tijdverlies

Ik bestelde 12 maart twee radiatoren, na 2 weken zonder nieuws heb ik een mail gestuurd. Aangezien ik geen antwoord kreeg, heb ik even gebeld naar de klantendienst, beloftes werden gemaakt maar niet nageleefd. Ik belde opnieuw, meer beloftes. Ik belde voor een derde keer om te horen het product niet meer verkrijgbaar is. Een maand en half verloren!

Geachte Charles, Bedankt voor uw review! Hier is inderdaad vanuit onze kant wat fout gelopen, onze excuses hiervoor! We zijn helaas vanuit onze leverancier niet tijdig op de hoogte gebracht dat uw bestelde radiatoren niet meer leverbaar zijn. Graag kijk ik met of we nog iets voor u kunnen betekenen. U mag mij steeds contacteren via [email protected]. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Sawiday.be

Attention, sortie avec des règles trompeuses cmd 23506**

J'ai effectué un retour par la poste, celui-ci a été validé et signé pour le 13 mars, et jusqu'à aujourd'hui je n'ai toujours pas été remboursé. J'ai contacté le service après-vente, ils m'ont conseillé d'envoyer le lien de suivi (j'ai dû retourner à la poste pour le récupérer). J'ai envoyé le numéro de suivi et la preuve, une semaine après j'ai reçu un appel d'une certaine dame pour demander de valider le retour ? Ce que je trouve étrange, j'ai donné mon numéro de téléphone et là ça commence à être agaçant ! À cause de mon travail, je ne peux pas répondre au téléphone sauf pendant mes pauses, j'ai reçu plusieurs appels de leur part et même si je ne réponds pas, ils rappellent dans les 10 minutes. Rien que aujourd'hui, j'ai reçu 5 appels !!! Tout ça pour essayer de me vendre quelque chose ? La semaine prochaine, je déposerai plainte auprès du SPF économique, car cette histoire n'est pas correcte, ça a mal commencé avec leur vendeur charmant mais inexpérimenté. Faites attention.

Bonjour Madame Cosimo, Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes profondément désolés pour cette expérience décevante. Nous prendrons rapidement contact avec vous afin d'obtenir davantage de détails à ce sujet. Cordialement, Service client Sawiday

Uitstekend!!!

Ik ben super geholpen...

Hele goede service!

Super vriendelijk personeel. Mensen nemen de tijd om je verder te helpen.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen door Sonja. Onderdeel was kapot, maar viel binnen de garantie. Onderdeel is nageleverd bij de leverancier en wordt naar me opgestuurd. Communicatie was altijd snel en helder. Dankjewel!

Goede producten en after care

Spullen zijn van goede kwaliteit en toen er iets kapot ging heeft Sonja goed geholpen en direct een vervangend artikel gestuurd.

Uitzonderlijk goede service gekregen. Thx Sonja !!!

de aankoop van het half vrijstaand bad was gewoon goed vergeleken met andere shops. Echter een erg groot verschil werd gemaakt in de after service. Deze service kan echt gezien worden als exceptioneel. speciale dank aan Sonja !!! Zij heeft de leveranciers blijven contacteren totdat alles 100% in orde gebracht werd en dit in erg korte tijd met een erg duidelijke en efficiënte communicatie. Nogmaals hartelijk dank Sonja!

Mijn titel heft geen zin nodig, service en contact is gewoon top. Duidelijke, snelle en correcte communicatie!

Aangenaam verrast

Nadat ik een negatieve review had geschreven kreeg ik telefoon van Sawiday en kon ik mijn verhaal doen. Onmiddellijk hebben ze alle moeite gedaan om de douchewand op te halen en het geld terug te storten. Dit vind ik wel fair van Sawiday! Bedankt aan Maxime van de klantendienst. Mvg Michel Vissers

Zeer slechte service

Wij hebben 2,5 jaar geleden een volledige nieuwe badkamer besteld via jullie. Dit ter waarde van rond de 9000 Euro. Jammer genoeg doet onze handdoek verwarmer het sinds kort niet meer. Wij hebben gebeld met de klantendienst. We moesten zelf contact opnemen met de leverancier (nog nooit meegemaakt zoiets), maar jammer genoeg hielp het niet. Er is dan terug over een weer gemaild geweest met als resultaat dat het toestel buiten garantie is. de 2 jaar zijn verstreken. en dan krijgen wij doodleuk een nieuwe offerte voor een nieuwe radiator. Dit is allesbehalve service. Zo veel geld aan uitgegeven om dit terug te krijgen. Dit is gewoon schandalig. Misschien er is bij stilstaan dat het niet OK is dat een toestel na 2,5 jaar het al begeeft?

Geachte Laurent, Bedankt voor uw review! Vervelend te moeten vernemen dat u problemen heeft ondervonden met uw aankoop. De garantieperiode bedraagt inderdaad 2 jaar. Desalniettemin kijken we graag met u naar een oplossing voor u probleem. We hebben u dan ook zonet gecontacteerd per mail. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sawiday.be

Respect et rapidité de décision de remplacement

Après un problème du matériel cassé dans l'emballage, la décision de remplacement à été rapide. Le matériel neuf est arrivé et monté sans difficulté. Service après vente: Merci

Het product dat ik bestelde raakte beschadigd tijdens het transport. Ik diende daarom een serviceaanvraag in en werd daarna prima verder geholpen.

Bonne qualité du produit

Traitement de la demande rapide et service commercial hyper efficace. Juste un petit problème d’incompréhension avec le transporteur qui a fini par s’arranger.

Vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel en een goede uitleg bij het kopen van een product en thuis geleverd

Vlot en handig

Snelle en vlotte levering. Prijs +/- OK

Snelle en goede service

Kapot onderdeel werd vlot vervangen, ook al was het een hele tijd na aankoop. Dit geeft vertrouwen voor verdere aankopen.

Klant is koning(in)

Had op zeer korte termijn een duoblock toilet nodig. Eenvoudig en budgettair. Iedere keer als ik een vraag had, kon ik die makkelijk stellen en werd deze snel beantwoord via de chatlijn of e-mail. Altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. De levering gebeurde stipt op tijd. Er werd zelfs een mail gestuurd om na gaan of alles goed verlopen was. Ze wisten dat mijn tijdslot erg klein was. Er werd kort op de bal gespeeld. Klant is hier dus echt koning!

Klantenservice defect douche

Na montage van de douche zag ik dat de verbinding tussen twee onderdelen lekte. Ik belde naar de klantenservice. Zij stelden een verbindingstuk voor. Aangezien de levering daarvan aansleepte, kreeg ik een nieuwe doucheset de volgende dag toegestuurd. Dankuwel voor de hulp Sonja!

impeccable

divers changement ou remplacement de matériel

uitstekende service en goed gerief

Ik ben uiterst tevreden over het geleverde materiaal van hoge kwaliteit. Ik had de klantendienst gecontacteerd omdat mijn bestelling bij B-post verloren gegaan was. Deze zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hebben alles in orde gebracht zodat ik mijn bestelling toch nog snel ontvangen heb en ook hun tijd gestoken in een goede opvolging van de situatie en mijn eigen tevredenheid zelfs al ging het voor deze bestelling om een klein goedkoop artikel. Anders ook altijd uiterst tevreden over de zaak en hun artikelen met goed kwaliteit en prijs.

many problems

After visiting the shop many times for the renovation of our bathroom, we gave 3 orders in different times, and had a problem each of these times. Firstly, one of the tiles did not look like the photo on the website, having a much darker color, and made our bathroom darker than we intended, as we couldn't return it or change it, since that is the store policy. It was not displayed anywhere in the shop, like many other tiles, so you have to base your decision on the website photos and information, which said "pearl mat (wit)" and looked pinkish white, however the tile that arrived was a brownish gray, much darker. The second order was a shower tray, which came damaged, so we had to return that and buy a different one, halting our construction at a critical point. The orders take very long to arrive. On the third order, the handenwasser came a completely different product than what we ordered, with a different product number and all. All in all, they have some good products but we had to work extra every time with them and got upset. In the showrooms and on the phone they treat you well, so it's nothing about personel; more about company policy and organization probably. Disappointing.

• Would you recommend us? No

Dear client, Thank you for your review! With tiles, it is always difficult to guarantee the exact same colour you saw in our showroom. This is because tiles work with batch numbers. No batch is 100% identical to its predecessor. For the shower tray and hand washer, unfortunately something went wrong on our side, we apologise for this! In the meantime, the situation was resolved in both cases. Furthermore, it is great to hear that you are satisfied with our staff, they are 100% committed to maximum customer satisfaction every day. Kind regards, Customer service Sawiday.be

gemengde gevoelens

Bij elk bezoek kreeg ik een andere verkoper te spreken en deze hadden soms niet veel technische kennis of spraken elkaar tegen. Elders de zelfde douchebak gezien aan 260€ goedkoper, maar van beste-prijs-garantie is bij hun geen sprake. Nu maken ze reclame over 'tot -1500€' soldenkorting, maar men zegt er niet bij dat je een aankoop moet doen van min 15.000€ !

Geachte Kris, Bedankt voor uw review! Vervelend dat te moeten vernemen dat u geen fijne ervaring heeft opgelopen bij uw bezoeken in onze showroom. We nemen uw feedback zeker mee in het streven naar een betere klantervaring! Helaas kunnen we niet voor elk artikel een laagste-prijs-garantie bieden, de artikelen waarop deze geldt staan steeds duidelijk vermeld op onze website. De soldenkortingen zijn logischerwijs verbonden aan de grootte van de bestelling. We contacteren u verder per mail om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Sawiday.be

Goede, snelle en vriendelijke support

Moest ik opnieuw een badkamer plaatsen zou ik er geen moment over twijfelen terug met Sawiday in zee te gaan!!! Absoluut zeker!!! Buiten dat Sawiday qua prijs/kwaliteit in onze ogen de beste zijn, kregen niet alleen vriendelijke en professioneel advies, ook is de dienst na verkoop gewoon uitstekend! Niet alleen Michael, maar ook Sonja heeft ons echt goed verder geholpen! Ze waren steeds even vriendelijk en behulpzaam, ook was er steeds sprake van een open, vlotte en eerlijke communicatie! Gewoon TOP!!! Dank je wel Sawiday, dank je wel Michael en dank je wel Sonja!!!

Behulpzaam

Topservice.ik werd steeds geholpen zonder extra kosten. Dank u

Perfecte support!

Er waren wat problemen, maar dankzij Sonja zijn alle problemen 1 voor 1, en op een zeer professionele, vriendelijke, duidelijke manier opgelost! Hartelijk bedankt!!

Over Sawiday.be

Sawiday: Dé winkel voor de badkamer van je dromen. Deskundig advies, inspiratie en aantrekkelijke prijzen. Vertrouwd en veilig shoppen doe je bij Sawiday