Goede bereikbaarheid en top service.

Naar aanleiding van Grohe artikel dat niet helemaal voldeed heb ik telefonisch contact opgenomen. Omdat het artikel nog onder garantie viel, heb ik een service aanvraag bij Sanitairwinkel ingediend. Binnen enkele dagen kreeg ik een nieuw artikel opgestuurd en dat helemaal voldeed. Top service!

Goede materialen voor scherpe prijs

Goed sanitair besteld, de prijs was heel netjes. Leveringen prima optijd zoals beloofd. Als oud installateur voorheen altijd zelf ingekocht bij de fabrikant maar via sanitairwinkel heel tevreden.

Klant tevredenheid staat boven aan

Door drukte bij de klantenservice werd ik door verbonden met klantenservice België. Dat was al een goede stap om mij als klant niet al te lang te laten wachten op een besluit/antwoord/oplossing. Bij de klantenservice kreeg ik Maxime aan de lijn. Voor mij ook al een + omdat telefoon voor mij al persoonlijker is dan e-mail. Maxime had zicht in de gevoerde e-mail wisseling. Vanaf toen werd er zeer professioneel gehandeld met gevoel van betrokkenheid. Zij heeft alles in het werk gesteld om het mij als klant naar tevredenheid te maken. En dat is gelukt !!!

Zeer goede service

Na twee jaar lak schade aan de radiator. D.m.v. foto's shadelaten zien, en is netjes en snel afgehandeld. Er is een nieuwe radiator gestuurd op bsis van garantie, top Ook de snelheid van afhandelen

gechat en gemail met nul resultaat

9 april kraan besteld op basis van ‘levering volgende dag’. Product staat op status 'verzonden' met afleverdatum, thuis gebleven voor levering, product staat ineens op ‘afgeleverd’ maar ik heb het niet ontvangen. Later stond de bestelling ineens op geannuleerd. Na schriftelijk aangegeven hebben mijn geld terug te willen en de bestelling niet meer nodig te hebben sturen ze het later toch nog op (konden ze niet meer tegenhouden schreven ze) en ontvang ik op 19 april de kraan. Die zou ik volgens eerder bericht terug mogen sturen naar een antwoordnummer. Wat dan ineens toch niet kan, dus ik moet de retourkosten betalen. Hoop tijd kwijt aan gechat en gemail met nul resultaat. Ben benieuwd of en wanneer ik mijn aankoopbedrag terug krijg.

Goede producten, slechte bezorgservice

Onze klantervaring was erg fijn, tot dat de levering kwam. Sanitairwinkel is in zee gegaan met een partij die dezelfde ochtend pas laat weten wanneer ze leveren en daarna een kwartier vooraf bellen dat ze er bijna zijn. Je kunt zelf wel invullen dat dat niet werkt bij een leegstaand huis. Ook is het beleid: leveren tot aan de deur. Kortom: alles buiten laten staan. Je bent dus zelf genoodzaakt om alle materialen (tegels, bad etc.) van de weg naar binnen te dragen. Ik begrijp dat dit ook zo gaat bij een Bol.com levering van drie tientjes, maar dit gaat over een badkamer van 10.000 euro. Is het dan echt niet mogelijk om iets meer service te leveren? Al is het maar de dag van tevoren de levertijd doorgeven of leveren tot in de gang. We hebben ons nu in bochten moeten wringen. De volgende keer zou ik daarom op zoek gaan naar een partij met een betere bezorgservice, daar betaal ik graag een paar tientjes meer voor bij een badkamer van 10K. Het vervelende is: de producten zijn goed, maar omdat dit de laatste stap is in het leveren van de badkamer blijft dit nu de nasmaak bij Sanitairwinkel.

Slechte levering en updates.

Half december een bestelling geplaatst, deel daarvan is verzonden. 1 januari kregen we mail dat bestelling vertraagd was, zou 23 januari worden. We kregen 25 januari een mail dat bestelling bezorgd zou zijn, echter niets ontvangen en wel thuis.. Lange tijd niet duidelijk waar bestelling was, zou wel verzonden zijn maar weer geretourneerd door PostNL. Contact gehad met de service, konden zien dat deze retour gekomen was maar konden niet zien waarom en deze kon niet alsnog weer verstuurd worden. Moest een nieuwe bestelling geplaatst worden. Uiteindelijk is bestelling alsnog toch geleverd op 12 februari (zonder verder overleg), echter was toen de doos open gemaakt en waren de kranen beschadigd. Toen product (uiteindelijk) omgeruild zou worden door leverancier, hiervan geen track en trace code ontvangen dus weer iets waar we achteraan moesten. Uiteindelijk dus ruim 3 maanden moeten wachten op onze kranen. Al met al slechte/onduidelijke service en slechte updates over situatie.

Duidelijke website, en fijn dat jullie 2e kans artikelen hebben. Niet eerder had ik zoiets besteld , nu dus wel een keer. Dat is heel goed bevallen, alleen de verpakking was open geweest, artikel zelf mankeerde niets aan. Artikel werd heel snel En netjes verpakt bezorgd. Top!

Goed product, nette prijs en heel snel bezorgd!

Goed product, nette prijs en snel bezorgd!

Zodra je een probleem hebt, maak je borst maar nat!

Ik heb vier bestelling geplaatst, vrij achter elkaar voor een flink bedrag. De Grohe kraan miste de blauwe stip (koud water). Dit zie je pas na installatie (dat verwijt krijg je ook nog: waarom installeer het je dan?) Het antwoord duurt weken en de oplossing is er nog steeds niet. De service afdeling van Hans Grohe is ingeschakeld en dan krijg je een mail met de mededeling dat als achteraf blijkt dat het geen productiefout is maar schade, de kosten voor het bezoek door de klant vergoed moeten worden. Alsof wij een blauwe stip eraf kunnen poetsen. De volgende bestelling omvat twee wastafelonderkasten. Eén daarvan heeft, na uitpakken, een scheur in het hout aan de zijkant. Ook gemeld. En dan begint het: je mag het niet retour sturen en ook niet monteren maar je moet wachten. En lang. In de tussentijd kun je niets. In een andere bestelling hebben we wat kleine onderdelen retour gestuurd. Ook daar wachten en wachten op de afwikkeling en terugbetaling. De klantenservice komt niet verder dan: ja, heel vervelend maar het is nu eenmaal druk. Nee, u mag niet monteren en nee, u mag niets retour sturen. Kortom zoek het maar uit. Vreselijk bedrijf, voor ons NOOIT MEER!

Goede winkel maar slechte bezorging

Over de service in de winkel niets dan goeds. Echter let op wanneer je in een flat woont. De douchedeur werd bij ons zomaar achtergelaten in de hal van de flat terwijl er een prima lift is en wij 20 meter van de lift wonen. Met hulp van familie hebben we zelf het pakket naar binnen moeten dragen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Ali pakje van 1,5 euro, een boxspring van Leen Bakker of een wasdroger van Mediamarkt om maar wat voorbeelden te geven die allemaal netjes thuis werden gebracht. De prijs van de douchedeur (470 euro) rechtvaardigd m.i. ook een prima aflevering. De servicedesk verwijst naar de leveringsvoorwaarden. Wees dus op uw hoede en zorg dat er voldoende mankracht aanwezig is en dat het pakket niet onbewaakt achtergelaten word.

Waardeloos. Zelfs de kleinste bestelling kunnen ze niet op tijd leveren

Vorig jaar voor €12.000,- aan materiaal besteld. Ging alles mis wat er mis kon gaan. Op 9-4-2024 zo dom geweest om een kleine bestelling te plaatsen (2 haakjes wat kan er mis gaan) Wederom kunnen ze niet leveren en word je slecht geholpen. Compleet waardeloos bedrijf met slecht bereikbare klantenservice.

Ik bestelde een keukenkraan en maakte het pakket na 3 weken pas open. Toen ontdekte ik dat er een onderdeel ontbrak. Sanitairwinkel.nl heeft dit snel opgelost door een geheel nieuwe kraan op te sturen. Super oplossing!!

Snelle en correcte levering. Top!

Snelle en correcte levering; product voldoet volledig aan verwachting.

Problemen met mijn buiten douche zijn op alle mogelijke manieren getracht te verhelpen. Uiteindelijk is mij een nieuwe douche aangeboden welke ik dankbaar heb aanvaard. Super service en altijd bereikbaar met directe opvolging om mij als klant te helpen

Meedenkend, goede afspraken te maken en goede communicatie.

We hadden totaal geen idee wat we precies met de badkamer aan moesten. Mike heeft ons hierbij goed geholpen. Hij nam alle tijd en kwam met goede ideeën. We wilden nog even wachten met de renovatie van de badkamer maar dat was allemaal geen probleem. Alles werd opgeslagen tot het moment van afroep. Toen de aannemer eerder wilde beginnen en we de spullen snel nodig hadden, werd er binnen 2 dagen geleverd. Top! Als we dan toch een puntje van kritiek moeten geven, is dat je het best zelf nog even de vierkante meters tegels moet narekenen. Te weinig tegels is natuurlijk een ramp en dat was bij ons niet het geval. Bij ons was het meer dan nodig. Dat is natuurlijk minder erg dan te weinig maar kan wel een kostbaar ding zijn als de tegelprijs hoog is. Uiteindelijk ook hier een oplossing voor gevonden samen met Mike. Al met al zijn we zeer tevreden en zouden we iedereen sanitairwinkel.nl aanbevelen.

Toppppppp

Op zoek naar een onderdeel voor de 10 jaar geleden gekochte badkamer gaf Sanitair Winkel de nodige hulp die uiteindelijk resulteerde in het gewenste resultaat. Hieruit blijkt dat ook service hoog in het vaandel staat bij Sanitair Winkel. Top , ga zo door, want service achteraf daarmee bouw je je klantenkring mee op !! M A.

Graag tot de volgende keer

Snelle levering, alles prima in orde. Contact met klantenservice zoals het hoort. Dank voor de prettige ervaring!

Goed advisering en service

Ik kreeg een goed advies bij bezoek. Bestellen ging daardoor snel en makkelijk.

Prima service!

Met name tegels besteld bij Sanitairwinkel voor de badkamer. Waren van een type wel de nodige beschadigingen maar heel goed opgelost dmv een serviceaanvraag. 3 pakken geheel vergoed!

Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle levering

sifon

Een goed bedrijf, snelle levering van de bestelde producten .

Goede service bij schade

Na aangenaam te zijn geholpen in de showroom in Middelburg, snelle levering. Ik werd erop gewezen om alles goed te controleren bij ontvangst. Helaas had de douchevloer schade. Makkelijk te melden. Daarna werd er goed gecommuniceerd. Uiteindelijk goed geregeld, een nieuwe kwamen ze snel leveren en de beschadigde werd gelijk mee terug genomen! Erg fijn!

In één woord: TOP-winkel!

Prettig en deskundig geholpen in de winkel. Kleine onvolkomenheden in de bestelling soepel en ruim op tijd verholpen. Door een monteur (van een ander bedrijf) onderdelen van de douchekraan beschadigd. Deze konden snel worden nageleverd. Bij de montage van de grote spiegel bleek deze in de hoek gebarsten. Hoewel we dit (te) laat hebben gemeld werd deze bij uitzondering toch vergoed! Kortom, ruim assortiment met kwaliteitsproducten, prettig en deskundig personeel, snelle en duidelijke communicatie en erg goede service juist bij onverwachte calamiteiten.

Over Sanitairwinkel.nl

Dé winkel voor deskundig advies en aantrekkelijke prijzen voor badkamers en sanitair. Vertrouwd en veilig shoppen doe je bij Sanitairwinkel.