Netjes op tijd geleverd.

Verschrikkelijk

Mijn bestelling is zomaar retour gegaan naar hun zonder dat ik het heb ontvangen en dit bedrijf weigert mijn geld terug te betalen! Dit mag wettelijk echt niet en alsnog kiest dit bedrijf ervoor de klant te laten wachten en de dupe te zijn van hun problemen.

Bij laptop.nl mijn eerste bestelling gedaan. Gekocht een laptop Acer Aspire 7 A715-42G-R47T goede prijs en werkt naar tevredenheid. Ik had hem op woensdag besteld en omdat ik niet thuis was had ik aangegeven dat de levering zaterdag kon plaats vinden. Maar ik was vrijdag al thuis dus donderdag gebeld of de laptop vrijdag geleverd kon worden en jawel hoor ze hadden het geregeld. Dit noem ik service. Ik gebruik deze laptop voor fotobewerking met Lightroom en Photoshop en dit draait super op dit apparaat.

Mooie en goede laptop

Na lang zoeken heb ik hier de ideale laptop voor mij gevonden. Na de bestelling is alles op tijd en keurig verpakt geleverd.

Een dag na bestelling al in huis

Snel , vakkundig en vriendelijk.

Proma bedrijf, snel antwoord, ook mondeling. goede product en snelle levering.

Een diike10

Ze zijn goed ben een tweeling oma de een heeft ze de ander niet dus zou ze graag winnen

Super tot!

Echt heeeeel erg goed! Ga zo door!

Goede kwaliteit en perfect werkende producten

Mijn familieleden hebben mijn producten van laptop.nl cadeau gedaan en ik vind ze heel fijn en goed werken. Niks op aan te merken. Ben er heel blij mee.

Goede prijs/kwaliteit

Ziet er uit als een mooie website.

Snelle verzending + goed service

Ik werd goed geholpen toen ik wat vragen had over het product. Verder ben ik blij met mijn aankoop, zeker aan te raden.

Laptop gekocht ben er zeer blij mee snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

Ervaren team van specialisten bij Laptop.nl

nette website

erg duidelijk een betaalbaar

Een overzichtelijke website met een goede keuzehulp. Ruim assortiment!

Speedy Gonzales

Qua beloftes voor wat betreft levering en op de hoogte gehouden worden: kan niet beter. Binnen 24 uur werd het artikel geleverd. Bij aflevering moet je een viercijferige bezorgcode noemen of de QR code laten scannen door de bezorger. Zeer netjes en degelijk verpakt. Als het bedrijf garantiegevallen op eenzelfde manier afhandelt dan kunnen ze wat mij betreft niet meer stuk. Overigens ben ik vanwege reviews van Tweakers bij Laptop.nl terechtgekomen.

Prima in orde

Vrijdag bestelt en zaterdag keurig geleverd door DHL zonder een doos met beschadeging top.

Nouikvindtdatwelgoed

Nouikvindtdatwelgoed

Heel goed bedrijf. Ze verkopen goede spullen.

Heel erg blij met de klanten service

Echt hele goede laptops en goede kwaliteit

Goede kwaliteit heel mooi geen scam en word echt super snel geleverd en nog een best goedkoop

Kwaliteit en betrouwbaar

Laptop.nl is een super betrouwbare site waarbij je ook kwalitatieve producten kan halen. Zeker een aanrader!

Goede ervaring gehad

Hoi Amime, Wat fijn om te lezen dat je ervaring met ons zo goed is verlopen, daar zijn wij heel blij mee! Groetjes, Simone Team Laptop.nl

Fantastisch!!

Ik vind het een fantastisch product echt aan iedereen aan te raden want ik heb er nooit een probleem mee gehad.

Hallo Hugo, Wat goed om te lezen dat je nieuwe aankoop zo goed bevalt. Ik wens je er vele jaren plezier van! Groetjes, Simone Team Laptop.nl

Lodewijkstraat 4

5652 AC Eindhoven

Over laptop.nl

Bij Laptop.nl begrijpen we laptops. Maar nog belangrijker, we begrijpen jouw behoeften en wensen als het om laptops gaat. Onze experts zijn doorgewinterde professionals in de wereld van laptops, en ze weten precies wat er te koop is in laptop-land. Toch draait alles om jou, en we willen niets liever dan jou goed begrijpen. Wanneer we weten wat jij zoekt, kunnen we advies op maat bieden. We zijn altijd op zoek naar de beste manier om je te helpen, dus feedback is altijd welkom!