Goed maar spijtig voor btw

Perfect alleen twee euro btw voor een vijf euro giftcard is wel veel

Alles ging vlot

Makkelijk betalen en na enkele minuten mail met code

Ik besteld altijd

snel

snel levering

Goede ervaring

Supersimpel!

Binnen een paar seconden heb je je bestelling geplaatst, betaald en ontvangen. Top!

Goed geleveerd

Goede service en 100% leveringsvoorwaarden betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar

uitstekend

Makkelijk en zeer snel ontvangen. TOPPIE

Geen

Hoop dat het goed is

Slecht

Zojuist een kaart gekocht, maar de code was onjuist. Met een medewerker gebeld die zou het uitzoeken en terug contact opnemen. Tot op heden niks gehoord en zijn ook niet meer telefonisch te bereiken. Eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb!

Slecht

Ik wilde de kaart omzetten maar ik kreeg de melding dat ie al was gebruikt erg slecht

heel goed

een vlotte medewerking, en na enkele minuten in het bezit van de code

Goed maar soms kan ik niet telefonisch betalen

Gaat soms goed soms niet

topsevice

topservice en snelle verwerking

Afgelopen zaterdag een kaart gekocht voor โ‚ฌ100 na een uur wachten geen mail (niet in spam, verwijderderde of andere mappen) Toen maar een mail naar de klanten service gestuurd, geen reactie.. Vanochtend nog een email gestuurd, ook nu nog geen reactie. Maar wat blijkt.. de mail komt niet aan, telefonisch contact gehad (tip van flip mocht je bestelling niet aankomen) en via een ander email adres wel de order netjes binnen gekregen!

Snrl

Gorf

Heel fijn

Kaarten werken niet

Datum: 4-7-2024 17:01:52 Ordernummer: 2024040714453 โ€Š Mijn kaarten werken niet.

Vry good

I live this app

Prepaid kaart direkt ontvangen

Ik kocht vandaag een prepaid kaart voor World of Warcraft. Dat ging zรฉรฉr vlot en zonder problemen. De code kwam 1 minuut na mijn betaling al in mijn mailbox. Bedankt voor de prima dienstverlening.

top

Amazon us cards gekocht eerst een van โ‚ฌ5 om te kijken of het wel allemaal goed ging.. binnen 2 minuten card binnen..daarna een besteld van 100..ging net zo snel. geen gedoe met creditcards ook al betaal je wel meer want van een omrekenkoers hebben ze niet gehoord. op โ‚ฌ100 scheelt dat 7.25 plus kosten is dat โ‚ฌ12.24. Toch.. zou zo weer bestellen :-)

Great

Would definitely use again

snel en zonder problemen geleverd

Het product werd snel en goed geleverd. Fijn dat er ook met Ideal kon worden betaald. Voor herhaling vatbaar

Zeer goed en snel gegaan

93 Beersdalweg

Heerlen 6412 PE