Aantal lijsten besteld, 1 lijst was vertraagd. Kan gebeuren. Contact gezocht en de laatste lijst is apart nagezonden. Snel reactie op vragen, goede service.

Hoi Thijs, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met je lijsten. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Vlotte service en levering. Product was precies wat ik wou

Hoi Geertje, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Super snel en precies wat ik wildde

Mijn bestelling is sn verzonden en de foto’s zijn accuraat met wat je daadwerkelijk binnen krijgt

Hallo DJ, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de producten. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

zeer mooie poster in frame ,goed verzorgde levering. staat top op de muur

een goede aankoop die iedereen kan adviseren.

Beste Jan, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Prachtige posters

Hi Dunya, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en je posters. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Snel duidelijk makkelijk en alles volgens afspraak verlopen

Hoi Helmy, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Super te vreden

Is echt aan te raden, ze hebben me goed geholpen. Foto's hangen dus super blij....ga hier zeker meer bestellen als ik ze weer nodig heb! Bedankt voor alles en de goede en fijne oplossing

X

X

Na persoonlijk contact uitstekend geholpen. Snel geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hi klant, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice en je bestelling. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Voordelige lijsten voor A2 posters

Vier A2 posterlijsten besteld, goed verpakt en snel geleverd.

Hallo Chris, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Grote keuze, mooie posters

De posters worden heel zorgvuldig verpakt voor verzending zodat ze helemaal perfect aankomen. In het echt zijn ze nog mooier.

Beste Amanda, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Hoi Rik, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het assortiment en de verpakking. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Top!!

Wat een super mooie poster hebben we thuis gestuurd gekregen. Maar vooraf ook de service en dat op zondag! hadden snel de proefdruk en naar ons akkoord liep alles erg snel. We hadden zelfs de vraag gesteld of we het document ook opgestuurd konden krijgen dit was ook geen probleem (natuurlijk tegen een meerwaarde) Kortom wij zijn heel erg blij! de poster heeft een mooi plekje gekregen!!

Hi Kim, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Klantenservice reageert snel en adequaat op mijn mails maar helaas duurde het door de koeriersdienst aanzienlijk langer voordat ik mijn bestelling ontving. Maar product (A0 lijst) prima en niets op aan te merken.

Vlot snel en proper geleverd

Hallo Karina, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Hoi Ellen, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Goed, snel en goedkoop

Posters zijn van goede kwaliteit, lijsten ook prima en was snel binnen.

Hoi Hans, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het assortiment en de verpakking. Wij zijn blij met jouw beoordeling. Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Perfect!

Eerste klasse! Zoniet beter dan verwacht. Aanrader!

Hi Nico, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Heel snelle levering en goed ingepakt. Goeie kwaliteit kaders voor een schappelijke prijs . Heel tevreden . Zal zeker nog een bestelling maken

Beste Amy, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Een aanrader!

Makkelijk gevonden, besteld en geleverd. 2 duimen!!

Hallo Mercedes, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Heel tevreden.

Vlug bezorgd en goed materiaal

Hoi Martha, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een mooie review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Makkelijk bestellen en heel snel bezorgd.

Hallo Christina, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Vaak aanbiedingen ,snel bezorgd

Prima product goed verpakt scherpt geprijsd, makkelijke website

Hoi Jan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het assortiment en de verpakking. Wij zijn altijd blij met reacties zoals deze! Veel plezier met je bestelling gewenst en graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Fantastische service

Mooie posters , uitstekende prijs kwaliteit en fijne ouderwetse service online! Bedankt!

Hi Deborah, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Hier doen wij hard ons best voor dus het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Prachtig

Hi Cindy, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Hornweg 18

1721 CV Broek Op Langedijk

022 633 13 30

Over Posters.nl

Bij Posters.nl vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.nl aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.nl heeft scherpe prijzen en snelle levering door heel Nederland. Koop je favoriete posters kunstdrukken, lijsten en veel meer op Posters.nl!