Who's you're Deddo?

Ik ben heel tevreden over Deddo. Er is duidelijk goed over nagedacht. Het is makkelijk in gebruik en ook snel. Het doet wat je wil. Tot nu geen ergernissen over langzaam laden en bladeren in de pagina's waarbij het gemaakte soms wel en soms niet weg was. Hè hè gelukkig geen zoektochten meer. De prijs is nog beter dan het product... supergoedkoop en dat voor zo'n duur programma! Voor mij is er maar 1 minderpunt. Ze hebben geen app en kan alleen op de desktop! Vast dat hier binnenkort verandering in komt.

• Mijn bedrijfsnaam is: Nocco Schilderwerken

Dag Pascal, Super beoordeling met een gouden titel 😂 dank hiervoor! We zijn het helemaal eens over de app, dus daarom zijn we afgelopen maand begonnen met de ontwikkeling ervan. Dus de 1e versie verwachten we snel live te brengen. We geloven wel dat je een goede calculatie en offerte nog altijd beter achter een groter scherm kan maken. Maar de app gaat het mogelijk maken om ten allen tijde snel je klanten, calculaties, offertes en facturen te bekijken. Daarbij willen we het mogelijk maken om foto’s en notities te uploaden, zodat je die kan gebruiken bij de uitwerking van je offerte. En willen we uiteindelijk ook aan de slag met werkbonnen. Al met al, een hoop moois in het verschiet! Succes en we spreken elkaar! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Simpel en snel

Ik was al langer op zoek naar een simpel programma om offertes te maken. Dit heb ik bij DEDDO gevonden. Goede en duidelijke communicatie als er een vraag is. Dit jonge bedrijf is constant bezig om zich te vernieuwen en te verbeteren.

• Mijn bedrijfsnaam is: Wim Tichem Timmerwerken

Dag Wim, Bedankt voor deze top review. Er is bijna geen groter compliment als wanneer DEDDO als simpel wordt ervaren, want dit vinden wij erg belangrijk in het gebruik. Succes met DEDDO en natuurlijk het bedrijf! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Deddo is voor mij echt top

Sinds ik Deddo gebruik scheelt dit zoveel tijd om een offerte te maken. En loop je ergens tegenaan denken ze gelijk met je mee voor een oplossing. Er komt nog zoveel moois aan. Echt helemaal top zo blij met Deddo!

• Mijn bedrijfsnaam is: Schildersbedrijf R.J van der Blom & zn

Bedankt voor deze mooie woorden! Voor ons is het ook goed om te sparren over DEDDO, zo leren we steeds meer over de wensen van de markt. Top dat je ons zo waardeert. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Top Programma.

Mooi programma, niet te ingewikkeld. voor iedereen goed te gebruiken naar mijn mening.

• Mijn bedrijfsnaam is: Bouw- en Timmerbedrijf Tynaarlo

Dag Wilco, Onze dank is groot! Wij zetten vol in op eenvoudig maar ook compleet, daarom blijven we in ontwikkeling. Dank voor jouw vertrouwen. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Erg gemakkelijk en overzichtelijk .

Deddo is een aanvulling voor het maken van calculaties en offertes . Erg overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen ik raad het iedereen aan

• Ik ben werkzaam als: Aannemer
  • Mijn bedrijfsnaam is: Ferfers totaalbouw

Dag Remco, Dank voor dit mooie cijfer en je aanbeveling :) Wij blijven ons inzetten om DEDDO elke keer een stukje beter te maken. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel programma voor facturen en offertes te maken

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dank voor dit mooie cijfer! Makkelijk en snel hebben altijd onze aandacht bij het maken van nieuwe functionaliteit. Succes nog met het verdere gebruik. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Uitmuntend systeem voor een leuke prijs

Wij gebruiken Deddo nu voor de 2e maand. Het is een simpel systeem waarmee je een professionele uitstraling kan achterlaten naar klanten. Als kleine onderneming wil je graag tegen scherpe prijzen een systeem hebben die simpel te configureren is. En geen onnodige dingen waar wel maandelijks voor betaald met worden. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking. De opstart is ons goed bevallen! En waar wij niet verder konden schoot de klantenservice van Deddo.nl direct bij en kon ons snel helpen tijdens de opstart! Al met al super tevreden.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Gerben, Wat een mooie woorden, zijn wij enorm dankbaar voor! Gaaf om te lezen dat je zo'n fijne start hebt gemaakt met DEDDO. Wij gaan ons best doen om deze ervaring zo te houden of zelfs nog beter te maken :) Je weet ons te vinden bij vragen en ideeën! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Het is gebruiksvriendelijk en bespaart tijd.

Deddo ontwikkeld zich waardoor het een steeds waardevoller programma word. Er zit een leuk team achter die naar de wensen van de gebruiker het programma bouwen.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Wijnand, Dank voor deze mooie beoordeling! Als één van de eerste gebruikers heb ook jij ons geholpen met de ontwikkeling van DEDDO. Dus dank voor al jouw hulp en feedback! We spreken elkaar. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Erg gebruiksvriendelijk

Programma is erg gebruiksvriendelijk. Maak calculeren eenvoudig en programma wordt nog steeds ontwikkeld

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Ko, Dank voor je review :) Met dat ontwikkelen blijven we doorgaan, zo hebben we heel wat gave plannen voor het aankomende jaar! Dus die ga je zeker nog voorbij zien komen. Geniet nog van DEDDO! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Eenvoudig calculeren en offertes maken

Super eenvoudig calculeren en offertes maken Heb je een vraag/opmerking Deddo reageert snel en lossen het op!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Harm, Dank voor dit mooie cijfer! Eenvoud is waar we voor gaan, dus top om te lezen dat je dit ook zo ervaart. Succes met het verdere gebruik en we spreken elkaar! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

fijne bespaart mij al tijd

ik heb deddo nu een maand gebruikt en besloten er mee door te gaan. door de bieb die ze hebben bespaart het mij nu al tijd omdat je niet alles opnieuw hoeft in te voeren, aanpassen en veranderen van offertes zijn makkelijk en het systeem bewaard alles automatisch dus je raakt nooit wat kwijt heek fijn als je dus een waardeloze internet verbinding hebt

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Wat gaaf dat je overtuigd bent geraakt na de proefperiode DEDDO! En helemaal gaaf dat je in zo'n korte tijd DEDDO zo goed in de vingers hebt, want dat is waar wij op inzetten wanneer wij bezig zijn met de ontwikkeling :) Dank voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Nooit meer iets anders

Wij gebruiken deddo sinds begin dit jaar. Het heeft ons proces van calculatie naar offerte naar facturatie erg vergemakkelijkt! Vooral het gemak waarmee een calculatie gemaakt kan worden is uniek, en is echt tijdswinst. Ook het automatisch maken van deelfacturen op de termijnen en het artikelen beheer is echt een verademing. Het team denkt erg mee en houd vaak contact over wat er anders kan, er is veel persoonlijk contact. Vragen worden erg snel beantwoord en ze staan open voor aanpassingen vanuit de gebruiker. Waar wij jarenlang nog moneybird gebruikten voor dezelfde functies, kwamen wij erachter dat Deddo zoveel gestroomlijnder werkt. Wij zijn na een korte test meteen overgestapt naar Deddo. Voor ons (een domotica installateur) met 2 personen is het echt een uitkomst.

• Ik ben werkzaam als: Anders

Dag Tim, Wat een mooie beoordeling, dank je wel! Het is voor ons als team erg leuk om DEDDO elke dag een stukje beter te maken. En we vinden het helemaal gaaf om dit te doen op basis van directe feedback. Dus vanuit ons ook dank voor jullie actieve bijdrage hierin! Succes met de mooie business en we spreken elkaar. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Geeft overzicht en gemak!

Sinds ik Deddo geïntegreerd heb in mijn bedrijfsvoering heb ik een stuk meer overzicht en gemak ervaren dan voorheen. Op beide gebieden van calculeren en factureren heb ik een groeispurt gemaakt mede dankzij Deddo.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Ronald, Dank voor dit mooie cijfer! Gaaf om te horen dat DEDDO je helpt met het creëren van gemak en overzicht. Zijn we trots op :) We houden contact! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Geweldig makkelijk programma

Deddo is voor op dit moment het meest ideale online software pakket. Deddo is volop in beweging en de uitbreidingen volgen gestaag.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Alexander, En in beweging blijven we! Mede dankzij enthousiaste gebruikers als jijzelf. Dank voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Deddo is een erg prettig en zeer overzichtelijk programma en ook de goede service niet te vergeten!

Deddo is een erg prettig en overzichtelijk programma. De facturen de je kunt maken zien er netjes en verzorgd uit. Het is ook voor mensen die niet al te kundig zijn op de computer, een makkelijk facturatieprogramma om mee te werken. En als je er dan toch niet uitkomt of er zijn verbeterpunten wordt je snel en keurig geholpen. Kortom, geweldig programma!

• Ik ben werkzaam als: Administratief medewerker

Dag Hanneke, Dank voor je deze mooie review! Waarderen we enorm om dat jij en je broer natuurlijk vanaf vrijwel het eerste uur gebruik maken van DEDDO :) Mede dankzij jouw ervaring en feedback kunnen we DEDDO goed laten aansluiten bij de vragen van onze gebruikers. We spreken elkaar. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Een zeer prettig calculatie en facturatie programma

Het programma heeft diverse mogelijkheden om vanuit de calculatie te offreren en/of te factureren. Het neemt veel dubbel werk uit handen doordat het tevens matched met ons boekhoudprogramma.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dank voor deze mooie beoordeling! Perfecte omschrijving van wat we willen beogen met DEDDO. Professioneel en snel van calculatie naar offerte naar factuur zonder complexiteit. Succes met het verdere gebruik en aarzel niet bij vragen of ideeën. Vriendelijke groet, Maurice namens Team DEDDO

Efficiënt en Overzichtelijk - Deddo maakt offerteproces soepel

Deddo heeft onze zakelijke processen aanzienlijk verbeterd door een overzichtelijke omgeving te creëren voor al onze offertes. Het was voorheen een uitdaging om grip te krijgen op de verschillende aanbiedingen, maar dankzij Deddo hebben we nu een gestroomlijnd systeem dat ons in staat stelt precies te weten wat er gaande is. Een van de grootste voordelen is de eenvoud waarmee we nu offertes kunnen opstellen. Het toevoegen van al onze producten aan de bibliotheek van Deddo heeft het proces tot een handomdraai gemaakt. Dit heeft niet alleen onze productiviteit verhoogd, maar bespaart ook aanzienlijk veel tijd die we voorheen aan complexe handmatige handelingen besteedden. Een ander lovenswaardig aspect van Deddo is de chatbox-functionaliteit. Bij vragen of onduidelijkheden hebben we gemerkt dat de ondersteuning via de chatbox zeer snel en efficiënt is. Het team achter Deddo lijkt goed op de hoogte te zijn van de behoeften van de gebruikers en biedt snelle en relevante hulp. Al met al heeft Deddo onze bedrijfsprocessen vereenvoudigd en geoptimaliseerd, waardoor we nu met meer gemak en efficiëntie offertes kunnen beheren. We zijn zeer tevreden met de diensten van Deddo en bevelen het ten zeerste aan aan anderen die op zoek zijn naar een geavanceerd en gebruiksvriendelijk systeem voor het beheren van offertes.

• Ik ben werkzaam als: Schilder

Vincent, Wat een mooie review, we worden er een beetje stil van (en enthousiast!). Super om te horen dat we met DEDDO zo'n impact bij jullie maken. Natuurlijk mede dankzij de input die we ook van jou ontvangen. Heel veel dank en we spreken elkaar, Maurice namens Team DEDDO

Echt heel makkelijk in het gebruik!

Ik ben erg tevreden over de applicatie van DEDDO, makkelijk en overzichtelijk, laten zelfs weten dat de offertes en facturen er netjes en professioneel uitzien! Een aanrader!!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Top Sjors, ook mede dankzij jouw feedback blijven we verbeteren. Dank voor de mooie beoordeling! We spreken elkaar, Maurice namens Team DEDDO

Fijn werken, overzichtelijk en snel

Ik was door een bevriende aannemer getipt en ben blij dat ik me toch heb over laten halen. Mooi is ook te zien dat er nog steeds door ontwikkeld wordt aan Deddo.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dank Bert! Ook wij zijn blij dat je bent overgehaald, eerste door je bevriende aannemer en daarna door DEDDO :) Natuurlijk blijven wij ons best doen om DEDDO elke dag een stukje beter te maken. Maurice namens Team DEDDO

Na 20 jaar eindelijk een werkend programma!

Na 20 jaar tobben met allerlei programmas is mijn facturatie nu 500% sneller en foutloos. Calcuatie werkt ook zeer fijn! Het zal nooit mn hobby worden, maar dit maar het zure toch zoet!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Harold, Wat een mooie woorden, dank hiervoor! Top om te lezen dat DEDDO je echt helpt en tijdsbesparing oplevert! We blijven natuurlijk ons best doen om het misschien ooit ook nog écht leuk te maken voor je ;) Dank voor je review en we spreken elkaar snel, Maurice namens Team DEDDO

Duidelijk en overzichtelijk programma voor snelle en goede calculatie.

Nadat ik eerst een ingewikkelder calculatie programma had en veel tijd daarmee kwijt was was ik op zoek naar iets anders. Deddo bleek het programma te zijn wat ik zocht. Het werkt makkelijk en snel en je kunt de klant een overzichtelijke offerte aanbieden

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Top dat we het datgene zijn waarnaar je opzoek was, Menno. Aan ons nu de taak om jou en vele andere tevreden te houden door te blijven ontwikkelen met alle feedback die we ontvangen. Waarbij we gebruiksvriendelijkheid voorop zetten. Dank voor je review, waarderen we enorm! Maurice namens Team DEDDO

Makkelijk in gebruik en duidelijk naar de klant

Heel duidelijk programma, makkelijk in gebruik en komt heel sterk over naar de klant. Heb je vragen wordt je meteen geholpen.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Stefan, Als één van de eerste gebruikers in DEDDO waarderen we je beoordeling enorm! We doen natuurlijk ons best om altijd snel te helpen, want elke vraag of idee geeft ons ook weer inzicht in hoe we het programma verder moeten ontwikkelen. Dank, Maurice namens Team DEDDO

Simpel en makkelijk te gebruiken

Makkelijk offerte programma makkelijk in gebruik en niet duur echt waar voor je geld.

• Ik ben werkzaam als: Hovenier

Dank voor dit mooie cijfer, Erwin! Super om te horen dat je zo snel aan de slag bent met DEDDO. Dat het gemakkelijk moet zijn is één van de speerpunten waar we op focussen, dus als team zijn we erg blij dat dit ook zo ervaren wordt. Vriendelijk groet, Maurice namens Team DEDDO

Ik bespaar tijd door deddo

Het werkt prettig en is erg efficiënt voor mij, verbeterpunt is nog een aantal zaken iets makkelijker/mooier maken zoals: - Zelf je standaard email format kunnen opstellen - Bij maken facturen groepen toevoegen Voor de rest erg tevreden

• Ik ben werkzaam als: Tegelzetter

Dag Bas, Dank voor je mooie beoordeling! Zoals je weet zijn we continu in ontwikkeling. Ik kan dus verklappen dat we verwachten de groepen bij facturen over 2 weken live te hebben staan 💪 je idee over een eigen e-mail format neem ik mee naar het team. We spreken elkaar in het nieuwe jaar, Maurice namens Team DEDDO

Er gaat een wereld voor ons open.

Wat is Deddo een heerlijk makkelijk werkend programma. Geen gedoe meer met doorrekenen van marges e.d . Calculeren wordt op deze manier een feestje.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Marco, Makkelijk én leuk, ik weet niet welke van de twee een groter compliment is :) Als team maakt het ons in ieder geval heel trots! We gaan ons best doen om deze eigenschappen dan ook te behouden in de verdere ontwikkeling van DEDDO! Dank voor je beoordeling, Maurice namens Team DEDDO

Stationsplein 45 3013 AK Rotterdam

010 237 01 00

Over Deddo

DEDDO is hét online gereedschap voor zelfstandige bouwers die minder gedoe willen met hun administratie en meer tijd willen overhouden voor hun passie: BOUWEN! Calculaties, offertes en facturen maken, kost je met DEDDO slechts enkele minuten en is nog nooit zo eenvoudig geweest.