Zeer goede service

Goede service en correcte communicatie.

Excellent

Grote kennis, goeie service, snel geleverd!

Livraison dans les délais annoncés !

Gamme de produits très utiles et variées pour nos activités scéniques.

Snelle en correcte service!

Makkelijk online besteld en de dag erna bericht dat ik mijn bestelling kon komen ophalen. Top service!

Parnassusgaarde 13 1050 Brussel

0032 251 205 25

Over Megalight

Megalight: Jouw Vertrouwde Specialist in Licht, Geluid, en Rigging Apparatuur Sinds onze oprichting eind 1992 in het bruisende hart van Brussel, heeft Megalight zich getransformeerd van een bescheiden onderneming in de verhuur van licht- en geluidsapparatuur voor concerten tot een toonaangevende partner voor al je verlichtings- en geluidsbehoeften. Gedurende bijna drie decennia hebben we een reputatie opgebouwd gebaseerd op diepgaande kennis van de branche en een klantgerichte benadering. Onze Reis Wat begon als een klein bedrijf dat verhuurdiensten aanbood, is uitgegroeid tot een one-stop-shop voor zowel verkoop als installatie van een breed scala aan producten, waaronder consumables, dimmersystemen, en complete belichtingssets. Na vele jaren in diverse wijken van Brussel te hebben geopereerd, verwelkomen we je nu graag in onze huidige locatie op Parnassusgaarde 13D, 1050 Brussel. Onze Deskundigheid Met een team van toegewijde professionals staan we klaar om te reageren op jouw vragen met snelheid en expertise. We nemen de tijd om naar je behoeften te luisteren, bieden deskundig advies, en delen graag handige tips om je te helpen bij het vinden van het perfecte product voor jouw project. Onze Selectie Als trotse leverancier van vooraanstaande merken zoals Osram, Lee Filters, en Nichiban, weerspiegelen onze producten de hoogste standaarden van kwaliteit en betrouwbaarheid waar Megalight voor staat. Bezoek Onze Vestiging Kom langs en ontdek ons ruime assortiment van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 16:00 uur. Ons deskundige team staat klaar om je persoonlijk advies te geven. Online Winkelgemak Voor een vlotte en gemakkelijke winkelervaring, nodigen we je uit om onze webshop te bezoeken op www.mega-light.be. Geniet van onze snelle leveringsservice: bestellingen geplaatst vóór 17:00 uur worden dezelfde werkdag nog verzonden vanuit ons centrale magazijn. Voor vragen of afhalen van bestellingen, neem contact met ons op via [email protected] of bel +32(0)25120525