Alles netjes en snel geleverd

Voor het eerst levend koraal bezorgd. Dit kwam netjes verpakt en heel aan. Net als mijn vorige bestelling een Aquarium en benodigdheden. De levering is altijd snel en netjes geweest en goed verpakt. Ik vind het een fijne en vertrouwde winkel om er dingen te bestellen voor mijn Aquarium.

Goede en snelle levering

Koraal netjes verpakt en snel en veilig verzonden!

Supersnel geleverd

Gewoon top ’s’morgens besteld s’avonds geleverd is en blijft service store

super

schnell, alles wie beschrieben

Uitstekende levering en servicegerichte organisatie

We hebben wat koralen, slakken, kreeftjes en zeester besteld. Binnen een paar dagen geleverd.

Heel tevreden

Zeer snel geleverd en correct afgehandeld

Fantastisch.

Vissen zien er prachtig uit,mooi verpakt. Alleen bezorging is minder zat te wachten chauffeur komt aanrijden. Stapt uit geeft de vis af bij een buurman die buiten stond? Belt of klopt niet aan bij ons stapt in de auto en rijd gehaast weg? Staat in de mail niet thuis afgegeven bij de buren! Ik was er echt boos over. In de revieuws van hun staan ook heel veel klachten zag ik! Mischien moeten jullie andere bezorging nemen want ik ben meer dan tevreden over jullie bedrijf.

Wat een snelle levering!

Savonds om 22:00 besteld, volgende dag had ik het om 20:00 in huis. Wat erg fijn was omdat ik sommige producten erg nodig had.

Niets op aan te merken.

Netjes ingepakt, 1 artikel niet op voorraad nette mail en de rest alvast vooruit gestuurd.

Super netjes vissen bezorgd.

Alles was keurig verpakt en vissen zijn minimaal gestresst geweest, mooie kleuren en doen het ontzettend goed in mijn bak.

Kwaliteit voor je zeeaquarium

Ze hebben altijd een groot aanbod van koralen en vissen

Prachtige winkel, veel keuze en een goed advies

Maken altijd tijd voor je gecombineerd met een goed advies. Schone bakken, Kortom.prims zaak

Fijne site voor mijn aquarium!

Goede service, goede artikelen voor een goede prijs. Fijn dat je via mail zelf kunt kiezen welke dag je je bestelling wilt krijgen

Netjes en snel!

Was voor het eerst dat ik ook online levende have heb besteld omdat ik hier toch altijd wat huiverig tegenover stond. Maar ik kan niet anders zeggen, dan dat het heel netjes en vlot is gegaan en ik er zeer tevreden over ben. Het houd me zeker niet meer tegen om dit vaker te doen bij Coral and Fish store.

Wordt goed geholpen

Hebben mooie koralen en vissen En hebben een duidelijke beschrijving van de spullen die je krijgt beschreven wat je moet doen

Super levering

Zeer tevreden en ook een super transport daar mag ook aandacht aan besteed worden

Snelle en duidelijke service

Wat diertjes besteld. Snel en goed verpakt verzonden. Duidelijke instructies voor de bezorger op de doos om het voor de diertjes zo aangenaam mogelijk te maken. Zeker een aanrader deze winkel.

gewoon prima

De vissen die ik had besteld hebben het allemaal overleefd terwijl ze best lang onderweg zijn geweest. Nog geen half uur na in de bak geplaatst aten ze allemaal prima!

Goede service en verzending

goede service

Bestelling in 1 dag geleverd….is top geregeld bij CoralandFish ….

Super ervaring

De Paru werd netjes en op tijd bezorgd. En de vis zwemt heerlijk en gezond rond in het aquarium. En eet goed.

Positief van a tot z.

Goede prijs, goed product, zeer snel geleverd.

Op tijd afgeleverd. Keurig verpakt. Vis in goede staat.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda