Prachtige poster

Heel mooie poster: zeer snel bezorgd.

Hoi, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met jouw poster. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Mooie ingelijste poster

Ik had een poster besteld en gekozen voor laten inlijsten om drie dagen later op een verjaardag te geven. Helaas duurde het bijna drie weken voor de poster kwam en toen zat hij nog ondersteboven in de lijst ook. Dat was heel erg vreemd omdat het een landkaart is. Toch vier sterren omdat het een prachtige poster in een mooie lijst voor een mooi bedrag en omdat het bedrijf ons heel netjes informeerde over een datalek.

Hoi Marjan, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Wacht nog op bestelling

Helaas niet alles voorradig, dus nog niets ontvangen.

Beste Lia, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat het bestelde product niet op voorraad was. Wij moeten soms ook producten bestellen waardoor het iets langer duurt voor deze word geleverd. Wie weet kun je nog iets anders leuks vinden in de webshop wat wel op voorraad is. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Super maar dan ook echt super verpakt

4 lagen of meer karton eromheen dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Lijsten zien er mooi uit makkelijk om op te hangen. Wij deden een elektriciteitsdraadje tussen de 2 ophanghaakjes dan kan je de hoogte later nog wijzigen en hangt hij recht! Geschikt ook voor de Moco posters! Maat lijst is ook echt de binnenmaat die je nodig hebt dus er valt niets "weg" vd poster.

Hoi Angel, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het assortiment en de verpakking. Het is belangrijk voor ons om te weten wat de klant vind om de klanten beter te kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Geweldig, goede verzendverpakking

Zie boven

Hoi, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Geweldige service

Na beschadiging aan lijst, prima behandeld. Nieuwe lijst werd zsm geleverd! Hartelijk dank! M.Dijkstra

Hallo, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Geweldige mooie zwarte houten lijst, ben er heel blij mee

Kan Posters.nl echt aanbevelen, goede snelle verzending, prachtige houten zwarte lijst met een zeer goede juiste maat. Alles is naar wens.

Hoi Will, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je mooie lijst. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Excellent

Zeer goede service - goede kwaliteit

Beste Willy, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

mooie lijst

Het is een mooie lijst en werd goed ingepakt verzonden. Het minpunt was wel, dat toen ik de lijst besteld had, een dag later de melding kwam dat hij niet op voorraad was. Het duurde toen 3 weken eer ik hem kreeg. Dit vond ik wel jammer.

Hoi Petra, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met de lijst en de verpakking. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

levering was zoals beloofd

GOEDE en VLOTTE AFWERKING VAN ZAKEN

Hi Bas, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Goede maar trage levering

De levering was goed en netjes ingepakt maar de bezorging duurde lang ongeveer 2 1/2 week. De fotolijst is mooi en solide

Hoi, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Trage levering

Artikel besteld wat niet op voorraad bleek te zijn, dit stond nergens vermeld. Vervolgens 2 weken gewacht.

Hoi Gilbert, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Goede kwaliteit

Go3de kwaliteit

Hallo Leida, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze producten. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Snelle levering en netjes verpakt

Beste Ester, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Makkelijk besteld, snel geleverd, goede prijs!

Goede prijs , kwaliteit verhouding. Snelle levering! Top

Hi Joyce, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Bij vragen snelle reactie, alleen jammer dat er veel niet op voorraad is waardoor je soms wel heel lang moet wachten

Hoi Astrid, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service. Het is belangrijk voor ons om te weten wat de klant vind om de klanten beter te kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Goede service, mooi product!?

Perfekt!!!!

Hoi Coby, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Snelle levering, stevig verpakt, goede kwaliteit

Snelle levering, stevig verpakt, goede kwaliteit

Hallo Vincent, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze levering en producten. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

super mooie posters en schitterend ingelijst

ik heb 3 posters besteld en laten in lijsten, die zijn boven verwachting mooi en ook de communicatie is perfect.

Hi Thijs, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en je posters. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Aantal lijsten besteld, 1 lijst was vertraagd. Kan gebeuren. Contact gezocht en de laatste lijst is apart nagezonden. Snel reactie op vragen, goede service.

Hoi Thijs, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met je lijsten. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Vlotte service en levering. Product was precies wat ik wou

Hoi Geertje, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Super snel en precies wat ik wildde

Mijn bestelling is sn verzonden en de foto’s zijn accuraat met wat je daadwerkelijk binnen krijgt

Hallo DJ, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de producten. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

zeer mooie poster in frame ,goed verzorgde levering. staat top op de muur

een goede aankoop die iedereen kan adviseren.

Beste Jan, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Prachtige posters

Hi Dunya, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en je posters. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Snel duidelijk makkelijk en alles volgens afspraak verlopen

Hoi Helmy, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Hornweg 18 1721 CV Broek Op Langedijk

022 633 13 30

Over Posters.nl

Bij Posters.nl vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.nl aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.nl heeft scherpe prijzen en snelle levering door heel Nederland. Koop je favoriete posters kunstdrukken, lijsten en veel meer op Posters.nl!