Slechte kwaliteit en beschadigd

De kader is van slechte kwaliteit en het plastic was beschadigd in de hoek. De verpakking was niet geschikt voor transport. Inruilen kan maar transportkosten moeten zelf worden betaald (even duur dan de poster). Ik heb besloten om de poster te houden maar dit is geen goede ervaring.

Beste Bart, Bedankt voor de bestelling en beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Zou je een e-mail willen sturen naar: [email protected]? Wij helpen je vanaf daar verder. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. - Klantenservice Posters.nl

topservice

De poster valt heel mooi uit, en zeer goed en beschermd geleverd.

Hi Jurgen, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Veel plezier met je poster! Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Toppie

Snelle levering en van goede kwaliteit

Beste Guy, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

Langere wachttijd dan aangegeven maar snelle en duidelijke antwoorden na vraagmail

Positiefh

Hallo Michel, Wat leuk om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt met onze service en de webshop. Bedankt voor je bestelling! Daar worden wij blij van. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Génial ! Service client au top.

Bonjour Giulietta, Merci d'avoir laissé un commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes satisfait de notre service clientèle Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec votre commande et espérons vous voir bientôt dans la boutique en ligne de Posters.nl. - Service clientèle Posters.be

Nog steeds geen levering

Al 4 dagen bericht gekregen dat het pakket onderweg is, maar nog steeds geen levering

Beste Kaat, Bedankt voor de bestelling en beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat je nog steeds niks hebt ontvangen. Zou je een e-mail willen sturen naar: [email protected]? Wij helpen je vanaf daar verder. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. - Klantenservice Posters.nl

Goede kader, snel geleverd

Wat de titel zegt.

Beste Jade, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met je bestelling gewenst! Graag tot ziens in de Posters.nl webshop. - Klantenservice Posters.nl

mooie kader

handig en mooi

Hi Peter, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Gelukkig was het goedkoop(?)

Snel verzonden, maar kunststof kader is van slechte kwaliteit, de randjes zijn al aan het afbrokkelen.

Beste K.B., Bedankt voor de bestelling en beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Zou je een e-mail willen sturen naar: [email protected]? Wij helpen je vanaf daar verder. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. - Klantenservice Posters.nl

TopService

Eenvoudig te bestellen, Snel geleverd Alles ok

Hoi Bert, Dankjewel voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en de producten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel in de webshop van Posters.nl. - Klantenservice Posters.nl

Alles is perfect......dank u

Alles is perfect......dank u

Hi Luc, Bedankt voor je bestelling en vijfsterren-review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en je bestelde product. Wij krijgen een hoop leuke producten binnen, heb je ze al gezien in de webshop? Graag tot ziens in de webshop van Posters.nl - Klantenservice Posters.nl

Goede service, snelle levering

Goed en snel, bij vragen heb je ook direct een antwoord als je belt.

Snel,goed en goedkoop

Snel,goed en goedkoop

perfecte info en uitvoering

#NAAM?

Vlotte en snelle service!

Vlotte en snelle service! Mooie keuze ook, prijs -kwaliteit zeker inorde!

Prima service, correcte afspraken

Vlotte levering

Vlotte levering. Bestelde kaders waren zoals verwacht. Makkelijk om poster in te steken.

Zeer onduidelijke print

Zeer onduidelijke print. Slechte kwaliteit.

CORRECTE COMMUNICATIE EN AFSPRAKEN

CORRECTE COMMUNICATIE EN AFSPRAKEN

Zeer goed! Goede kwaliteit - goede prijs - goede service.

Langue

Aucun mail n'est en français.

poster leek op de website goede kwaliteit

poster leek op de website hoge kwaliteit zoals je ook zou verwachten, maar toen ik die aankreeg en van dichtbij zag was het op veel plaatsen heel lage resolutie en ook is de tekening van dichterbij ook heel slecht.

la livraison a été très rapide et a été…

la livraison a été très rapide et a été livrée en bon état!

grote keuze en mooie prijzen

grote keuze en mooie prijzen en vooral een vlugge levering

Prachtige poster en kwalitatief top

Prachtige poster en kwalitatief top! Zeer mooie vintage print. Mijn kleinzoon was super tevreden!

Over Posters.be

Bij Posters.be vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.be aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.be heeft scherpe prijzen en een snelle levering. Koop je favoriete posters kunstdrukken, kaders en veel meer op Posters.be!