Goede winkel maar slechte bezorging

Over de service in de winkel niets dan goeds. Echter let op wanneer je in een flat woont. De douchedeur werd bij ons zomaar achtergelaten in de hal van de flat terwijl er een prima lift is en wij 20 meter van de lift wonen. Met hulp van familie hebben we zelf het pakket naar binnen moeten dragen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Ali pakje van 1,5 euro, een boxspring van Leen Bakker of een wasdroger van Mediamarkt om maar wat voorbeelden te geven die allemaal netjes thuis werden gebracht. De prijs van de douchedeur (470 euro) rechtvaardigd m.i. ook een prima aflevering. De servicedesk verwijst naar de leveringsvoorwaarden. Wees dus op uw hoede en zorg dat er voldoende mankracht aanwezig is en dat het pakket niet onbewaakt achtergelaten word.

Waardeloos. Zelfs de kleinste bestelling kunnen ze niet op tijd leveren

Vorig jaar voor €12.000,- aan materiaal besteld. Ging alles mis wat er mis kon gaan. Op 9-4-2024 zo dom geweest om een kleine bestelling te plaatsen (2 haakjes wat kan er mis gaan) Wederom kunnen ze niet leveren en word je slecht geholpen. Compleet waardeloos bedrijf met slecht bereikbare klantenservice.

Ik bestelde een keukenkraan en maakte het pakket na 3 weken pas open. Toen ontdekte ik dat er een onderdeel ontbrak. Sanitairwinkel.nl heeft dit snel opgelost door een geheel nieuwe kraan op te sturen. Super oplossing!!

Snelle en correcte levering. Top!

Snelle en correcte levering; product voldoet volledig aan verwachting.

Problemen met mijn buiten douche zijn op alle mogelijke manieren getracht te verhelpen. Uiteindelijk is mij een nieuwe douche aangeboden welke ik dankbaar heb aanvaard. Super service en altijd bereikbaar met directe opvolging om mij als klant te helpen

Meedenkend, goede afspraken te maken en goede communicatie.

We hadden totaal geen idee wat we precies met de badkamer aan moesten. Mike heeft ons hierbij goed geholpen. Hij nam alle tijd en kwam met goede ideeën. We wilden nog even wachten met de renovatie van de badkamer maar dat was allemaal geen probleem. Alles werd opgeslagen tot het moment van afroep. Toen de aannemer eerder wilde beginnen en we de spullen snel nodig hadden, werd er binnen 2 dagen geleverd. Top! Als we dan toch een puntje van kritiek moeten geven, is dat je het best zelf nog even de vierkante meters tegels moet narekenen. Te weinig tegels is natuurlijk een ramp en dat was bij ons niet het geval. Bij ons was het meer dan nodig. Dat is natuurlijk minder erg dan te weinig maar kan wel een kostbaar ding zijn als de tegelprijs hoog is. Uiteindelijk ook hier een oplossing voor gevonden samen met Mike. Al met al zijn we zeer tevreden en zouden we iedereen sanitairwinkel.nl aanbevelen.

Toppppppp

Op zoek naar een onderdeel voor de 10 jaar geleden gekochte badkamer gaf Sanitair Winkel de nodige hulp die uiteindelijk resulteerde in het gewenste resultaat. Hieruit blijkt dat ook service hoog in het vaandel staat bij Sanitair Winkel. Top , ga zo door, want service achteraf daarmee bouw je je klantenkring mee op !! M A.

Graag tot de volgende keer

Snelle levering, alles prima in orde. Contact met klantenservice zoals het hoort. Dank voor de prettige ervaring!

Goed advisering en service

Ik kreeg een goed advies bij bezoek. Bestellen ging daardoor snel en makkelijk.

Prima service!

Met name tegels besteld bij Sanitairwinkel voor de badkamer. Waren van een type wel de nodige beschadigingen maar heel goed opgelost dmv een serviceaanvraag. 3 pakken geheel vergoed!

Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle levering

sifon

Een goed bedrijf, snelle levering van de bestelde producten .

Goede service bij schade

Na aangenaam te zijn geholpen in de showroom in Middelburg, snelle levering. Ik werd erop gewezen om alles goed te controleren bij ontvangst. Helaas had de douchevloer schade. Makkelijk te melden. Daarna werd er goed gecommuniceerd. Uiteindelijk goed geregeld, een nieuwe kwamen ze snel leveren en de beschadigde werd gelijk mee terug genomen! Erg fijn!

In één woord: TOP-winkel!

Prettig en deskundig geholpen in de winkel. Kleine onvolkomenheden in de bestelling soepel en ruim op tijd verholpen. Door een monteur (van een ander bedrijf) onderdelen van de douchekraan beschadigd. Deze konden snel worden nageleverd. Bij de montage van de grote spiegel bleek deze in de hoek gebarsten. Hoewel we dit (te) laat hebben gemeld werd deze bij uitzondering toch vergoed! Kortom, ruim assortiment met kwaliteitsproducten, prettig en deskundig personeel, snelle en duidelijke communicatie en erg goede service juist bij onverwachte calamiteiten.

Prima winkel om te kopen

Wij hadden een probleem met de kranen maar is in deze goed opgelost.

Snel geregeld, perfect afgewerkt

Aankoop gedaan via bol.com. Na enkele dagen bericht voor datum bestelling verzenden. Kwam bij ons niet direct uit dus andere datum gesteld. Na thuiskomst sfeerhaard direct in gebruik genomen want de haard was al in elkaar gezet,echt super. We genieten er erg van,ook geeft de haard als je wild ook nog echte warmte af,dus eigenlijk nog stookkosten terug. Ja echt subliem, dus ook een echte aanbeveling

Prima product snelle levering

Prima product snelle levering

2 maanden na levering kwamen wij erachter dat de spiegel beschadigd was. Ondanks dat zij 48 uur melding hanteren hebben zij deze spiegel alsnog nieuw aan ons geleverd.

Ondanks drukte , snel een bericht

Op de site stond dat jullie het enorm druk hadden . Ik vind dat ik snel geholpen ben en kreeg snel antwoord op mijn mail. Ga zo door.

Hulde voor de Sanitairwinkel waar service verlenen wel hoog in het vaandel staat

Via de Sanitairwinkel een Grohe keukenkraan gekocht. Helaas werkte de snelle kunststof sluiting niet waardoor we zelf via de installateur een koperen afluitring hebben moeten aanschaffen. Voor een tegemoetkoming in de extra kosten gaf de firma Grohe niet thuis maar toen heeft de Sanitairwinkel een deel van de kosten op zich genomen. HULDE !!

Geweldige service. Snelle levering en vooral ook snelle en goede oplossing als er iets niet goed is gegaan.

Al was de garantie verstreken toch een nieuw product gekregen.

Een prettige afwikkeling van een kraan die wat lekte al was de garantie al lang verstreken is er via de Sanitair winkel een nieuw onderdeel verstuurd.

Begripvolle service en fijn contact

Verhuizingen en verbouwingen zijn stressvolle tijden en het is erg fijn als een bedrijf hier begrip voor heeft. Dit is bij sanitairwinkel absoluut getoond. Erg fijn in de communicatie en de afronding van het proces.

Geweldig bedrijf met punctuele service

Onze badkamer gerenoveerd ,toen we aan de vloertegels toe waren bleken er 3 kapotte tegels in de doos te zitten. Ze hebben alles heel goed opgelost en binnen 3 werkdagen hadden we nieuwe tegels in huis. Ze denken mee in oplossingen en zijn daarbij heel vriendelijk.

Graafsebaan 141

5248 NL Rosmalen

073 - 522 06 88

Over Sanitairwinkel.nl

Dé winkel voor deskundig advies en aantrekkelijke prijzen voor badkamers en sanitair. Vertrouwd en veilig shoppen doe je bij Sanitairwinkel.