Oog voor de klant

Hybridegigant hielp mee om de keuze voor een bepaald type te verbeteren, waardoor ik een passender product kreeg dan ik had gevraagd, voor minder geld.

Telefonisch makkelijk bereikbaar Duidelijk antwoord op mijn vraag Snel geleverd

Prima Service

Snelle goede service, boiler werkt goed.

Met advies goed geholpen, ook afleveradres halverwege veranderen was geen enkel probleem

Top geholpen. Met advies goed geholpen. En het adres halverwege veranderen van Brabant naar zeeland was geen enkel probleem

Levering zoals beloofd, voor 13.00u besteld volgende dag in huis. Perfect!

De warmtepompboiler nog niet geïnstalleerd. Wel zoals boven omschreven geleverd zonder allerlei mailtjes waarin je het pakket kan volgen. Voor mij een verademing.

Makkelijke en overzichtelijke site. Vriendelijke monteur.

De site van hybridegigant is heel overzichtelijk met ook de juiste aanbevelingen om heel makkelijk je bestelling compleet te maken. Je kan ook kiezen de warmtepompboiler te laten installeren wat ik heel prettig vond. Snel na bestellen werd de afspraak gemaakt en is hij door een heel vriendelijke monteur gemonteerd. Heel goede ervaring dus.

Super goed advies gekregen bij het maken van de juiste keuze. ik had een aantal wensen en Marcel heeft me aangehoord en toen heeft hij me 2 opties geboden waar ik voor mezelf een keuze kon maken. Ook werd er snel gereageerd op mijn e-mail.

Geweldige vriendelijke personeel, geheel volgens afspraak geleverd Fantastische uitleg op vragen

Ik had vragen over een warmtepomp. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de aangegeven tijd het apparaat geleverd gekregen.

Snelle levering en duidelijke website

Netjes

Zocht een warmtepompboiler van Stiebel en kwam uit bij de Hybridegigant. Werd netjes geadviseerd en de volgende dag werd de de waterpomp netjes afgeleverd

Aventurijn 204

3316 LB Dordrecht

088 - 166 17 50

Over Hybridegigant

www.hybridegigant.nl is dé specialist op het gebied van warmtepompen in de Benelux. Door ons uitgebreide assortiment van topleveranciers en netwerk van de meest ervaren monteurs, hebben wij voor elke woning de meest efficiënte oplossing! Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in energiezuinige oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste warmtepomp, de minste energiekosten, de meest duurzame optie en mogen we ons echte specialisten noemen.