Hele mooi kwalitatief materiaal en zeer vlug geleverd

Mooi kader Zeer mooi afgewerkt Met zorg geleverd en ingepakt Een grote aanrader

Hi Salima, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Prima lijsten voor een prima prijs.

Hallo Martin, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Duurt erg lang

Poster is voorradig maar na 3 weken pas binnen gekregen en maar uit eindelijk besloten dat ik een andere lijst nam anders duurde het nog langer

Kwaliteit Oke

De print is niet super hoogwaardig, het is zeker oke maar van dichtbij zie je de pixels. Wel een goede prijs, en de poster hangt naar tevredenheid in de kinderkamer.

Hallo, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. - Klantenservice Posters.nl

Prima kwaliteit

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Hoi Gerrie, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

kader voldeed niet aan omschrijving

De kader die ik bestelde werd snel geleverd, maar de maten waren fout. De omschrijving op de website gaf aan dat de afmetingen betrekking hadden op de binnenmaat. Bij aankomst bleek dat niet het geval te zijn. De vermelding grootte had betrekking op de buitenmaat, zodat mijn kader te klein is voor de afbeelding die ik erin wilde bewaren.

Beste Kitty, Bedankt voor de bestelling en beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Zou je een e-mail willen sturen naar: [email protected]? Wij helpen je vanaf daar verder. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. - Klantenservice Posters.nl

Goede en vlotte verzending

Super makkelijke haakjes besteld om dingen op te hangen op gipswanden zonder boren, zonder pluggen

Hoi Deau, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Supersnel geleverd, heel breed assortiment

Als verrassing een lijst in een ‘gekke’ maat besteld voor mijn zoontje, en was gewoon op voorraad, en volgende dag al geleverd!

Hi Bastiaan, Bedankt voor je bestelling en review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Mooie aluminium lijst gekocht, binnen een dag perfect geleverd.

Hallo Inge, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit en goede verpakking.

Beste Ton, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Perfekt

Mijn posterstrips waren beschadigd aangekomen. Ik heb een mail gestuurd, direkt kreeg ik al antwoord. Volgende dag, einde ochtend werden er nieuwe bezorgd. Nu netjes aamgekomen. Perfekte service van Posters.nl

Hallo Arlette, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service! Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

snel en goed

Snelle levering en goede kwaliteit van product

Hi Andre, Bedankt voor je bestelling en de goede review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Wij krijgen een hoop leuke producten binnen, heb je ze al gezien in de webshop? Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Had tot 2x toe een beschadigde lijst. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.

Hallo Tom, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

heel netjes verpakt en snelle levering en goed produkt

zie bovenstaande

Hoi Danny, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Kwaliteit valt tegen

Levering was snel. Helaas valt het product erg tegen. Op de plaat zitten krassen, poster zit niet strak in de lijst.

Beste Judith, Bedankt voor de bestelling en beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Zou je een e-mail willen sturen naar: [email protected]? Wij helpen je vanaf daar verder. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. - Klantenservice Posters.nl

Goede kwaliteit/prijs verhouding!

Prima product gezien de prijs! Snel geleverd! Goed verpakt! Kortom.... Oké!

Hi Willem, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

De lijsten zijn gevuld en hangen. Het is mooi en naar mijn zin. Top!

Beste Tineke, Bedankt voor je bestelling en vijf-sterren beoordeling! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Prachtige poster

Heel mooie poster: zeer snel bezorgd.

Hoi, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met jouw poster. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Mooie ingelijste poster

Ik had een poster besteld en gekozen voor laten inlijsten om drie dagen later op een verjaardag te geven. Helaas duurde het bijna drie weken voor de poster kwam en toen zat hij nog ondersteboven in de lijst ook. Dat was heel erg vreemd omdat het een landkaart is. Toch vier sterren omdat het een prachtige poster in een mooie lijst voor een mooi bedrag en omdat het bedrijf ons heel netjes informeerde over een datalek.

Hoi Marjan, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Wacht nog op bestelling

Helaas niet alles voorradig, dus nog niets ontvangen.

Beste Lia, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat het bestelde product niet op voorraad was. Wij moeten soms ook producten bestellen waardoor het iets langer duurt voor deze word geleverd. Wie weet kun je nog iets anders leuks vinden in de webshop wat wel op voorraad is. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Super maar dan ook echt super verpakt

4 lagen of meer karton eromheen dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Lijsten zien er mooi uit makkelijk om op te hangen. Wij deden een elektriciteitsdraadje tussen de 2 ophanghaakjes dan kan je de hoogte later nog wijzigen en hangt hij recht! Geschikt ook voor de Moco posters! Maat lijst is ook echt de binnenmaat die je nodig hebt dus er valt niets "weg" vd poster.

Hoi Angel, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het assortiment en de verpakking. Het is belangrijk voor ons om te weten wat de klant vind om de klanten beter te kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Geweldig, goede verzendverpakking

Zie boven

Hoi, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Geweldige service

Na beschadiging aan lijst, prima behandeld. Nieuwe lijst werd zsm geleverd! Hartelijk dank! M.Dijkstra

Hallo, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Geweldige mooie zwarte houten lijst, ben er heel blij mee

Kan Posters.nl echt aanbevelen, goede snelle verzending, prachtige houten zwarte lijst met een zeer goede juiste maat. Alles is naar wens.

Hoi Will, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je mooie lijst. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Excellent

Zeer goede service - goede kwaliteit

Beste Willy, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Over Posters.nl

Bij Posters.nl vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.nl aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.nl heeft scherpe prijzen en snelle levering door heel Nederland. Koop je favoriete posters kunstdrukken, lijsten en veel meer op Posters.nl!