Heel goede ervaring gehad. Online de kast uittekenen is heel eenvoudig en voor vragen / aanpassingen werden wij snel via mail geholpen. Levering en uitleg waren ook in orde. We zijn heel tevreden van de kwaliteit. In de toekomst bestellen we zeker opnieuw.

Een aanrader op alle vlakken

Zeer tevreden over mijn bestelling. Prijs/kwaliteit zeker en vast een aanrader. Alles werd netjes geleverd en dankzij het meegeleverde montageplan was de kast, voor een leek als ik, relatief makkelijk te plaatsen. Het helpt ook dat je bij eventuele vragen of twijfel terecht kan bij een echt persoon die heel behulpzaam is en duidelijk een goeie kennis van zaken heeft. Als ik nog eens een kast nodig heb, bestel ik deze zonder twijfel terug bij Woodiy.

topservice

zeer mooi product, goede en correcte opvolging. topservice. Woodiy is top. Bedankt Woodiy

zéér goede/kwaliteit verhouding. Makkelijk in elkaar te steken.

Mijn vriend en ik hebben een grote kleerkast besteld bij Woodiy in November. Deze was nog geleverd voor het kerstverlof :). Onze kast staat onder een schuin dak en alles past perfect. Zij zijn dit zelf komen leveren en hebben de nodige uitleg gegeven om alles in elkaar te steken. Bij de schuine wanden waren er zelf reeds enkele kasten in elkaar gestoken om het proces voor ons te vergemakkelijken. Ook de prijs viel zéér goed mee in vergijking met andere concurrenten deze ook online maatkasten aanbieden. Een echte aanrader.

Goede prijs/kwaliteit en correcte levering

Alle delen werden apart geleverd , zonder verpakking met een basisplan om de kast in elkaar te steken. Na enige voorbereiding om de delen te organiseren is het in elkaar steken redelijk eenvoudig. Wij zijn tevreden over de geleverde kwaliteit en het uiteindelijke resultaat en de prijs die we hebben betaald.

Goede communicatie Goede uitleg van de chauffeur hoe alles werkte Alles klopte zoals we het hadden samengesteld Prijs kwaliteit perfect

Leveren kasten op uw maat gemaakt en van degelijke kwaliteit.

Wij hadden een paar jaar terug al een kast besteld via Woodiy. Daar waren we toen al heel tevreden over. Je kan zelf de maten kiezen, zo hebben we nu een hele geriefelijke kast op onze zolderkamer. Toen we nieuwe kasten in onze garage wilden, dachten we direct terug aan Woodiy. De kasten zijn heel degelijk, we wilden zelf een kast met hangsysteem, wat we niet direct terugvonden op de website, maar na een mail, waar heel vlug op terug geantwoord werd, is dit inorde gekomen. De kasten worden geleverd per kastdeel, je moet ze enkel nog aan elkaar zetten naar eigen keuze, het is geen doos met planken die je helemaal zelf moet in elkaar zetten. Ze geven nog een duidelijke uitleg hoe je de kasten moet monteren.

Dorpsstraat 16 bus16

8300 Knokke-Heist

Over Woodiy / online kasten

"Jouw online kasten maken! Stel jouw eigen maatkast samen via ons 3D model en geniet van uw zelf samengestelde kast. Al onze maatkasten worden in eigen atelier ontworpen en voorbereid. Onze jarenlange vakmanschap en expertise zorgt voor een uitzonderlijke kwaliteitsgarantie. Dankzij een duidelijk handleiding kan je eenvoudig aan de slag met de montage van je maatkast."