bij ons binnen en het waren nog geweldige plaatsen ook. Het hotel was netjes en zat op een mooie centrale locatie. Kortom, echt een aanrader. Wij gaan zeker nog meer reizen maken via Number 1 voetbalreizen.

Hotel prima, wedstrijd geweldig... dat het OV niet best is in GB, het slecht weer was èn dat Man United verloor kunnen jullie niks aan doen :-). Wel best prijzig.

geweldig

top weekend gehad met mijn vader in liverpool

Prima geregeld!!

We hebben genoten van een mooie voetbalreis via Number-1 voetbalreizen. Tickets werden keurig op tijd verstuurd EN we hadden echt super mooie plekken in het stadion! Helemaal top!

goed geregeld met de tickets

hadden voetbaltickets besteld en deze zijn goed afgeleverd als eticket op de gsm

Mijn verwachtingen niet waargemaakt

Vooraf communicatie ging prima. Betaalde prijs was best fors, dus je verwacht dan ook een goede kamer, verzorging en wedstrijdkaarten. Kaartje voor de wedstrijd Inter Milaan-AC Milan is schaars, dus dat je daar een plaats hebt op een hoge plek in het stadion, is te verwachten. Belevenis in deze wedstrijd is geweldig! Aangeboden hotel had een prima ligging, nagenoeg in het centrum. Bij aankomst hotel, bleek dat wij mochten overnachten in een ander pand (200 mtr verderop) waar van 1 pand 4 hotelkamers was gemaakt. Totaal geen sfeer en erg gehorig! Alsof de rijdende auto's door de straat door je slaapkamer reden en voorbij lopende voetgangers bij je in de kamer waren. Het pand was dus gehorig en thuiskomende gasten zorgden voor overlast. De enkele verlichting in de kamer (geen zitje, alleen een bed, toilet en douche) was TL-verlichting, geen sfeer. Regendouche was stuk, maar wel discoverlichting in de douche (dat was dan wel weer grappig). Ontbijt was onvoldoende. Ruim assortiment, maar kwaliteit broodjes en koffie was heel matig. Ontbijt was toch weer in het hotel, niet in ons pand, dus 200 meter heen-en-weer lopen. Belevenis was mooi, maar verzorging was ruim onvoldoende.

Onvergetelijk weekend met mn zoontje

Geweldig was het. Zo genoten met mijn zoontje van 14! 1 op 1 quality-time. Alles perfect geregeld en nergens omkijken naar. Ik zou alle 3 de kinderen een keer meenemen dit jaar. 1x naar chelsea geweest, 1x naar PSG en nu raar Real Madrid! Nu weer aan het sparen voor volgend jaar. !!

Geweldige ervaring met top service!

Super mooi weekend met dank aan Number-1 voetbalreizen!

Goed geregeld

Alles was goed geregeld

niet zoals verwacht

hotel ligt heel afgelegen en is voor mij zeker geen 5 sterren de bus naar het stadium , é haltes voor het stadium geen plaatsbeschrijving meer zodat we 3haltes terug moeten stappen. Voor terug naar hotel geen bus meer gevonden!!! teleurstellend voor deze som geld

Julianaweg 141 JJ

1131 DH Volendam

Over Number-1 voetbalreizen.nl

Number 1 Voetbalreizen is een voetbalreisbureau met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van volledig samengestelde voetbalreizen tegen de scherpste prijzen. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt: altijd inclusief ontbijt en de beste tips voor jouw trip.