Goede, snelle en vriendelijke support

Moest ik opnieuw een badkamer plaatsen zou ik er geen moment over twijfelen terug met Sawiday in zee te gaan!!! Absoluut zeker!!! Buiten dat Sawiday qua prijs/kwaliteit in onze ogen de beste zijn, kregen niet alleen vriendelijke en professioneel advies, ook is de dienst na verkoop gewoon uitstekend! Niet alleen Michael, maar ook Sonja heeft ons echt goed verder geholpen! Ze waren steeds even vriendelijk en behulpzaam, ook was er steeds sprake van een open, vlotte en eerlijke communicatie! Gewoon TOP!!! Dank je wel Sawiday, dank je wel Michael en dank je wel Sonja!!!

Behulpzaam

Topservice.ik werd steeds geholpen zonder extra kosten. Dank u

Perfecte support!

Er waren wat problemen, maar dankzij Sonja zijn alle problemen 1 voor 1, en op een zeer professionele, vriendelijke, duidelijke manier opgelost! Hartelijk bedankt!!

perfect

goede service, snelle terugkoppeling, fijne mensen.

correcte service

alles vlot verlopen, correcte levering en mooi materiaal

ok

commande non reçue, problème réglé après contact avec le fournisseur

Bonjour M.Aubry, Merci de partager votre avis. Je vous remercie sincèrement pour votre retour. Après avoir examiné attentivement votre dossier, il semble malheureusement que le colis ait été égaré selon les informations de La Poste. Nous comprenons à quel point cette situation peut être frustrante, et nous sommes désolés pour les désagréments que cela a pu causer. Pour remédier à cette situation, nous avons immédiatement pris les mesures nécessaires. Une nouvelle commande a été préparée et sera expédiée demain. Vous recevrez dans la journée un e-mail contenant le lien de suivi pour que vous puissiez suivre la livraison en temps réel. Nous sommes là pour vous assister à chaque étape du processus, et n'hésitez pas à nous contacter si vous avez la moindre question ou préoccupation. Merci de votre compréhension, et nous espérons que cette expérience ne ternira pas votre confiance en nos services. Cordialement,

Kan niet beter!!!

WC-bril gebarsten. Even mailtje naar Sadiway met vraag over waarborg. Dag later mailtje terug van "Sonja". Die had snel eigenhandig dossiertje opgemaakt en naar fabrikant gestuurd. Dag erna terug mailtje van Sonja : alles is ok en geregeld...maar kan tot 8 dagen duren. 3 dagen later nieuwe wc-bril aan de deur! Als dat geen goede waarborg is , en Sonja die haar werk met plezier doet! Bedankt!

Prima verlopen!

Bestelling en levering vlot verlopen!

Alles correct

Mooie produkten en correct geleverd

alles was in orde ,perfect kan niet beter

De levering ,was zoals gepland ,juiste dag ,juiste uur , mooi afgeleverd . Zeker aan te raden wie zoiets nodig heeft ,proficiat .

Prijs ok

Op,tijd geleverd volgens afspraak en voldeed aan het bestelde artikel.Uitstekende kwaliteit

Geachte Wilfried, Bedankt voor uw review! Vervelend dat u niet tevreden bent met de prijs van het aangekochte artikel, onze excuses hiervoor! Ondertussen hebben we u gecontacteerd met een fijne oplossing voor beiden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sawiday.be

Het product goed

Maar de levertijd duurt te lang, bijna een maand

Uitstekend !!!

Vlotte communicatie, stipte levering, kwaliteitsproduct

Goed materiaal

Prima materiaal en goede prijsverhouding,doch te lange levertijd (drie weken is volgens mij in 2023 te lang)

Correcte afhandeling

Snelle en correcte behandeling van de bestelling

Item correct geleverd

Item was correct geleverd, enige opmerking is dat de verwachte leverdatum over items die niet in stock zijn, niet getoond wordt. Na contact met klantendienst, werd vlot het antwoord op mijn vraag ivm de levering gegeven.

Deur 2 jaar geleden bestelt.Nu pas aan toe gekomen met de verbouwing om de doos open te maken.In 1ste instantie dacht ik onderdelen te missen.Sanitairwinkel gemaild en aangegeven dat er onderdelen ontbraken. Zij gaven aan een nieuwe deur op te sturen.Wat een top service! Dat na een aankoop van 2 jaar geleden. HEEL netjes. Ik ben zo eerlijk geweest om aan te geven dat ik de ontbrekende onderdelen heb gevonden. Maar mochten ze nog een sinterklaas kadootje willen schenken Ik sta ervoor open ;). Bedankt Maxim voor de nette afhandeling.

Zeer slecht!!!

26/10 ik heb een spiegel besteld bij jullie winkel. Ik heb hem dezelfde dag nog betaald. Ik kreeg een informatie dat mijn bestelling op 14/11 geleverd zou worden. Tot vandaag (04/12) heb ik niets ontvangen. Niemand heeft me ooit op de hoogte gebracht van het leveringsprobleem. Ik moet om de paar dagen bellen om te vragen wanneer de bestelling wordt geleverd. Ik krijg steeds te horen dat niemand het weet. Ik begrijp dat er een probleem kan zijn in het magazijn, maar ik denk dat u binnen drie weken kunt weten wanneer en aan wie het pakket wordt geleverd. Als u mij vraagt naar mijn ervaring met de bestelling die ik heb ontvangen, betekent dit dat u niet eens weet dat het product dat ik hebt gekocht nog niet is geleverd. Dit is schandalig!!!

Juist omschreven en snel geleverd

Onvergelijkbaar goede service!

Was aansluitmoer kwijtgeraakt van nieuwe douchemengkraan. Omdat een losse moer niet leverbaar was werd aangeboden een complete nieuwe kraan te leveren... Ongekend goede service!

Fijne en snelle service

Sonja heeft mij snel en heel vriendelijk verdergeholpen!

vlotte correcte service

Wij bestelden online een Villeroy en Boch toilet aan een mooie prijs. Dit voldeed aan de verwachting. Echter de toiletbril was aan 1 kant defect. Sawiday stuurde onmiddelijk een nieuwe bril op.

infrarood paneel gekocht en warmt onvoldoende

Ondanks het herhaaldelijk vragen beweerde de verkoper dat onze kleine badkamer een sauna zou worden .Wat helaas niet het geval is Was ook niet oké dat er geen enkel infrarood paneel in werking kon in de winkel en we alzo toch beslist hebben om het er op te wagen maar helaas Groeten van een niet tevreden klant

Geachte Eric, Bedankt voor uw review! Vervelend te moeten vernemen dat het bestelde artikel niet aan de verwachtingen voldoet. Ondertussen werd er contact met u opgenomen en werd u een oplossing aangereikt. Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Klantenservice Sawiday.be

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering

perfecte behandeling

correct, snel en voldoende feedback over aflevering

Bredabaan 1265

2900 Schoten

Over Sawiday.be

Sawiday: Dé winkel voor de badkamer van je dromen. Deskundig advies, inspiratie en aantrekkelijke prijzen. Vertrouwd en veilig shoppen doe je bij Sawiday