Ik bespaar tijd door deddo

Het werkt prettig en is erg efficiënt voor mij, verbeterpunt is nog een aantal zaken iets makkelijker/mooier maken zoals: - Zelf je standaard email format kunnen opstellen - Bij maken facturen groepen toevoegen Voor de rest erg tevreden

• Ik ben werkzaam als: Tegelzetter

Dag Bas, Dank voor je mooie beoordeling! Zoals je weet zijn we continu in ontwikkeling. Ik kan dus verklappen dat we verwachten de groepen bij facturen over 2 weken live te hebben staan 💪 je idee over een eigen e-mail format neem ik mee naar het team. We spreken elkaar in het nieuwe jaar, Maurice namens Team DEDDO

Er gaat een wereld voor ons open.

Wat is Deddo een heerlijk makkelijk werkend programma. Geen gedoe meer met doorrekenen van marges e.d . Calculeren wordt op deze manier een feestje.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Marco, Makkelijk én leuk, ik weet niet welke van de twee een groter compliment is :) Als team maakt het ons in ieder geval heel trots! We gaan ons best doen om deze eigenschappen dan ook te behouden in de verdere ontwikkeling van DEDDO! Dank voor je beoordeling, Maurice namens Team DEDDO

Offertes maken met DEDDO

Deddo is een ontzettend fijn offerte programma. Er wordt steeds doorontwikkeld met koppelingen aan andere programma's en handige opties. Als jezelf mogelijke verbeteringen doorstuurt, dan wordt dit serieus opgepakt, en indien mogelijk zo snel als kan gerealiseerd. Al met al een topprogramma met een goede service

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag John, Wij waarderen je beoordeling en mooie woorden, dank! De goede ideeën maken het voor ons ook wel heel makkelijk, dus dank voor je actieve bijdrage daarin. Tot de volgende, Maurice namens Team DEDDO

Super bedrijf met een luisterend oor, weinig woorden en veel daden

Ik ben Deddo tegen gekomen op de bouwbeurs en ik vind het geweldig wat ze doen en hoe ze het doen. ze luisteren goed naar hun klanten en ontwikkelen super snel.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Ard Jan, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om de sprongen die we hebben gemaakt sinds de BouwBeurs ook aankomend jaar weer voort te zetten. Als een in Rotterdam gevestigd bedrijf kunnen we alleen maar trots zijn op de titel van jouw beoordeling. We spreken elkaar! Maurice namens Team DEDDO

Ik ben ontzettend tevreden over deddo

Ik werk nu alweer een tijdje met deddo en ik ben er enorm tevreden over Ik vind het eenvoudig en makkelijk in gebruik en mocht ik toch ergens tegenaan lopen of er een vraag over hebben krijg ik altijd een zeer snelle reactie terug Deddo bespaart mij tijd en maakt het offreren en facturen een stuk leuker Kortom een aanrader

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Benjamin, Dank voor deze mooie beoordeling! Top dat DEDDO het proces van offreren en facturen leuker, maar vooral ook sneller maakt. En dank dat je altijd bereid bent voor het geven van feedback op nieuwe ontwikkelingen. We spreken elkaar! Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Zeer blij met Deddo

Het is heel gemakkelijk om prijzen voor de offerte te berekenen. De inhoud, materialen, arbeidsloon, winstmarge kun je helemaal naar eigen wens invullen. Deze gegevens zijn makkelijk te hergebruiken in volgende offertes, dat scheelt veel tijd. Vanuit Deddo kun je de offerte versturen, digitaal laten ondertekenen en met 1 klik de bijbehorende facturen klaarzetten. Het gebruik van Deddo bespaart me veel tijd en rekenfouten.

• Ik ben werkzaam als: Administratief medewerker

Dag Barbara, Hartelijk dank voor deze woorden! Top dat je zo enthousiast bent gestart met DEDDO nadat je ons op de BouwBeurs had ontdekt. We waarderen ook de pro-actieve input die je ons altijd geeft via de chat! Succes en we spreken elkaar! Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Deddo, is een eenvoudig programma waar ik snel mee aan de slag kon.

Ik ben betrokken geweest als "test"gebruiker bij Deddo. Deddo gebruik ik nu niet meer als test maar als standaard gereeedchap voor mijn offerten. Deddo is logisch en eenvoudig te bedienen, hierdoor kan ik snel een offerte opbouwen en mijn klant heeft dus snel, duidelijk en overzichtelijk een offerte. Ik ben zeer tevreden over het programma en als bijkomstigheid ook nog eens betaalbaar!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Samuël, Dank voor wederom je mooie woorden, je bent natuurlijk al te bewonderen op onze website in één van onze video's. Dat je van "test" naar "echt" gebruik bent gegaan is natuurlijk een enorm compliment. Top dat je er altijd voor ons bent! Groeten, Maurice namens Team DEDDO

werkt prettig en snel

ik werk nu al even met Deddo en het bespaard me enorm veel tijd en moeite. Verder ziet het er mooi en professioneel uit dus naar de klant toe is het ook een goede verbetering. ik zou het niet meer kunnen missen.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Klaas, Dank voor deze mooie beoordeling! Als één van onze eerste gebruikers heb ook jij aan de basis gestaan van de ontwikkeling van DEDDO. Waardoor we ook jouw feedback niet meer kunnen missen! We spreken elkaar. Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Erg overzichtelijk en makkelijk om mee te werken.

Een erg duidelijk programma om eenvoudig en snel te calculeren en offertes te versturen. Raad dit programma zeker aan voor de kleine ondernemer!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dank Joost! Wij beloven ons best te blijven doen om ook met de verdere ontwikkeling van DEDDO dit gemak en de eenvoud te behouden in de toekomst. Super dat jij ook altijd bereid bent om hierover mee te denken. Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Top product!

Eindelijk een bedrijf dat snapt wat de kleine ondernemer in de bouw nodig heeft voor een zeer scherpe prijs! Na jarenlang diverse, onvriendelijk, onbegrijpelijke, te complexe, te dure programma's te hebben geprobeerd gaf ik de hoop op en bleef ik bij mijn excel sheet t.b.v. mijn (na)calculaties. Uiteindelijk via via toch aangeraden om DEDDO een keer te proberen en daar heb ik nog geen dag spijt van. Eindelijk een software product dat doet wat je als kleine ondernemer in de bouw wilt. Goed betaalbaar en heel gebruiksvriendelijke software dat eigenlijk een luxe/uitgebreide versie van mijn excel is zonder alle moeilijke formules. Echt een aanrader voor de (kleine) ondernemer in de bouw!

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Maarten! Ondertussen zijn we bijna collega's van elkaar en heb je ook een mooie plek op onze website. Super om hier nogmaals in je eigen woorden terug te horen hoe DEDDO jou helpt met ondernemen. Wederom dank namens het hele team voor al je hulp bij de ontwikkeling van DEDDO. Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Precies wat ik nodig heb!

Ik heb DEDDO leren kennen op de Bouw Beurs in Utrecht, tijdens de introductie van DEDDO was ik stiekem verbaasd. Zelf gebruikte ik m’n eigen layout in excel voor mijn offertes en facturen. Hierbij kreeg ik een gratis proefperiode en heb ik het programma zeker getest, het is overzichtelijk, makkelijk te gebruiken en bovendien altijd terug te halen. Met excel moest ik het in de cloud gooien om het terug te kijken of thuis zijn, met DEDDO kun je even snel naar de website gaan en je kunt alles zo naar voren halen! Ik raadt DEDDO daarom zeker aan! Of je nu een beginnende ondernemer bent of al jaren actief te zijn, DEDDO maakt het echt veel makkelijker en je bespaart hierdoor zeker tijd.

• Ik ben werkzaam als: Aannemer

Dag Joey, Dank voor je mooie woorden! Top dat onze wegen zich hebben gekruist op de BouwBeurs! De voordelen van DEDDO zijn mede dankzij jou gerealiseerd. Door jouw feedback kunnen we met het team DEDDO elke dag een stukje beter maken. Succes en we spreken elkaar! Groeten, Maurice namens Team DEDDO

Stationsplein 45 unit A6002

3013 AK Rotterdam

010 237 01 00

Over Deddo

DEDDO is hét online gereedschap voor zelfstandige bouwers die minder gedoe willen met hun administratie en meer tijd willen overhouden voor hun passie: BOUWEN! Calculaties, offertes en facturen maken, kost je met DEDDO slechts enkele minuten en is nog nooit zo eenvoudig geweest.