Heerlijke Canna wax kogel

Wederom weer een Canna wax kogel besteld helaas bevatten deze grote takken maar verder was het product van uiterste goede kwaliteit en deed goed zijn werk ondanks de grote takken erin goed tevreden over het product

Beste Wesley, Hartelijk dank voor je feedback en het delen van je ervaring met de Canna wax kogel. Het is goed om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en effectiviteit van het product, ondanks de aanwezigheid van iets groter plantmateriaal. Jouw opmerkingen zijn voor ons erg waardevol en spelen een cruciale rol in ons voortdurende streven naar perfectie. We zijn constant bezig met het optimaliseren van onze producten om ervoor te zorgen dat ze aan de hoogste standaarden voldoen en een ultieme gebruikservaring bieden. Jouw specifieke ervaring wordt meegenomen in onze kwaliteitscontroles om dergelijke kwesties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van onze producten en voor je waardevolle input. We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn met verbeterde en hoogwaardige producten. Met Hartelijke Groet, Martinus & Het gehele team

Onduidelijk maar dit is mijn eerste keer

Ik heb onlangs 5 gram moonrock besteld (nog niet binnen ivm weekend) En had er een aantal vragen over, de online chat deed het niet en ik vond het raar dat ik geen mail had ontvangen. Er stond op de site dat er via de whatsapp nummer binnen 30 minuten tot een uur word gereageerd maar de eerste dag werd er niet eens gereageerd (zoals ik al zei omdat het weekend is/was volgens een medewerker) Dit is ook mijn eerste keer hier bestellen dus natuurlijk was ik ook heel onzeker en skeptisch sinds ik geen mail had ontvangen na mijn aankoop. 2 dagen later heb ik ene Martinus zelf bericht gedaan en hij was heel vriendelijk en respectvol ookal probeerde ik hun meerdere keren te bereiken, hij had er ook begrip voor (Dankjewel Martinus harstikke aardige vent) Dus er is niks aan de hand maar natuurlijk was er wel spanning aan mijn kant Feedback: misschien op de site duidelijker aangeven wanneer jullie bereikbaar zijn en wanneer niet en iets dat je verteld dat je de mail pas na het weekend krijgt Verder hartstikke aardige mensen

Beste Yorick, Hartelijk dank voor je bericht en het delen van je ervaring. Het is volkomen begrijpelijk dat je je wat onzeker voelde door de vertraging in communicatie, zeker omdat het je eerste bestelling bij ons betrof. Fijn om te horen dat Martinus je uiteindelijk goed heeft kunnen helpen en dat zijn vriendelijkheid en begrip veel voor je hebben betekend. We waarderen je suggestie enorm het is inderdaad een goed idee om onze bereikbaarheidstijden duidelijker op de website te vermelden en informatie over e-mailbevestigingen tijdens het weekend te verduidelijken. Jouw feedback is voor ons zeer waardevol en zal helpen om onze service verder te verbeteren. Dank je wel voor het nemen van de tijd om dit met ons te delen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met Hartelijke Groet, Martinus & het gehele team

Puur, oprechte interesse en begeleiding!

Bijzondere persoonlijke begeleiding en betrokkenheid. Ze zijn altijd bereikbaar, snelle reactie op whatsapp of telefoon. CBD olie was voor mij nieuw, maar door het persoonlijk advies weet ik nu precies welke producten ik nodig heb. Sinds 2 jaar doe ik nu ook mee met het kweektraject omdat ik graag een bijdrage lever aan deze fijne stichting!

Geweldig initiatief

Als je regulier uitbehandeld bent , is dit vaak wat nog het meest effectief is. Ze geven goede voorlichting en het idee van Samen voor elkaar vind ik geweldig om mee te maken !

Beste Nardy, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u ons initiatief en de voorlichting die we geven waardeert. Uw vriendelijke woorden zijn een grote motivatie voor ons team. We blijven ons best doen om u van dienst te zijn met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het gehele team

Waanzige shop ervaring!

Zeer duidelijke en recht door zee business. Altijd bereikbaar via Whatsapp en telefoon voor vragen/advies. Ruim assortiment met duidelijke productiefoto's en omschrijvingen! Producten worden altijd netjes de volgende dag of de dag erna geleverd. Netjes en discreet verpakt. Direct VIP member geworden om van de andere voordelen gebruik te kunnen maken!

Beste Robert, Onze oprechte dank voor uw enthousiaste feedback en aanbeveling! Het doet ons goed om te horen dat u onze service, ons assortiment en onze klantenservice waardeert. Uw vriendelijke woorden zijn een grote motivatie voor **Martinus van Lies en het toegewijde team**. We blijven ons inzetten om u van dienst te zijn met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het toegewijde team

Handig en informatief

Onlangs een Cannazon account aangemaakt. Mooie producten bij elkaar plus gedegen advies en uitleg. Altijd vriendelijk antwoord. Aanrader!!!

Beste Bernard, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u onze service en de informatie die we verstrekken waardeert. Uw vriendelijke woorden zijn een grote motivatie voor **Martinus van Lies en het toegewijde team**. We blijven ons inzetten om u van dienst te zijn met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team

Snelle en goede service!

Denken altijd met je mee. Reageren ook snel op je vragen en helpen je goed mee.

Beste Zohra, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u onze snelle service en de hulp die we bieden waardeert. Uw vriendelijke woorden zijn een grote motivatie voor Martinus van Lies en het toegewijde team. We blijven ons inzetten om u van dienst te zijn met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team

Uniek

Mijn derde recensie alweer hier! Wat een geweldige site cannazon.nl en wat een geweldige team hebben hun en wat een top producten verkopen ze ook :-) ik had nu een grote bestelling gedaan maar door fout te kijken kreeg ik twee spuiten van 1ml terwijl dat tien spuiten moesten zijn van 1ml maar even kontakten foto erbij uitleg erbij en het probleem was keurig opgelost. Deze site is echt betrouwbaar en het leuke ze geven soms wel eens wat extra's erbij bijvoorbeeld 1ml spuitje of een topje cbd super acties ook dat hebben ze altijd. Wantrouwen is hier niet nodig. Ik vind dit de meest betrouwbare site kwa personeel kwa producten top top ik waardeer jullie werk liefs Martin :-)

Beste Martin de Jong, Wat een plezier om uw lovende woorden te lezen! Uw voortdurende steun en positieve feedback zijn werkelijk hartverwarmend. We zijn ontzettend blij dat u tevreden bent met onze service en producten. Uw vriendelijke woorden zijn een grote motivatie voor ons allemaal hier bij het team. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Met warme groeten, Martinus van Lies en het toegewijde team

Ze doen wat ze beloven!

Geweldig! Snelle levering en ze komen hun beloftes na. Ook de beschrijving van de quantum drops klopt en werkt.

Beste Marlies uit Tilburg, Namens Martinus van Lies en het hele team willen we je hartelijk bedanken voor je positieve review. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat onze Quantum Drops naar verwachting werken. Het is ons doel om altijd onze beloftes na te komen en we zijn blij dat we dat in jouw geval hebben kunnen waarmaken. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons. Nogmaals bedankt voor je steun en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team

Prima producten en service.

Na een 'misverstand' goed geholpen en mijn product snel ontvangen. Goede kwaliteit.

Beste Dump uit Zuidlaren, Namens Martinus van Lies en het hele team willen we je bedanken voor je positieve review. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service, en dat we eventuele misverstanden naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Het is fijn om te horen dat je onze producten van goede kwaliteit vindt en dat je ze zou aanbevelen. Dat betekent veel voor ons. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team

Super behulpzaam

Weer een mooie actie waar ik aan mocht deelnemen en ook mensen blij mogen maken met een kennismaking met cannazon en hun top team ik ben weer een super blij mens en zal heerlijk genieten van de co2 pasta

Beste Wesley uit Zoeterneer, Namens het hele team willen we je bedanken voor je enthousiaste review. We zijn blij te horen dat je onze actie waardeert en dat je anderen blij hebt kunnen maken met een kennismaking met Cannazon. Het is geweldig om te horen dat je geniet van de CO2 pasta en dat je ons team als 'top' beschouwt. Jouw aanbeveling en positieve feedback betekenen veel voor ons. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Martinus van Lies en het team

In de rust

Ik heb 5 voor gedraaide woo joints en de werking is goed ben helemaal in de goede balans rust en pijn vrij

Beste Durk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze pre rolls. Het is geweldig om te horen dat u de werking ervan als positief ervaart, en dat ze u hebben geholpen om een goede balans te vinden tussen rust en het vrij zijn van pijn. Bij cannazon streven we ernaar producten van hoge kwaliteit te leveren die bijdragen aan het welzijn van onze klanten, en uw feedback bevestigt dat we op de juiste weg zijn. Uw tevredenheid en comfort zijn onze prioriteit, en we zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. Mocht u in de toekomst nog meer ondersteuning nodig hebben of interesse hebben in het verkennen van andere producten, dan staan we altijd klaar om u te adviseren en te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en het kiezen van Cannazon voor uw behoeften. We kijken uit naar de kans om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Team van Cannazon

Compleet assortiment

Veel verschillende producten met duidelijke uitleg. En een zeer correcte klantenservice. Aanrader!

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het aanbevelen van ons bedrijf. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de diversiteit en de duidelijkheid van ons assortiment, evenals met de service van onze klantenservice. Bij cannazon streven we ernaar een compleet aanbod te verzorgen dat voldoet aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten, ondersteund door een team dat altijd klaarstaat om te helpen met een correcte en vriendelijke benadering. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en een bevestiging dat we op de goede weg zijn. We blijven ons inzetten om de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice te verbeteren. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in ons. We kijken uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Het Team van Cannazon

Goede begeleiding

Ook als ik er zelf niet uitkom, kan ik bellen met het whatsapp nr. En dan wordt ik vrijwel direct geholpen door een van de medewerkers, altijd met kennis van zaken. Goede service ! Top !

Beste Nardy, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze begeleiding en service. We zijn blij te horen dat onze WhatsApp-ondersteuning u de hulp biedt die u nodig heeft, wanneer u die nodig heeft. Ons team streeft ernaar om altijd met kennis van zaken en een luisterend oor klaar te staan voor al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en het is geweldig om te weten dat u onze service als 'top' ervaart. We zullen uw complimenten zeker delen met ons team, als blijk van waardering voor hun harde werk en toewijding. Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen, elke stap van de weg. Nogmaals dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Team van Cannazon

Overweldigend

Top bedrijf met top producten en met geweldige personeel, altijd bereikbaar via de mail of via de telefoon. Wat een fijn bedrijf maar in mijn ogen toch ook wel een geliefd bedrijf, ze geven advies eventueel op maat advies als je nog onbekend bent met de meeste producten. Ik heb al velen producten uitgeprobeerd cbd olie eventueel cbd dampen ook fijn. De thee de thc nu hhc genaamd heerlijk om te dampen en het werkt super goed bij mij voor het slapen gaan, ook cbd plus rso wop olie geweldige producten om in slaap te komen. Maar ook voor verlichting pijn het liefst gaf ik jullie elf sterren. Alles draait om vertrouwen wat tegenwoordig ver te zoeken is maar dit bedrijf is volop te vertrouwen. Dankbaar dank jullie wel. Kijk uit naar mijn nieuwe bestelling liefs groet Martin de jong

Beste Martin, Hartelijk dank voor je overweldigende recensie en het geweldige compliment dat je ons wel elf sterren zou willen geven. We zijn echt geraakt door je vriendelijke woorden en het doet ons veel plezier te weten dat je Cannazon zo hoog in het vaandel draagt. Ons team zet zich volledig in om topkwaliteit producten en persoonlijk advies te bieden, zodat elke klant, vooral degenen die nieuw zijn met ons assortiment, zich geïnformeerd en op hun gemak voelt bij hun keuzes. Het horen dat onze CBD olie, dampen en vooral de HHC voor jouw nachtroutine zo'n positieve invloed hebben gehad op je slaap en pijnverlichting is precies het soort succesverhaal dat ons elke dag motiveert. We zijn toegewijd aan het behouden van dat vertrouwen dat je benadrukt als zijnde zeldzaam tegenwoordig, om ervoor te zorgen dat Cannazon een betrouwbaar en geliefd bedrijf blijft voor al onze klanten. We zijn hier voor jou, of het nu via e-mail of telefoon is, om te helpen met eventuele vragen of verder advies dat je nodig hebt. Jouw tevredenheid en welzijn zijn onze hoogste prioriteit. Dank je wel voor je dankbaarheid en dat je uitkijkt naar je nieuwe bestelling. We kunnen niet wachten om je welzijnsreis te blijven ondersteunen. Warme groeten, Het Cannazon Team

Een supermarkt voor lichaam en geest

Vanaf mijn eerste bestelling een topservice gehad. Een deel van mijn bestelling zou later nagestuurd worden. Dit duurde behoorlijk lang. Ter compensatie kreeg ik wat lekkers ! Vind het een fijne manier om deze supplementen allemaal bij elkaar te hebben. De kwaliteit is heel zuiver. Een echte aanrader dus, zeker met de verdubbelaars ed. Team cannazon bedankt ;)

Beste Chandra, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie en voor het aanbevelen van Cannazon. We zijn verheugd te horen dat u onze service en de kwaliteit van onze producten zo waardeert. Ons doel is om altijd een 'supermarkt voor lichaam en geest' te zijn, waar u gemakkelijk toegang heeft tot de zuiverste supplementen voor uw welzijn. Het spijt ons te horen dat er een vertraging was met een deel van uw bestelling, maar we zijn blij dat de compensatie naar tevredenheid was. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en we streven ernaar om eventuele ongemakken zo goed mogelijk op te lossen. We hopen dat u blijft genieten van de producten en de voordelen die ze bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen! Nogmaals bedankt voor uw steun en de positieve feedback. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Het Team van Cannazon

Outstanding,trustworthy company

I think Cannazon are such a cool company. I love their approach to using CBD and other related products for health and wellness. Their products are great. Cannot recommend them enough.

Dear clare, Thank you so much for your outstanding review! We are truly grateful for your trust and kind words about Cannazon. It's wonderful to hear that you appreciate our approach to health and wellness through CBD and our other products. Our team is deeply committed to providing high-quality, effective solutions that support our customers' well-being. Your recommendation means the world to us, and it motivates us to continue our work with even more passion and dedication. We're here to support your journey towards health and wellness, so if there's anything more we can do for you, please don't hesitate to reach out. Thank you once again for your support. We look forward to serving you in the future! Best wishes, The Cannazon Team

Snel en deskundig

Met alle vragen waar ik mee zit kan ik terecht bij het team van cannazon ik gebruikte voorheen de zelfgemaakte druppel van de shatter maar toch overgestapt naar de pasta rso en dit werkt veel beter dan ik had verwacht dank voor dit advies jullie zijn echt toppers de beste wensen voor 2024 voor het geweldige team van cannazon

Beste Wesley Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en het vertrouwen in Cannazon. Het doet ons veel plezier te horen dat onze service en producten, in het bijzonder de overstap naar RSO pasta, uw verwachtingen hebben overtroffen. Uw tevredenheid en welzijn staan bij ons voorop, en we streven ernaar om altijd deskundig advies en ondersteuning te bieden voor al uw vragen en behoeften. We waarderen uw vriendelijke woorden en de erkenning van ons team enorm. Het motiveert ons om onze dienstverlening continu te verbeteren en ervoor te zorgen dat we de best mogelijke ervaring bieden. Mocht u in de toekomst nog meer vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Ook wensen wij u het allerbeste voor 2024. Mogen het jaar gevuld zijn met gezondheid, geluk, en voorspoed. Warmste groeten, Het Team van Cannazon

In een bedrijf zie ik meestal aleen winstmarges dit bedrijf wil je daadwerkelijk tegemoet komen?

Zowel medisch als sociaal en persoonlijk dit heeft me ogen geopend en vind dit heel bijzonder top alle medewerkers van cannazon en stichting wiet olie puur jullie zijn toppers ga zo door groei is bij jullie onvermijdelijk.

Beste Bram, Hartelijk dank voor je geweldige review en je warme woorden over ons team bij Cannazon en Stichting Wiet Olie Puur. We zijn ontzettend blij en dankbaar te horen dat onze medische, sociale en persoonlijke ondersteuning een positieve impact heeft gehad en je ogen heeft geopend. Jouw erkenning van de inzet en toewijding van ons team betekent veel voor ons. We streven ernaar om niet alleen producten van hoge kwaliteit te leveren, maar ook om een ondersteunende en begripvolle service te bieden. Jouw feedback bevestigt dat we op de juiste weg zijn. We zijn ook heel blij dat je onze support zo goed vond. Dit motiveert ons om te blijven groeien en ons best te blijven doen in alles wat we doen. Nogmaals bedankt voor je aanbeveling en steun. We kijken ernaar uit om je te blijven ondersteunen en te voorzien van onze diensten in de toekomst. Met vriendelijke groet, Martinus

Subliem

Ik bestel al een aantal maanden bij wiet olie puur en nu voort eerst bij Cannazon! En natuurlijk heb ik mijn eerste bestelling eruit gegooid gisteren, heerlijke wop thee besteld met een smaakje. De nieuwe marktplaats Cannazon ook wel genoemd en duidelijk waarom want de keuze is reuze zo veel producten die hun verkopen van pastas tot cbd hhc olie dierlijke producten rook warens snoepwarens drinken eetwaren etcetera. En ook ik heb gewoon een welkom bonus gekregen terwijl ik vaste klant ben op wiet olie puur ook mijn lieveling site waar ik heel graag mag bestellen ook daar verkopen ze de beste producten. Deze mensen dit team is erg gespecialiseerd in al deze producten echt een super leuke team hebben ze jullie mogen echt trots zijn met deze site Cannnazon en met wiet olie puur. Ik slaap weer beter ik voel mij beter ik voel mij energieker minder pijn en dat puur door deze geweldige producten. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen of op wiet olie puur. Bij vragen hebben ze een telefoon nummer of een mail je word altijd binnen enkele uren altijd terug geapt of dat hun inspreken op je ap wat begrijpelijk is anders kan je blijven typen. Soms krijg je extra middelen toe gestuurd proefmonsters cbd olie cbd top extra. WIET OLIE PUUR EN CANNAZON the place to be. Respect voor het hele team mvg Martin de jong

Beste Martin de Jong, Hartelijk dank voor je enthousiaste en gedetailleerde review! We zijn ontzettend blij te horen dat je jouw eerste bestelling bij Cannazon een succes vond en dat je onze diverse producten, waaronder de heerlijke WOP thee, hebt ervaren. Jouw erkenning van onze brede selectie, van pasta's tot CBD HHC olie en meer, is voor ons een groot compliment. We zijn ook verheugd te horen dat je als trouwe klant van Wiet Olie Puur onze welkomstbonus bij Cannazon hebt gewaardeerd. Jouw tevredenheid en de verbetering in je slaap, energieniveau en pijnverlichting door onze producten zijn precies waar we naar streven. Het team hier is inderdaad gepassioneerd en gespecialiseerd in wat we doen, en jouw woorden van lof betekenen veel voor ons. We zijn trots op zowel Cannazon als Wiet Olie Puur en het is geweldig om te weten dat onze klanten dit ook zo voelen. We waarderen je aanbeveling enorm en zijn blij dat onze klantenservice, inclusief onze snelle reactie via telefoon of e-mail, aan je verwachtingen heeft voldaan. Ook zijn we blij te horen dat je de extraatjes zoals proefmonsters en CBD top hebt gewaardeerd. Nogmaals dank voor je steun en vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit je in de toekomst te blijven voorzien van kwaliteitsproducten en uitstekende service. Met warme groeten en veel respect terug, Martinus

klein foutje maar top support

Bij mij bestelling was een foutje gemaakt en te weinig geleverd. Hierna contact opgenomen en ik ben verrast over de reactie. Ik had 5g besteld en 3g ontvangen. Als compensatie stuurt cannazon een nieuw doosje van 5g naar mij op. Dat is erg netjes! Ook word ik verrast met gratis tegoed op mijn account wat zeker gebruikt gaat worden. Fijne manier van contact hebben via whatsapp en erg klantgerichte service. Ik wacht even tot ik de compensatie binnen heb en bestel dan nog eens wat mooie producten. Zover tevreden over de crumble. Echter weinig ervaring met concentraten. Ik heb dus niet veel mee te vergelijken.

Beste Wessel, Allereerst mijn excuses voor de fout in je bestelling en dank voor je begrip en positieve woorden over onze reactie en service. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld, inclusief het toezenden van een nieuw doosje van 5g en het extra tegoed op je account. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en het is fijn om te weten dat onze inspanningen om een fijne ervaring te bieden, gewaardeerd worden. We hopen dat de compensatie snel bij je aankomt en dat je veel plezier zult hebben van je volgende bestelling. We waarderen je feedback over de crumble, en als je vragen hebt of advies nodig hebt over onze concentraten, staan we altijd klaar om je te helpen. Dankjewel voor je aanbeveling en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Martinus

De beste online hennep en extra shop dat je je kan wensen!!

Ik kan niet anders dan positief zijn over Wop! Dit zijn echt top kerels altijd SUPER vriendelijk en behulpzaam. Ze reageren snel. Ze hebben geweldige producten, voor een prachtige prijs. Ik heb elke keer al goede ervaring gehad, meer kan je niet wensen! Doe zo verder!

Beste Tim, Wat een fantastische recensie om te ontvangen! Jouw positieve woorden en ervaringen met Wop betekenen ontzettend veel voor ons. Wij streven er altijd naar om onze klanten, zoals jij, super vriendelijk en behulpzaam te benaderen en het is geweldig om te horen dat dit gewaardeerd wordt. We zijn blij te horen dat onze snelle reacties, geweldige producten en aantrekkelijke prijzen consistent aan jouw verwachtingen voldoen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en het motiveert ons enorm om te weten dat we dit doel elke keer weer bereiken. Jouw aanbeveling is de beste beloning die we ons kunnen wensen. We beloven dat we 'zo verder doen' en blijven werken aan het leveren van de beste service en producten aan onze gewaardeerde klanten zoals jij. Nogmaals hartelijk dank voor je steun en het delen van je ervaringen. We kijken uit naar je volgende bezoek! Met vriendelijke groeten, Martinus van Lies

Super begeleiding advies en vooral producten

Ben zeer tevreden met de verzorgingsproducten zoals de zeep cbd zalf en crème cbd olie echt het werk zeer goed op bepaalde huidproblemen en slaat ook echt snel aan ik zal zeker vaker bestellen en raad iedereen aan dit het zelfde te doen een dikke 10 voor producten Een dikke 10 voor de service alles word snel en perfect afgehandeld Een dikke 10 voor de kennis en deskundigheid waarmee je word geholpen door het gehele team keep it up jullie zijn echt een rots in de branding

Wat een prachtige recensie! Wij zijn oprecht ontroerd en enorm dankbaar voor je warme en enthousiaste woorden. Het is fantastisch te horen dat je zo tevreden bent met onze verzorgingsproducten, onze service en de deskundigheid van ons team. Jouw ervaring met de CBD zeep, zalf, crème en olie en de positieve effecten die je hebt ondervonden, is precies waar wij naar streven. We zijn verheugd te weten dat onze producten effectief zijn en snel resultaat bieden bij huidproblemen. Jouw waardering, uitgedrukt in een 'dikke 10', is voor ons ontzettend waardevol. Het geeft ons team een enorme boost en bevestigt dat we op de goede weg zijn. We beloven dat we blijven werken met dezelfde toewijding en passie om de kwaliteit te leveren die jij, en al onze klanten, verdienen. Dank dat je ons aanraadt bij anderen - jouw vertrouwen in ons en onze producten is de beste motivatie die we ons kunnen wensen. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen bedienen. Met hartelijke groeten en een grote dankbaarheid, Team Cannazon

Blijft echt een geweldige service en nog steeds beter wordend asortiment

Mijn ervaring op de site cannazon is onwijs ik ben een zeer te vrede persoon sind ik deze site heb gevonden Gebruik meerdere producten, onwijs veel goed advies van het professionele team deze staan altijd open voor elke vraag en met klachten kan je ook altijd bij hun terecht en word je echt goed naar tevredenheid geholpen niks is te gek als je klacht gegrond is controleer alles goed vantevoren stuur ze een appie als er wat mis is en ze helpen je gelijk ermee verder echt super beleving met deze toppers ik ben een tevreden donateur van de stichting en zal dit nog met plezier jaren blijven ook

Beste Wesley, Hartelijk dank voor je geweldige recensie en de tijd die je hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. Het is voor ons een waar genoegen te horen dat je zo tevreden bent met onze service en het assortiment van Cannazon. Jouw woorden van waardering voor ons professionele team en de manier waarop we vragen en klachten behandelen, betekenen veel voor ons. We streven ernaar om altijd open en behulpzaam te zijn, en het is fantastisch te weten dat dit door jou zo positief wordt ervaren. We waarderen enorm dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap. Jouw steun en tevredenheid zijn onze grootste motivatie om te blijven verbeteren en te groeien. We kijken uit naar nog vele jaren van samenwerking en we hopen dat je nog lang van onze producten en service zult genieten. Met warme groeten, Team Cannazon

Uitmuntend

Ik heb nog nooit zulke goede service ervaren en raad iedereen aan altijd even te appen en te vragen naar de producten en of het geen waarvoor u een product zoekt je krijgt meestel snel antwoord sn doelgericht aan de hand van de statistieken die bekend zijn echt een ervaring die moeilijk te overtreffen is en dan nog de producten eerlijk zuiver biologisch en betaalbaar ik beveel dit een ieder aan

Beste Wesley, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je positieve feedback te delen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Bedankt dat je ons aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Martinus van Lies

Corridor 18

7607 HN Almelo

06 472 451 31

Over Cannazon

De Biologische en organische krachtpatser van Nederland. Cannazon is ontstaan uit de groeiende behoefte aan een gezondere, gebalanceerde en biologische levensstijl, een behoefte die steeds duidelijker wordt in onze zich ontwikkelende maatschappij. Hier op Cannazon hebben we die behoefte beantwoord met een eenvoudig te navigeren platform dat de efficiëntie van een grote marktplaats combineert met de toegewijde focus op natuurlijke producten. Cannazon is niet zomaar een marktplaats. Het is een bruisende gemeenschap van gelijkgestemden die samenwerken om gezonder en evenwichtiger te leven. Wij nodigen je uit om deel uit te maken van onze reis en samen de kracht van de natuur te ontdekken. Martinus, de oprichter van Cannazon, en zijn partners hebben jarenlange ervaring in de gezondheidssector en met alternatieve producten als kombucha, paddenstoelen en CBD olie. Hun uitgebreide kennis maakt Cannazon tot een van de meest informatieve en complete platforms in de markt. Van Uwe Blesching, Peter Grinspoon, tot Dokter Jake F Felice en velen meer. Vind u alleen op Cannazon een breed scala aan diensten, variërend van producten tot advies, coaching, begeleiding en digitale gidsen, alles nu binnen handbereik. Bij Cannazon bent u in goede en professionele handen!