mega outlet is oplichter

Laat wel betalen, levert niets. Niks bestellen. Teleurstelling gegarandeerd⁵

gekochte artikel wordt niet geleverd

Totaal geen communicatie mogelijk via e-mail of telefoon. Koop en bestel hier niets! Het is pure oplichterij! Betaalde bedrag wel afgeboekt en wordt niet terug gestort.

Pure oplichting

In december het een en ander besteld. Beloofd om de volgende werkdag te leveren. Het geld is wel afgeschreven, de spullen nooit geleverd. Geven niet thuis. Is geen normaal gesprek mogelijk.

Wel betaald, geen produkt ontvangen

In november wafelijzer besteld en betaald. Nooit reactie en ook produkt niet ontvangen. Vaak geprobeerd te bellen, alleen antwoordapparaat. Dus Thuiswinkel.org ingeschakeld. Zijn hebben meer klachten. Mega Outlet mag voorlopig hun logo niet meer voeren.

Niets ontvangen, OPLICHTERS!!

Ik heb 14 december een bestelling gedaan, bedrag is direct afgeschreven van mijn rekening. Geen mail ontvangen ter bevestiging. Gelijk gebeld, werd niet opgenomen. Gelijk gemaild, nooit reactie. 1x contact met een smoes over achterlopen met orders. Inmiddels is het 5 Februari 2024 en heb nog steeds niets vernomen en/of mijn geld terug. Ik vind dit echt schandalig!! NOOIT HIER BESTELLEN! DIT BEDRIJF LICHT JE OP!!!!

zeer slecht

eind november bestelling gedaan en betaald nu op 25 januari nog niets ontvangen wel contact gehad en beloofde dat het er aan zou komen en een track en trees zou krijgen nu twee keer belooft dat het er aan zou komen met telefonisch contact maar na twee weken verder nog niets ontvangen en op dit moment niet telefonisch bereikbaar

Niets ontvangen, loze beloften, oplichting! Aangfite bij de politie doen!

Bestelling geplaatst op 14 december en nooit iets ontvangen. Telefonisch contact gehad, bestelling zou vertraagd zijn. Onlangs weer telefonisch contact, zou al verzonden zijn maar had geen track en trace code. Beloofd per direct geld terug te betalen. Geen pakket en geen betaling. Loze beloftes en liegen dat het gedrukt staat. Oplichters inderdaad. Klacht ingediend bij Thuiswinkel waarborg. Certificaat moet zo snel mogelijk worden ingetrokken. Dus anderen: dien een klacht in bij Thuiswinkel waarborg. Tip: aangifte doen bij de politie wegens oplichting is ook mogelijk. Gezien de vele slechte ervaringen is dit duidelijk bewuste oplichting.

Oplichters!!!

NIET BESTELLEN HIER, U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!! Geld aangenomen maar leveren niks. Geen bewijs van levering ontvangen niks. Maar wel betaald. 27-11-2023 Klantenservice eerst krijg je een verhaal dat ze te druk zijn en giga achterlopen etc. Hiervoor als bedrijf zijnde nog veel begrip voor getoond, en nu 15-1-2024 is de klantenservice ineens onbereikbaar. Kortom je kunt fluiten naar je geld en spullen. Wij hebben een voornemen om stappen te gaan ondernemen als bedrijf zijnde. Misschien een idee om samen te bundelen, gezien er nog veel veel meer gedupeerde zijn?

OPLICHTERS!!!

Ik heb 12 december een bestelling grdaan, bedrag is direct afgeschreven van mijn rekening. Geen mail ontvangen ter bevestiging. Gelijk gebeld, werd niet opgenomen. Gelijk gemaild, nooit reactie. Hierna nog 100x gebeld, 1x contact met een smoes over achterlopen met orders. Inmiddels is het 7 januati en heb nog steeds niets vernomen en/of mijn geld terug. Ik vind dot echt schandalig. NOOIT HIER BESTELLEN! DIT BEDRIJF LICHT JE OP!!!!

WAARDELOOS BEDRIJF

4 DECEMBER AFVALEMMER BEBSTELD DIRECT BETAALD GEEN TRACKT EN TRACE ONTVANGEN 100 KEER TELEFOON LATEN OVERGAAN NEEMT NIET OP OF LEGT DIRECT NEER. ALS HIJ OPNEEMT HOOP SMOESJES, HOOP BELOFTES, DOET NIETS. M.I. 1 MANS BEDRIJF EN RIEKT NAAR OPLICHTING. ALS JE INSPREEKT OP ANTWOORD APPARAAT EN DREIG MET DEURWAARDER/POLITE WORDT JE DIRECT ZEER VIRENDELIJK TERUGGBELD MET ALWEER EEN HOOP WAARDELOZE BELOFTES. ADVIES NIETS BESTELLEN.

Geen levering

Besteld product niet geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen. Mail wordt niet opgereageerd

Niets ontvangen, reageren niet

20 november besteld en betaald, nooit iets ontvangen en reageren nergens op.

Waardeloos. Geen bestellingen plaatsen hier.

Na een week de bestelling nog steeds niet binnen, een mail gestuurd, word niet op gereageerd. Na een paar dagen weer geprobeerd, weer geen reactie. Beetje jammer dit. Mijn advies, hier niets bestellen!!!

Artikel niet leverbaar, bestelling annuleren lukt niet

Artikel is niet leverbaar, meerdere keren het verzoek gedaan om de bestelling te annuleren, nergens word op gereageerd. Na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad.

Bestelling niet geleverd en terugbetaling wordt niet uitgevoerd.

Mijn bestelling werd niet de volgende dag geleverd en op mailtjes kreeg ik geen antwoord, na 2 weken nog niets ontvangen en heb ik ze in gebreken gesteld en dat ik de bestelling wilde annuleren, daar kreeg ik wel antwoord op dat de bestelling werd geannuleerd, nu na 2 weken heb ik mijn geld nog niet terug gekregen en op mails wordt wederom niet gereageerd. WAARDELOOS BEDRIJF

geen tot vaag contact

vandaag besteld morgen in huis is totaal niet waar. Rare klantenservice, die je wat toe staat te roepen. lijkt wel of hij totaal niet verstaat wat je zegt. ben erg benieuwd of er uberhaupt iets uitgeleverd gaat worden. op mails wordt ook niet gereageerd.

Klantvriendelijk

Leuke aanbiedingen, veel keuze in producten en snelle bezorging. Maar wat nog veel belangrijker is, is dat de klant ook goed geholpen wordt als er een keertje iets niet goed gaat. Ze zijn erg klantvriendelijk en dragen een coulante oplossing aan en houden zich aan deze afspraken. Petje af!

gewoon goed

Ze hebben altijd mooie aanbiedingen. Snelle levering plus ook een goede after Sales afdeling. Als je belt wordt er gelijk naar een oplossing gezocht. Top zeker een aanrader. Wij zijn zeertevredrn.

Mega fijn!!!

Ik ben hier al een tijdje vaste klant ik kan een ding zeggen deze winkel is gewoon super fijn, ook het contact loopt goed via de telefoon.

Kersboom

Aanbieding gekocht bij deze outlet echt een super mooie kerstboom!!!

Goedkoop

Mijn bestelling is snel afgeleverd en goedkoop ik ga hier vaker bestellen.

service

Super goede service! Wij hadden skippyballen besteld toen we ze gingen oppompen bleken ze kapot te zijn. Gelijk contact opgenomen en de volgende dag nieuwe in huis

fijne webshop

Snelle levering en ik er was 1 product beschadigt, en binnen een week had ik al een nieuwe in huis

Mijn bestelling werd snel geleverd en zat goed ingepakt. Blij met de Mepal dozen :)

klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, gesproken met de mensen over een bestelling die wij in de herfst willen doen en wat de mogelijkheden zijn voor kerstpakketten. Zeer vakkundig en vriendelijk te woord gestaan

Hurksestraat 43 5652 AH Eindhoven

Over mega-outlet.nl

Mega Outlet de webshop met meer dan 40.000 artikelen tegen de beste prijzen alles voor Huis, Tuin, Keuken Kerst, Doe het zelf, Speelgoed, alles voor het dagelijks leven.