vlotte en attente levering

De levering van de dekstenen voor een muur was snel goed verpakt en voldoet vrijwel volledig aan de wens (een deksteen wat dunner dan de overige 12) Vriendelijke mail met advies nog een coating aan te schaffen en ook direct meegeleverd+

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste JW, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ondanks de kleine afwijking van 1 afdekker ben ik blij dat u tevreden bent en de rest 100% naar wens is. Geniet van het resultaat :-) Hartelijke groet, Arnoud

Super geregeld door Arnoud

Zeer klantvriendelijk.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Onze ervaring met betonfabriek.nl is in 1 woord super. Producten waren meer dan naar tevredenheid, maar de service vooral was fantastisch. Ontzettend vriendelijk geholpen! Zeker aan te raden

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Wauw, we overtreffen zelf de verwachting, dat is altijd mooi :-) Bedankt voor je reactie Inéz. En als je nog meer gave betonnen producten nodig bent... je weet ons te vinden haha Hartelijke groet, Arnoud

Goede en snelle service en uitstekende communicatie

Top in alle opzichten

Beste Gerard, Dank je wel! Veel plezier met de aankoop gewenst! Gr Arnoud

Levering volgens afspraak en prima contact .

Het product ( betonnen bankje ) voldoet aan de belofte . Contact tijdens bestelling via chat goed . Na levering nog telefonisch advies gevraagd ivm impregneren . Vriendelijk te woord gestaan . Ook het met de handgeschreven bedankje bij de levering vond ik bijzonder .

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Geen verbeterpunten

Beste Carla, Bedankt voor uw leuke review; fijn dat het briefje ook bij u in goede aarde viel. Mijn handschrift lijkt op Sanskriet, dus u krijgt extra punten voor het ontcijferen ;-) Geniet van het bankje, hopen dat de zon ook nog eens gaat schijnen! Hartelijke groet, Arnoud

Prachtige betonnen bank besteld en keurig netjes geleverd. Heel er blij mee!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor de positieve review! Heel veel plezier gewenst met het betonnen bankje :-) Hartelijke groet, Arnoud

kan echt beter

ik koop 7 ronde betonnen tuin stapstenen. Die worden geleverd op twee Europallets op elkaar. Nu begrijp ik de hoge verzendkosten. Wat moet ik nu met twee nieuwe Europallets? Bij licht aankloppen (kleine rubber hamer) op een vlak zandbedje barst de eerste steen al snel. Ze kunnen niet veel hebben of er zat al een barst in.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? lees tekst

Beste Rob, Bedankt voor je review en uiteraard erg jammer dat je de 1e klant bent die ontevreden is. We hebben geen e-mail van je gehad over deze klachten, dus vandaar dat deze review ons enigszins overvalt. Maar we willen je niet met een slecht gevoel de zomer in laten gaan, dus we hebben je een e-mail gestuurd zodat we tot een goede oplossing kunnen komen. We zien je reactie hierop graag tegemoet! Hartelijke groet, Arnoud van Betonfabriek.nl

Wederom cijfer 10 voor dit bedrijf

Erg blij met ons betonnen bankje. Bankje is precies zoals omschreven op de site, de wat afgeronde afwerking mooi en praktisch . Bedrijf is goed te bereiken via telefoon, mail of whatsapp . Reageren snel en geven goed advies , oa over hoe het bankje makkelijk op plaats te krijgen .

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Majella, Dank je wel voor de goede review :-) Heel veel plezier met het bankje en wellicht tot een volgende keer! Hartelijke groet, Arnoud

Mooie huisnummers

Super goed geholpen en mijn vragen direct beantwoord. Zelfs met spoed verzonden zodat het op tijd was voor de verjaardag. Bedankt

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Linda, Bedankt voor je review! Het kan niet anders dan dat het cadeau in goede aarde viel ;-) Hartelijke groet, Arnoud

snel en correct

snel en correct

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bedankt voor je review Rien! Hoop dat de bankjes inmiddels op de plek staan :-) Groetjes Arnoud

Mooie kwaliteit, snelle en goede levering en vooral super enthousiast contact met de verkoper.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dag Dan, Een dikke 10! Daar doen we het voor he Fijn dat het bankje voldoet aan je wensen; het is ook een gaaf ding. Het bijpassende tafeltje is in productie, dus wie weet spreken we elkaar binnenkort weer :-) Hartelijke groet, Arnoud

Vriendelijk en meedenkend personeel

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Zo doorgaan

Beste heer Kosten, Weinig woorden maar wel veelzeggend! Dank u wel voor de review. Veel plezier met de aankoop en wellicht tot een volgende keer! Groeten, Arnoud

Wat een top product!

Mega blij met onze stapstenen. Prachtige vormen en super afgewerkt. Je kan duidelijk zien dat dit hoge kwaliteit is. Het maakt onze nieuwe tuin echt af. Had niet beter kunnen wensen, en met het impregneermiddel gaan ze lang mee! Je ziet het water er zo af lopen en toch zijn de stenen niet glad! Een aanrader.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dank je wel Tibor! Super om te horen dat je blij bent met de aankoop. Kunnen jullie nu echt genieten van de nieuwe tuin haha Veel plezier! Hartelijke groet, Arnoud

Top Service

Groot compliment voor de service. Kwam net drie muurafdekkers te kort en zij kwamen hem los vanuit Emmen nog naleveren. Maak je niet vaak mee! Ivm deadline moest ik zaterdag alles binnen hebben. Was zelf ook niet ruim op tijd met bestellen dus helemaal top. Muurafdekkers zien er ook top uit. Ga zo door en zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Stevan, Dank je wel voor de goede review en fijn dat de ervaring met Betonfabriek.nl goed was! Het uiteindelijke doel is tevreden klanten, dus fijn dat we er weer eentje bij kunnen tellen :-) De koffie maakte de terugreis wel aangenamer haha Geniet van het eindresultaat en wie weet tot de volgende keer! Hartelijke groet, Arnoud

Goed geregeld

Alles mooi en goed ontvangen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nvt

Beste Andre, Een kort maar krachtige review! Dank je wel hiervoor. De extra betonplaat komt zsm je kant op :-) Gr Arnoud

Een heel fijne ervaring en goed service!!!

een bankje besteld , er zat een scheur in door transport goed opgelost door nieuwe op te sturen ,

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Sahak, Dank je wel voor de review. Fijn dat - ondanks een kleine tegenvaller - alles toch naar tevredenheid is afgehandeld. Geniet van de bankjes! Hartelijke groet, Arnoud

Goede en snelle levering, netjes verpakt.

Aangezien het mijn eerste ervaring is geef ik niet meer dan een 8, maar uiteindelijk is het zo dan het door mij bestelde keurig binnen kwam en ik daarbij op de hoogte ben gehouden v.w.b. de status van de levering.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor de mooie review! Ik kan niet wachten tot de volgende bestelling om de 8 op te krikken naar minimaal een 9 :-) Fijne dag! Gr Arnoud

Top service met een persoonlijke noot

Zijn erg blij met ons super strak betonnen bankje. Zat ook nog een leuke moederdag actiebij. En daarbij de service is top! Zeer klantgericht. Binnenkort het bijpassende tafeltje aanschaffen :)

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dank je wel Joost! Fijn dat alles in goede aarde valt, daar doen we het uiteindelijk voor. Het tafeltje ... ik kan zelf ook niet wachten, de combi zal echt mooi zijn. Nog eventjes geduld :-) Groeten, Arnoud

Prima service,persoonlijke benadering

Zie boven

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Theo, Een kort maar krachtige review, dank je wel hiervoor. Staat het gave bankje inmiddels op z'n plek? Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Arnoud

Super bedrijf, kwalitatief goede producten en bovenal fantastische communicatie

Super bedrijf, kwalitatief goede producten en bovenal fantastische communicatie

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Rutger, Wat een mooie review! Daar worden we met z'n allen blij van. Net zo blij als jij van je afdekkers :-) Resultaat zag er mooi uit, geniet ervan! Gr. Arnoud

Mooie stenen

Heel blij met de mooie stapstenen , ik ga ze in mijn nog te maken voortuin neer leggen als de maanfases. )0(

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Gina, Leuk dat onze stapstenen op zo'n creatieve manier worden gelegd. Geniet van het resultaat! Hartelijke groet, Arnoud

Fijn product en doet wat beloofd wordt

Super fijn product, de betonsealer. Heb mijn betondragers van de schutting mee behandeld en ze zien er al nieuw uit Ga zeker nog een fles bestellen

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Geen

Beste Petra, Fijn dat onze betoncoating goed bevalt; ik zet je naam bij de rest van de "zorgeloze gebruikers" De volgende bestelling zien we graag tegemoet! Vriendelijke groet, Arnoud

Prima! Mooi product (bankje) snelle en goede levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? nee

Beste Henk, Bedankt voor de genomen moeite om een review achter te laten. En natuurlijk bedankt voor de aankoop van ons gave betonnen bankje! Heel veel plezier ermee. Hartelijke groet, Arnoud

Prima bedrijf

Mooi product en vlotte levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? En duidelijk lijm-advies om de betondelen op gelijke hoogte en in een lijn vast te zetten

Beste Gjalt, Bedankt voor je reactie en de aanbeveling. We gaan ermee aan de slag! Hartelijke groet, Arnoud

Snel verzending, nette prijzen

Betoncoating zwart besteld, deze was snel verzonden, goed verpakt, en met een persoonlijke noot erbij. Netjes hoor. Het product zelf zal zich door de tijd heen nog moeten bewijzen, daar kan ik nu nog niets over zeggen...

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Rene, Bedankt voor de genomen moeite voor de review! Het product is van professionele kwaliteit dus ik maak me geen zorgen over het resultaat. Succes! Hartelijke groet, Arnoud

Bedrijfsgegevens

Kapitein grant straat 20

7821 AR Emmen

[email protected]

Over Betonfabriek.nl

Betonfabriek BV levert topkwaliteit betonproducten voor Huis & Tuin. Je koopt rechtstreeks van de fabriek dus je bent gegarandeerd van de beste prijs en snelle levering. Bekijk ons gave assortiment en bestel vandaag nog snel en eenvoudig.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.