Top programma!

Top programma met de casadata, simpel duidelijk en gebruiksvriendelijk!w

• Mijn bedrijfsnaam is: Letzer Schilders & Vastgoedonderhoud

Zeer goed progamma

Al vanaf het begin gebruik ik deddo. Ik was toen al zeer tevrede. Het maakt het maken van offertes en facturen erg makelijk en sneller. Deddo blijft zich zelf verbeteren door het programma uit te breiden.

• Mijn bedrijfsnaam is: Stoffelsen metselwerken/bouwservice

Goede en makkelijke manieren om mee te werken

Ben zelf niet super handig met offertes en met bonnen en facturen maken maar met DEDDO is dit gewoon super makkelijk echt eenmaking doet de was Aanrader !!

• Mijn bedrijfsnaam is: Van verseveld bouwwerken

top programma

Werkt als een trein, echt top!!!!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: van den ende bouwbedrijf

Helemaal top

Had dit jaren eerder moeten doen zo een top programma om mee te weken. Als je ergen tegen aanloopt zoeken de jongen ook gelijk een oplossing.

• Mijn bedrijfsnaam is: Vastgoedonderhoud Zuid-Holland

Als je geen goede relatie hebt met je laptop.maar liever aan het werk bent

Een heel eenvoudig te begrijpen calculatie pakket, zelf je eigen bibliotheken maken voor dezelfde soort klussen...nette layout...ook factureren vanuit hetzelfde pakket...er zijn nog wat kleine verbeterpuntjes, maar dat zal ook vast wel.goed komen....helpdesk reargeerd lekker snel bij vragen of opmerkingen...

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: Van Driel Bouw & Installatie B.V.

Duidelijk,makkelijk en betaalbaar calculatie software

Deddo is een makkelijk , duidelijk en betaalbaar calculatie software. Het is al erg compleet , maar regelmatig wordt het nog uitgebreid. Deddo is makkelijk benaarderbaar , en de lijnen zijn heel kort. Voor ons als klussenbedrijf een grote aanwinst.

• Mijn bedrijfsnaam is: Timmer- en klussenbedrijf Evers Heeten

Super makkelijk echt een aanrader!

Gebruiksvriendelijk, snelheid, alles in 1 oplossing. Naast offertes en facturen biedt DEDDO ook andere handige functies een compleet systeem. Uitstekende keuze voor ondernemers.

• Mijn bedrijfsnaam is: GK Business & Vastdoed

Deddo werkt snel en efficiënt en is zeer overzichtelijk. Ook is het redelijk eenvoudig om te leren werken met dit programma. Goede helpdesk indien nodig en er wordt snel en goed gereageerd op feedback.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: Recourt Bouw

Deddo maakt zelfs voor een niet computerhandige ondernemer offertes maken makkelijk en snel

Was erg sceptisch over een software programma met functies waarvan ik dacht dat ik die toch noooooit zou gebruiken. Maar ben na een korte inleiding nog nooit zo gemakkelijk en snel klaar met facturen maken en offertes. Echt een aanrader voor iedereen die denkt dat het niks voor hem is!

• Ik ben werkzaam als: Installateur
  • Mijn bedrijfsnaam is: Installatie bedrijf Brevé

Het programma is heel overzichtelijk.

Werkt makkelijk en het programma is heel overzichtelijk.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: NTBouw

Uitstekend app voor de zelfstandige ondernemers

Werkt zeer prettig en is perfect voor de zelfstandig ondernemer.

• Mijn bedrijfsnaam is: Bouwbedrijf S. de Vos

Enorme tijds besparing

Dit is mijn eerste week dat ik Deddo gebruik. Even inkomen, maar als je eenmaal weet wat je aan het doen bent, werkt het super! Makkelijker dan dit wordt het niet.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Deddo neemt alle zorgen weg

Ik heb Deddo nu 2 maanden en ik merk dat ik veel sneller achter de laptop spring dan voorheen, het is gewoon makkelijker gemaakt om een goeie offerte neer te zetten waardoor het hele zelf ondernemen leuker word. Niet met tegenzin achter de laptop te hoeven zitten om een offerte voor de klant te maken.

• Mijn bedrijfsnaam is: Zweers Bouw en Timmerwerken

Echt een prachtig applicatie!

Deddo werkt gewoon fantastisch! Super betaalbaar vergeleken met andere dure software pakketten. Maar daarnaast blijven ze continu doorontwikkelen en komen er telkens weer nieuwe functionele tools bij. Ze staan open voor feedback en doen er dan ook daadwerkelijk iets mee. Service is top... reageren echt in no time op een verzoekje. Kortom een prachtig product voor een betaalbare prijs met super enthousiaste medewerkers.

• Mijn bedrijfsnaam is: Eye for Interior

Overzichtelijk, duidelijk programma met vele mogelijkheden.

Programma is makkelijk om me te werken. Geeft duidelijk weer wat je moet doen en hoe het werkt. Mocht je ergens niet uitkomen of vragen hebben is de Service super. Vele vragen zijn al terug te vinden op de site zelf maar stel je een vraag via de Chat heb je vrij snel of meteen antwoord. Hoe fijn is dat!

• Mijn bedrijfsnaam is: van de Camp Interieurbouw en Keukens

Zeer fijn programma om offertes en facturen in te verwerken

Het programma werkt in een super fijne flow, en de klantenservice is zeer goed bereikbaar als je ergens even niet uit komt. Perfect is onmogelijk, maar dit lijkt wel in de buurt te komen.

• Ik ben werkzaam als: Hovenier
  • Mijn bedrijfsnaam is: De Wolf Dienstverlening

Software die handig is, geld bespaart en ook gebruiksvriendelijk is.

Deddo werkt erg prettig is intuïtief en compleet. Met mooie koppelingen naar boekhouding. Van calculatie naar offerte, factuur en betaling, het hele traject is duidelijk en overzichtelijk. Het aan,- en uit kunnen zetten van bedragen, algemene voorwaarden maakt het programma enorm flexibel. Was alle software maar zo goed en eenvoudig in gebruik. Dit is oprecht een aanrader voor alle bouwondernemers. drs. Peter Bosman, Klusser en ondernemersadviseur Auteur Handboek Ondernemen en Handboek ZZP Bouw. ZZP Gids en de Prijzen & Tarievengids.

• Ik ben werkzaam als: Anders
  • Mijn bedrijfsnaam is: Publimix (en Beterwonenbergen)

Uitvinding

Fantastisch om dit programma te gebruiken. Wat een uitvinding voor offertes. Nog nooit zo makkelijk geweest.

• Mijn bedrijfsnaam is: Trerom bouwbedrijf BV

Snel en makkelijk in gebruik

Sinds een paar maanden met Deddo aan het calculeren vindt het echt een heel makkelijk programma Zeker een aanrader

• Mijn bedrijfsnaam is: Van Helvoirt Timmerwerken BV

Eenvoud en toch compleet

Wij waren op zoek naar een eenvoudig pakket om te calculeren alsmede het opstellen van een offerte. Voorheen werkte we met Excel en Word, echter we merkte ook dat dit behoorlijk foutgevoelig was. Voor ons werkt Deddo echt in zijn eenvoud maar ook in zijn compleetheid. Verder ervaren we de korte lijntje smet het ontwikkelteam als zeer prettig.

• Mijn bedrijfsnaam is: Loak BV

Intuïtief en compleet pakket om snel offertes en facturen te versturen

Ideaal pakket voor het kleinbedrijf en de gemiddelde klant om snel complete en verzorgde offertes uit te brengen. Online akkoord werkt goed. Facturatie simpel. Komen continue functies bij. Koppelingen nog niet geprobeerd.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: Tatra Bouw

Fijn en overzichtelijk platform voor de interieurbouw

Ik gebruik Deddo nu een half jaar en ben er heel erg tevreden over. Het heeft mij geholpen om een stap te zetten naar professionele calculaties en documenten. Ik begon in Excel, maar merkte na verloop van tijd dat ik het overzicht in klanten en calculaties begon te verliezen en fouten maakte door onverwachte aanpassingen in velden. Dat is nu verleden tijd! Verder is Maurice erg behulpzaam en meedenkend in oplossingen en verbeteringen. Mijn klanten zijn erg tevreden over de georganiseerde documenten én de mogelijkheid tot een QR betaallink op de offertes.

• Mijn bedrijfsnaam is: InWood interieur

Makkelijk naar eigen wens in te vullen calculatieprogramma

Super makkelijk in gebruik! Als aannemer kan ik zo groepen en subgroepen maken met de materiaalprijzen, arbeidsprijzen en alle andere kosten waardoor een offerte maken super eenvoudig wordt en veel minder tijd kost. Het aanmaken van de bibliotheken met prijzen duurt even, maar heb je het allemaal uiteindelijk ingevuld dan is het een fluitje van een cent. Daarnaast is het ook makkelijk te koppelen met je boekhoudprogramma.

• Mijn bedrijfsnaam is: Bouw- en installatiebedrijf BUILT IT

Who's you're Deddo?

Ik ben heel tevreden over Deddo. Er is duidelijk goed over nagedacht. Het is makkelijk in gebruik en ook snel. Het doet wat je wil. Tot nu geen ergernissen over langzaam laden en bladeren in de pagina's waarbij het gemaakte soms wel en soms niet weg was. Hè hè gelukkig geen zoektochten meer. De prijs is nog beter dan het product... supergoedkoop en dat voor zo'n duur programma! Voor mij is er maar 1 minderpunt. Ze hebben geen app en kan alleen op de desktop! Vast dat hier binnenkort verandering in komt.

• Mijn bedrijfsnaam is: Nocco Schilderwerken

Stationsplein 45 unit A6002

3013 AK Rotterdam

010 237 01 00

Over Deddo

DEDDO is hét online gereedschap voor zelfstandige bouwers die minder gedoe willen met hun administratie en meer tijd willen overhouden voor hun passie: BOUWEN! Calculaties, offertes en facturen maken, kost je met DEDDO slechts enkele minuten en is nog nooit zo eenvoudig geweest.