Snelle verzending en goed ingepakt�

Snelle verzending en goed ingepakt tegen mogelijke schade

Topservice...snel

Goeie service en klantvriendelijkheid.

Super vlugge levering

Super vlugge levering

Geleverd zoals beloofd.

Geleverd zoals beloofd. Zeker daar bestellen.

Donderdag besteld,vrijdag�

Donderdag besteld,vrijdag geleverd.topservice

Envoi rapide et soign�

Envoi rapide et soign� Je reviendrai Merci

Spijtig dat hetwat duurt voor sommige�

Spijtig dat hetwat duurt voor sommige muurplaten geleverd worden Wel hoge kwaliteit die je bekomt

Kaders zijn in orde, levering was ook prima. Geen klachten :-)

Snel

Snel, duidelijk (via site) en goed geprijsd. Heel tevreden

Leuk assortiment en top Service

Leuk assortiment en top Service! Ga er zeker nog een keer bestellen.

Supersnelle levering

Supersnelle levering, s'middags besteld , de morgen erna geleverd. Goed verpakt en correcte prijs

Snelle en correcte levering. De eiken en de witte A1 kaders zijn heel stijlvol.

Dacht dat er een glas inzat,ipv heel�

Dacht dat er een glas inzat,ipv heel dunne plastiek

Mijn bestelling goed ontvangen

Mijn bestelling goed ontvangen ! Enig minpuntje was de levertijd . . . 2 weken voor 6 posters is toch wat lang.

Alles dik in orde !

Alles dik in orde !

D�lais de livraison imbattable

Commande faites � 11h 30 le vendredi et livraison le lendemain � 14h..... (donc un samedi) Affiche de tr�s bon qualit�

Super service! Snel en correct! We zijn heel blij met onze aankoop! Mooie afwerking en kwaliteit. Een aanrader!

Perfect delivery

Perfect delivery, perfect packaging. Alles in orden.

De plastis strips waren te licht om�

De plastis strips waren te licht om mijn poster op te hangen. De poster schuift er uit.

Echt een aanrader

De dag erna direct verzonden! Goede klantendienst en leuke posters :)

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering, gemakkelijk betalen en 2 dagen was het al bij mij thuigeleverd, dankjewel Posters NL en ook post NL

Mooie posters

Top. Snelle levering en mooie posters

Vlugge en snelle levering van de�

Vlugge en snelle levering van de bestelde goederen. Goederen ook in goede staat geleverd

Uitstekende service, vlugge levering!

Correct afgeleverd :-)

Correct afgeleverd :-)

Hornweg 18

1721 CV Broek Op Langedijk

022 633 13 30

Over Posters.be

Bij Posters.be vind je posters en kunstreproducties van diverse categorieën. Van populaire Netflix-series en Disney films, tot stoere Marvel en DC Comics posters. Tevens vind je bij ons toffe anime, muziek en niet te vergeten leuke kinderkamer posters. Ook voor (moderne) kunstposters ben je bij Posters.be aan het juiste adres. Zo vind je bij ons kunstwerken van Vermeer, maar ook van nieuwe artists zoals Nicebleed. Gebruik de inlijstoptie op onze site om de poster meteen door ons te laten inlijsten. Alle bestellingen worden, mits op voorraad, binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden! Posters.be heeft scherpe prijzen en een snelle levering. Koop je favoriete posters kunstdrukken, kaders en veel meer op Posters.be!