Mijn honden vinden ze jammie

Ik geef mijn herdershonden omega health en anti vlo & teek ze vinden ze heerlijk vragen er 2x per dag zelf om. Ik had ze allebei besteld en netjes op zondag telefoontje dat omega health wel op voorraad was en de anti vlo & teek niet met de vraag wat ik liever had ze allebei tegelijk of de omega health al wel gelijk dus heb voor de laatste keuze gekozen omdat die voorraad al verder op was. Nu hopen dat de anti vlo & teek ook snel komt en dat ze de vernieuwde verbeterde versie ook lekker vinden.

Fijne producten, top service!

We gebruiken nu al enige tijd Calming Support voor onze Luna en het werkt ontzettend goed!! Ze is minder angstig en heeft veel meer rust. Ook altijd snelle en goede levering, heel blij mee.

Calming Support werkt écht!

Mijn jonge Duitse herder Faye heeft enorme last van prikkels en ze kon ze moeilijk verwerken in haar hoofd. Sinds ik Calming Support ben gaan gebruiken gaat het stukken beter met Faye. Ze kan nu veel beter omgaan met prikkels en daardoor slaapt ze ook rustiger. Trainingen pikt ze beter op en je ziet dat ze beter in haar vel zit en niet meer gestresst is. Calming Support is een echte aanrader en Faye vind ze heerlijk.

Door Dog Optimal hebben onze West Highland White Terrier en wij een fijner leven.

Door het gebruik van de Probiotica Health heeft onze Westie Luna weinig tot geen last van haar gevoelige maag en darmen (zij heeft een voedselintolerantie), waardoor zei niet meer braakt. Door de Mobility Support heeft zij minder last van haar artrose, wat maakt dat ze nog mee kan met een wandeling in de natuur. Door de Calming Support is zij de periode met oud en nieuw goed doorgekomen, met zichtbaar minder stress en angst. Wij zijn heel gelukkig dat we Dog Optimal hebben ondekt en kunnen niet meer zonder. Wat ook belangrijk is, Luna eet de koekjes zonder problemen en ze kan erg kieskeurig zijn.

Super top

Ja ook wilde voor mijn hond iets goeds ipv al die troep en wel tegen vlooien en teken Dus kom je bij Mike uit Er was onduidelijkheid voor mij bij de bestelling, maar na snel contact via WA is het opgelost en ben ik zeer tevreden Ik blij, Mike blij en mijn hond blij en vlo en teek beste dig

Een week geleden wat besteld voor mijn hond, maar helaas is mijn pakket zoek geraakt bij DHL. Contact gezocht met Dog Optimaal, en die reageerden en handelde direct zoals een bedrijf dat hoort te doen. Vandaag opnieuw mijn bestelling vanuit Dog Optimal verstuurd, zonder extra kosten te rekenen. Nu wachten tot het binnenkomt en of het verlichting gaat geven bij onze hond.

Super product

Mijn hond vindt de supplementen erg lekker, bovendien loopt jij nu veel soepeler dus hij lijkt er echt baat bij te hebben.

Mooie lijn met supplementen

Veelzijdige lijn supplementen waar de honden het goed op doen. Het is makkelijk te geven en ze werken goed.

De jonge honden blijven gezond en happy!

Mijn twee jonge Dobermannen hebben elke dag veel beweging nodig en belasten daarmee hun botten en gewrichten enorm. Met de natuurlijke ondersteuning van Dog Optimal blijven ze sterk en gezond, bovendien vinden ze de koekjes erg lekker! Ik vind het belangrijk dat de honden door hun leven heen geholpen worden bij hun gezondheid in plaats van kwaaltjes proberen op te lossen!

Super fijne producten voor mijn hond en geweldige service!

Top supplementen voor de hond

Mijn hond eet de supplementen of het gewone koekjes zijn en reageert er super op! Ik raad ze iedereen aan!

Mijn hond vindt het heerlijk en het werkt!

Wij gebruiken de mobility support werkt echt het knakken en stramheid van onze grote anatolische herder is minder. Nu ook de multivitamine het verharen wordt minder en lijkt ook goed te doen bij de stoelgang. Service is echt goed, vraag gesteld direct antwoord.

Top kwaliteit

Langere tijd problemen gehad met de darmen van mijn pup en veel geprobeerd. Niks leek te helpen tot ik deze probiotica op advies had mee gekregen bij een training en nu gaat het eindelijk de goede kant op. Dus zeer zeker aan te raden!

Snelle levering en goede prijskwaliteit

Super snelle levering.. goede uitgeleg door iemand die weet wat het product doet en inhoudt.. onze hond vind ze super lekker

Geweldig product!

Mijn hond heeft veel moeite met drukke situaties in een woonwijk. Een auto die langs rijdt, een kind op een stepje, een fietser die voorbij komt en een hond in de verte waar ze graag naar toe wil. Ze valt er naar uit. Na veel trainen en enkele consulten met een gedragsdeskundige en veel thuis aan de slag, helpt calm mijn hond om de situatie met een rustigere blik te bekijken en schiet ze minder snel in haar impuls om uit te vallen. Ons probleem is hiermee zeker niet weg, maar het helpt ons heel erg om net wat meer tijd te krijgen om haar af te leiden van haar trigger. Top product!

Mooie lijn met goede supplementen!

Erg blij met de supplementen. Voor verschillende aspecten mooie supplementen die hun werk goed doen!

Effectief!

Mijn hond heeft last van haar gewrichten. Sinds ik mijn hond de Mobility Support geef, loopt ze soepeler en is ze vrolijker.

Advies en levering is super

Aan mijn werkhond geef ik mobility support. Gewrichten krijgen namelijk veel te verduren. Snoepjes ruiken lekker kruidig zodat de hond ze graag eet.

Snelle afhandeling

Onze hond gebruikt sinds enige weken allergie support . Zijn vracht is mooier en allergie erg verminderd ! Minder juek , geen waterige ogen meer , en niet meer niesen Hij heeft meer rust. Top !!

Prima extra voeding voor mijn hond

Mijn duitse herder van 9 jaar oud begon steeds moeilijker te lopen. Toen ik begon met dog optimal ging het steeds beter en hij voelt ze eigen weer goed

Ik heb een blinde Spaanse mastin met autisme. Hij kan met periodes onrustig zijn of blaffen op bepaalde prikkels. Met de calming support tabletten is hij terug rustig en luistert hij als we hem gerust willen stellen zonder gedrogeerd te zijn.

Zeer goed product

Voorheen hadden we een hond die bij het horen van vuurwerk of onweer het liefst ergens onder wilde kruipen of weg wilde vluchten na twee weken calming support zien we een veel rustigere hond die gewoon zijn ding blijft doen ondanks wat er om hem heen gebeurd. Grote voordeel dat het op een natuurlijke basis is en de hond gewoon kan blijven functioneren zonder ergens suf in een hoekje te liggen.

Professioneel advies

Vriendelijk, goede uitleg, verstand van zaken, prettig contact, ik kan Mike altijd bellen, zo fijn

Top producten, goede en snelle service!

Ik ben al enige tijd ontzettend blij met de producten van Dog Optimal! Ze ondersteunen mijn honden van binnen uit én zijn daarnaast ook nog eens een échte traktatie voor mijn honden. Daarnaast ben ik ook zeer te spreken over de service van Dog Optimal, altijd snel antwoord op vragen en snelle leveringen.

Hazelaarstraat 5 5492 ER Sint-Oedenrode

06 288 689 50