Goede posters

Goede posters! Ze waren goed verpakt en ik ben heel tevreden

Uitstekende service.

Uitstekende service.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Kwaliteit van de bestelde posters is dik in orde ??

snelle levering ook al was het geen...

snelle levering ook al was het geen stock artikel. veilig verpakt

Super service. Bij de levering bleek er een grote kras op een plexiglas van de kader te zitten. Ik heb kosteloos en zonder aandringen een volledig nieuwe mogen ontvangen. Een buitengewone service vind ik dat!

Mooie posters

Mooie posters, snelle levering en scherpe prijzen.

Perfecte en stipte service

Perfecte en stipte service.

Terrific

Terrific range of products and super-fast service. I only wish there was a French or an English version.

Gebruiksvriendelijke website

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, degelijke verpakking

Just perfect transaction

Just perfect transaction. Fast shipping and all as described.

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze en snelle levering

Mooi op tijd

Correcte levering

Perfecte kader voor mijn filmposter

Perfecte kader voor mijn filmposter, snelle vlotte levering, stevig verpakt

vlotte afhandeling en verzending

vlotte afhandeling en verzending

Triestige levering

Na een kleine twee weken, hebt u eindelijk alles bij elkaar, wat aangegeven stond als onmiddellijk beschikbaar. Dan sturen jullie dit onder vakantie plots op en na een keer aanbieden wordt dit naar een afhaalpunt gebracht wat ik niet gevraagd heb. Nu kan ik beginnen te zoeken en krijg ik nog niet alles na uren zoeken. Kan toch niet de bedoeling zijn.

Poster mooi op tijd geleverd

Poster mooi op tijd geleverd. Om een onduidelijke reden was de site na betaling vastgelopen waardoor we geen bevestigingsmail kregen. Met een kort mailtje naar posters.be werd er onmiddellijk geantwoord met de bevestiging en factuur in bijlage. Prima service !

Grote goede visuele weergave

Grote goede visuele weergave van de tabel van Mendeleev. Wel enkel Engelse versie. Beetje jammer, maar zeker geen groot probleem. Zeker tevreden met de aankoop.

heel goede service

heel goede service, heel goed product, aan te raden

Mooie canvasdoek

Mooie foto op doek, het roodborstje is een meerwaarde voor de living. De bestelling was uitstekend, een aanrader ..

Zeer degelijk

Snelle levering, correct op de afgesproken plaats (carport) Zeer goed verpakt Degelijk product

heel mooi

heel mooi posters

Vlotte correcte levering.

Vlotte correcte levering.

Snelle levering! Prima...

Heel snell en

Heel snell en goede prijs!

Hornweg 18 1721 CV Broek Op Langedijk

022 633 13 30

Over Posters.be

Bij Posters.be vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.be aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.be heeft scherpe prijzen en een snelle levering. Koop je favoriete posters kunstdrukken, kaders en veel meer op Posters.be!