Pakket niet binnen

Pakket niet binnen gekregen. Ik heb 1 mail terug ontvangen of ik het wellicht niet bij de buren is binnengekomen. Dat is helaas niet het geval en ik krijg nu helaas al een halve week geen gehoor. Telefoon wordt ook niet opgenomen. Erg jammer, ik hoop dat we er nog samen uit kunnen komen.

Mooie prijzen voor goed product

Goede en snelle levering met track &trace.

Alles was ok

Erg fijne webwinkel

Snelle levering, goede informatie en bij problemen echt vriendelijke hulp bij het verkrijgen van je aanschaf. Super!

Top service!

Super snelle levering en netjes verpakt.

Het omruilen vanwege de maat is geen probleem ook deze was vlot binnen

Goeie website met duidelijke info, en snelle bezorging.

En in de winkel zijn ze uiterst behulpzaam!

Prima service en goede prijs

Zoals altijd snelle levering, en mooie prijzen.

Excellente service

Snelle levering en prima klantenservice toen een artikel omgeruild moest worden.

Sneller levering voor een uitstekende prijs

Kwam er op het laatste moment achter dat mijn beschermplaatje van mijn duikhorloge gebroken was. Binnen drie dagen de nieuwe in de brievenbus. Topservice!!

Duidelijke site, snel geleverd

Zeer snelle service en goede correspondentie zou er zeker nog bestellen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Had een bandje voor mijn pols computer besteld maar deze was blijkbaar niet op voorraad. Werd direct gebeld en er werden goede alternatieve geboden en daarna ook heel snel geleverd.

Snel bezorgd en zoals verwachting

Bestelling was er de dag later, precies als omschrijving.

Netjes gebeld omdat ik het verkeerde artikel had besteld. Meteen werd het goede artikel meegezonden. TOP

Snel geleverd en voor een prima prijs

Helemaal zoals beloofd.

Duikschoentjes gekocht voor Bali duikvakantie. Kort voor vertrek besteld maar keurig op tijd geleverd. Goede kwaliteit, zoals beloofd. Blij mee, heb ze al 7 duiken gebruikt en voldoen uitstekend

's morgens besteld en 's anderendaags al in de bus en dit aan een scherpe prijs.

probleemlos en geen gezeik.

Ik koop al jaren bij jullie en of het nu voor een tientje is of een paarhonderd euro , en heb nog nooit problemen ondervonden op wat voor gebied dan oo. Altijd makkelijk om zo'n zaak te hebben om terecht te komen.

Wat ik besteld heb was er niet ze belde netjes op en jeverde een vervangend produkt

Goede website en goed verzonden, maar product was niet op voorraad terwijl wel getoond

Tot op heden en nog steeds ben ik super tevreden met deze winkel. Meerdere keren verschillende producten besteld zowel online als offline. Deze keer was de levering pas na 12 dagen terwijl de status op voorradig stond. Dit moet beter, want dat website schept verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden. Ondanks dat ben ik blij.

Prima en snel,

De vraag om te reviewen wordt 's nachts via de mail verzonden, vervelend als je telefoon dan een geluid`maakt terwijl je in bed ligt. Tip mail de vraag gewoon overdag.

Supersnelle levering!

Goede kwaliteit en telefonisch zeer behulpzaam.

Makkelijk bestellen en netjes bezorgd.

Goed ingepakt en op bezorgd zoals beloofd. Garantie kaart erbij om in te vullen. Alles top!

Castellumplein 4

2235 CN Valkenburg ZH

Over Diveoutlet

Diveoutlet is de online duikwinkel van Dive Post Dive-equipment in Valkenburg ZH. Dive Post is opgericht in 1999 en uitgegroeid tot de grootste duikwinkel in de Randstand. Met een duikwinkel van 1.000 m2 heeft Dive Post, en ook Diveoutlet, een groot assortiment duikmaterialen op voorraad. Diveoutlet biedt een breed assortiment kwaliteit duikspullen, snorkelsets en zwemmateriaal. De duikwinkel met Thuiswinkel Waarborg staat voor kwaliteit, topservice en snelheid. In de randstad tussen Den Haag en Amsterdam bevindt zich onze grote fysieke duikwinkel van ruim 1.000 m2, waar we veel artikelen uit voorraad kunnen leveren. Duikwinkel met een uitstekende waardering! Online kopen is veilig, makkelijk en snel. Je kunt retourneren binnen 14 dagen. Het grootste deel van de artikelen wordt dezelfde of de volgende werkdag al verstuurd. Voor vragen kunt u ons bereiken via de klantenservice. Je kunt bij ons rekenen op topservice. Dit is ook te zien in onze klantbeoordelingen. Klanten waarderen ons gemiddeld met een dikke 9! Passie voor de duiksport. Het bedrijf wordt door Cees en Gertine Langmuur met passie en enthousiasme voor de duiksport gerund. Dat merk je in de winkel en dat gevoel proberen we ook online over te brengen. Voor ons is de webwinkel een verlengstuk van onze fysieke winkel. Al onze medewerkers hebben passie voor duiken en kunnen je helpen bij het uitzoeken van de juiste duikmaterialen. Een vertrouwd gevoel bij online kopen is natuurlijk heel belangrijk! Met duidelijke en heldere leveringsvoorwaarden, veilige betaalmethoden en een duidelijke layout van de webwinkel brengen we dit gevoel over. Of u uw aankopen laat versturen of in ons filiaal komt ophalen, wij verzorgen het graag voor u! Aangesloten bij keurmerk Thuiswinkel Waarborg. Diveoutlet is al sinds 2016 aangesloten bij Thuiswinkel.org. Je mag erop rekenen dat een webwinkel met het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk een betrouwbare webshop is die eerlijk handelt.