Bedankt!

Het word snel geregeld.

Ik had een nederlandse giftcard gekocht zonder te beseffen dat deze niet in de belgische apple store kon ingedient worden. Erkwam diezelfde dag binnen een kwartier al snel een reactie en ze legden in detail uit hoe ze het gingen oplossen binnen de 2 werkdagen kon ik genieten vann mijn apple kaart. Geweldig!

Wat fijn om te horen dat alles snel geregeld werd! ๐Ÿ˜ƒ Super dat ons team zo snel heeft gereageerd en binnen twee werkdagen een oplossing kon bieden zodat je van je Apple kaart kon genieten. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste. Bedankt voor je geduld en je positieve woorden. Als je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Geweldig dat je blij bent met onze service! ๐Ÿš€๐ŸŒŸ

vlot

correcte afhandeling

Vlot en correct โ€“ top! ๐ŸŒŸ Bedankt voor je feedback, we waarderen het enorm. Altijd hier om te helpen! ๐Ÿ‘

top

Goed en top โ€“ dat horen we graag! ๐Ÿ˜„ Dankjewel voor je positieve feedback. Als je nog iets nodig hebt, we zijn er voor je! ๐Ÿ‘๐ŸŒŸ

Top, en nog eens top! ๐Ÿ˜Š Super om te horen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor je enthousiasme. We staan altijd klaar voor je! ๐ŸŒŸ๐Ÿ‘

Quick delivery

Used "bankcontact" got the steamcards within 5mins of ordering. Would buy again.

Perfekt

Na betaling kreeg ik direkt via e-mail mijn code voor World of Warcraft.

Perfekt! Geweldig dat je direct na betaling je World of Warcraft code via e-mail hebt ontvangen. ๐Ÿ˜„ We streven ernaar om onze service snel en efficiรซnt te houden. Bedankt voor het kiezen van onze service en veel plezier in de wereld van Warcraft! Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. ๐Ÿ‘๐ŸŽฎ

Het ging snel je kon met Bancontact betallen en ik was zeer enthousiast

Super om te horen dat je enthousiast bent over onze service en de snelheid ervan! ๐Ÿ˜Š. Bedankt voor je positieve feedback en we kijken uit naar je volgende bezoek! ๐Ÿ‘

Ik heb vaak last van onderschepping door hackers

Mijn ervaring is dat je er niets aan kan doen, Aks deze fout gaat stop ok ermee. teveel pech gehad. Sorrry.

Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met hackers. Dat kan ongelooflijk frustrerend zijn. Het is belangrijk om sterke beveiligingsmaatregelen te nemen, zoals het gebruik van sterke, unieke wachtwoorden en tweefactorauthenticatie waar mogelijk. Ook is het goed om regelmatig je systemen en software te updaten. Als je specifieke vragen hebt over hoe je je online veiligheid kunt verbeteren, sta ik klaar om te helpen. Veiligheid online is cruciaal, en het is jammer te horen dat je negatieve ervaringen hebt gehad. ๐Ÿ›ก๏ธ๐Ÿ’ป

Snel en betrouwbaar

Het product was binnen enkele minuten in mijn inbox. Verder was het heel duidelijk wat de extra kosten bedroegen (betaalmethode was gratis!)

Fijn om te horen dat je onze service als snel en betrouwbaar hebt ervaren! ๐Ÿ˜Š Geweldig dat je het product snel hebt ontvangen en tevreden bent met de duidelijkheid over de kosten. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te zijn! ๐Ÿ‘

On

Ok

Great to hear that everything is okay! If you have any more questions or need assistance, feel free to ask. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

Superfijne site en snelle afhandeling!!

Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback! ๐Ÿ˜Š Super om te horen dat je tevreden bent met onze site en de snelle afhandeling. We streven ernaar om elke keer een geweldige ervaring te bieden. Tot de volgende keer! ๐Ÿ‘

1 euro verzending, voor een mail te versturen??? :')

Bedankt voor je feedback over onze service! ๐Ÿ˜Š Wat betreft de verzendkosten, bij sommige producten berekenen we servicekosten om de kosten te dekken die wij maken voor de levering en het onderhoud van onze service. Dit zorgt ervoor dat we onze klanten blijvend van een snelle en betrouwbare service kunnen voorzien. We waarderen je begrip en staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Tot de volgende keer! ๐Ÿ‘

Dik in orde

Heb Der enkel posetive worden voor .. be content ervan

Hartelijk dank voor je positieve woorden! ๐Ÿ˜Š We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Jouw tevredenheid is onze grootste motivatie. We kijken uit naar je volgende bezoek! ๐Ÿ‘

Trage en dure betaling

Ik maak gebruik van daopayment krijg points waar ik niks mee kan

Bedankt voor je feedback over de betaling. Wat betreft Daopay en de punten, het is belangrijk om te vermelden dat het punten systeem niet direct door ons wordt beheerd, maar een onderdeel is van de service van Daopay. We begrijpen dat dit verwarring kan veroorzaken. We streven ernaar om duidelijke en efficiรซnte betaalopties aan te bieden en nemen je feedback serieus. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, staan we klaar om je te helpen. Bedankt voor het delen van je ervaring. ๐Ÿ‘๐Ÿ”

Snel

Snel en vertrouwd baar

Fijn om te horen dat je onze service snel en betrouwbaar vindt! ๐Ÿ˜Š Bedankt voor je positieve feedback en we zien je graag weer terug! ๐Ÿ‘๐ŸŒŸ

very nice

perfect, thanks

Great to hear you're happy with our service! ๐Ÿ˜Š Thank you for your feedback, and we're here whenever you need us again. Thanks! ๐Ÿ‘๐ŸŒŸ

Snel en goedkoop

Goedkope prijs en snelle levering

Snel รฉn goedkoop โ€“ dat is precies wat we willen bieden! ๐Ÿ˜Š Super om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen en de leveringssnelheid.

Top, nogmaals bedankt voor de 'top' feedback! ๐Ÿ˜„ We zijn blij dat je tevreden bent.

Prima service, snel geleverd

Via gamecardsdirect een paar keer paysafe gekocht via mijn telefoon .. Wel wat aan de prijzige kant, maar werkte zonder problemen en codes snel geleverd! Dus goede ervaringen!

Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze service en dat de paysafe codes snel geleverd werden! ๐Ÿ˜Š We begrijpen dat de prijs soms een overweging kan zijn, maar we zijn blij dat alles naar wens was en zonder problemen werkte

Quick service

It took a little time before the mail has arrived.

Sorry to hear it took a bit longer than expected! ๐Ÿ˜• Thanks for letting us know, and we'll aim to be faster next time. ๐Ÿ‘

RELIABLE

i get my codes fast after my order and they are always working, they have a great helpdesk if needed

Awesome to hear you're happy with our quick delivery and customer service! ๐Ÿ˜Š Thanks for the positive feedback and see you next time! ๐Ÿ‘

Beersdalweg 93 6412 PE Heerlen

+31 (0)85-0477536

Over Gamecardsdirect NL

Gamecardsdirect is jouw one-stop-shop voor digitale vouchers, met de nadruk op snelle levering en uitstekende klantenservice. We bieden meer dan alleen kaarten die verband houden met games, zoals PlayStation Network-kaarten en Xbox Gift Cards. Ons assortiment omvat ook een breed scala aan andere digitale vouchers, zoals Paysafecards en Netflix Gift Cards. Of je nu voor jezelf winkelt of op zoek bent naar een cadeau, bij ons vind je wat je nodig hebt. Ons klantenserviceteam staat altijd klaar om te helpen met eventuele vragen die je hebt of om je te assisteren bij je bestelling. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail of chat, wat voor jou de meest handige methode is. Bovendien nemen we digitale beveiliging zeer serieus en doen we ons uiterste best om een veilige winkelomgeving voor onze klanten te garanderen. Een ander groot voordeel is dat we je codes rechtstreeks via e-mail verzenden. Dit stelt je in staat om een voucher te bestellen, zelfs als je onderweg bent, en deze onmiddellijk in te wisselen zodra je thuis bent. Door efficiรซntie te combineren met gemak zorgt Gamecardsdirect ervoor dat je altijd je favoriete cadeaubonnen bij de hand hebt, waar je ook bent. Kortom, Gamecardsdirect is dรฉ bestemming voor snelle, veilige en handige aankopen van een breed scala aan digitale vouchers.