snel in huis

Dik tevreden

Snelle reactie en levering

Had een bestelling gedaan van kerstproducten, er ging iets mis tijdens de betaling, het lag niet aan megaoutlet, ik heb gelijk contact opgenomen met megaoutlet, en kreeg netjes en zeer snel antwoord terug op mijn vraag . Bestelling netjes verpakt en netjes op tijd en wat een kwaliteit, ik ben super tevreden met mijn bestelling. En kom er zeker nog een keer terug.

Super, snelle levering en goed product.

Keuzeproduct was na telefoontje direct te regelen.

Goed telefonisch bereikbaar. Kon mijn wens kenbaar maken en zonder probleem werd dit gedaan. Erg blij mee.

Probleem met product keurig opgelost door klantenservice

Mooie aanbieding, snelle levering en goede klantenservice

Snelle bezorging

Ik heb 3 vuilnisbakken gekocht. Prima kwaliteit. Snelle bezorging.

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Netjes verpakt

Top bedrijf. Duidelijke site. Volgende dag geleverd, zoals vermeld.

leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering

Zeer tevreden over dit bedrijf, leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering en fijne klantenservice. Contact per mail ging heel vlot en afhandeling naar tevredenheid. Kende het bedrijf niet en hoorde wisselende berichten maar ik heb alleen maar goede ervaringen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles werd op tijd geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakket was en het was ook goed ingepakt. De spullen waren zoals ik gewend ben van Mega outlet: goede kwaliteit, voor een scherpe prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

gewoon goedkoop

Snel in huis en goedkoop

Fijne klantenservicemedewerkers

Fijne accurate klantenservicemedewerkers die je op weg helpen

Hurksestraat 43

5652 AH Eindhoven

Over mega-outlet.nl

Mega Outlet de webshop met meer dan 40.000 artikelen tegen de beste prijzen alles voor Huis, Tuin, Keuken Kerst, Doe het zelf, Speelgoed, alles voor het dagelijks leven.