Ronduit slechte ervaring

Vanaf de factuur waar een hogere prijs op stond dat de prijzen op de site. Geen actieve communicatie, veel beloftes over terug bellen met info, meestal zelf er achteraan moeten bellen. Vloer niet geleverd op afgesproken datum, na 4x bellen duidelijk wanneer die dan zou komen. Op de nieuwe datum eind van de middag te horen dat het toch een andere dag komt. Uiteindelijk extra vrije dagen kwijt en een vloer die 2,5 week te laat is geleverd ( 10 dagen voor gewenste levering besteld, volgens de winkel geen probleem). Telefonisch vergoeding afgesproken, die ik tot vandaag nog niet heb ontvangen en heb er al achteraan gebeld.

Waardeloos

Vandaag besteld morgen/overmorgen bezorgd. Na een paardagen gebeld, waar blijft onze bestelling. We zouden worden terug gebeld, niet gebeurt. Groningen geeft Assen de Schuld en Assen geeft Groningen de schuld. Handig voor de klant. Na 1,5 week nog steeds geen levering, erg slecht. Na de 2e keer bellen werd het dinsdag woensdag. Bellen we woensdag komt het nu wel vandaag? O, we gaan het voor u uitzoeken, weer geen telefoon terug. Zelf maar weer gebeld, nee vandaag wordt het niet. Nou ja zeg. Geen telefoontje of mailtje dat het later komt. Erg slecht. Ben benieuwd of deze review hier blijft staan. Conclusie voor communicatie en snelle levering hoef je bij dit bedrijf niet te zijn.

Geweldige pvc vloer gelegd

Eerlijk advies. Goede service. Mooie vloer.

Dikke pluim!

In korte tijd is ons volledige huis voorzien van PVC. De jongens leveren vakwerk, zijn vriendelijk en komen afspraken na. Al met al zijn wij dik tevreden.

Betaalbaar, snel geregeld en snel geleverd

Ketellapperstraat 3 9403 VS ASSEN

0592 421214