Prima website

Vindt het heel duidelijk alleen lastig om al je artikelen in te vullen.

Positief, makkelijk en behulpzaam.

Makkelijk om zelf exportdocumenten te maken en als er hulp nodig is, is het contact makkelijk en zijn de mensen behulpzaam. Op de vraag om ons te helpen met het vinden van een HS code werden we helaas niet geholpen.

top

prima service vergeleken met post nl.

Goed, maar graag niet via machtiging betalen

Goed, maar graag niet via machtiging betalen

duidelijke website en goede hulp als het niet goed gaat

Beste Francis, Hartelijk dank voor je reactie. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze website en dienstverlening. We staan bij je volgende order graag weer voor je klaar. Team Exportdocuments.com

Behulpzaam en makkelijk contact mee te leggen bij vragen

prima.

Beste William, Hartelijk dank voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice. We zijn je graag weer van dienst bij je volgende order. Team Exportdocuments.com

Snel en overzichtelijk

Bij het begin even wennen (maar dat is altijd zo). Prima site om douane zaken mee te regelen

Beste Henk, Hartelijk dank voor je reactie. Goed om te horen dat het gebruik van onze webshop goed bevalt. We helpen je graag weer bij je volgende aanvraag. Team Exportdocuments.com

Zeer bewerkelijk om alle gegevens in te voeren

De informatie die je bij elk artikel in moet vullen is veel uitgebreider dan eerder. Dit is zeer bewerkelijk. De ondersteuning door jullie ben ik erg tevreden over.

Beste Jacqueline, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze ondersteuning! Het EXA-document is inderdaad ons meest gedetailleerde formulier, alle informatie die wij nu vragen is ook echt nodig om dit document te kunnen maken. Het vraagt in vergelijking met een Certificaat van Oorsprong wat extra tijd, maar dan kun je gelukkig ook zorgeloos exporteren! Team Exportdocuments.com

snel en altijd correct

Beste Ity, Hartelijk dank voor je vertrouwen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit. We ondersteunen je graag bij je volgende order. Team Exportdocuments.com

Perfect werkende webapplicatie.

Door de zeer eenvoudige webapplicatie is het maken van diverse export documenten zeer eenvoudig.

Beste Robert, Hartelijk dank voor je reactie. We zijn blij dat je tevreden bent met onze webshop. We assisteren je graag weer bij je volgende order. Team Exportdocuments.com

snelle support en doorgaans snelle afhandeling.

Enige opmerking: voor veel meer inhoudelijke vragen moet een andere collega bevraagd worden, kost tijd.

Beste Frans Joseph, Hartelijk dank voor je recensie. Wij kunnen met deze review kritisch kijken naar ons proces van de klantenservice om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Team Exportdocuments.com

Redelijk gebruiksvriendelijk

Werkt prima, vond het oude systeem gebruiksvriendelijker

Nice and efficient

Answer questions within 2 days and provide professional advice.

Dear Chunting, Thank you for your review. We are glad you are happy with our service. Looking forward to assist you with your next order. Team Exportdocuments.com

Praktisch

Overzichtelijke site, uitleg is duidelijk. We hebben af en toe wat problemen met uploaden (vanuit safari). Goede ondersteuning vanuit de klantenservice

Hartelijk dank voor je reactie. We gaan naar de uploadmogelijkheden in Safari kijken. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Team Exportdocuments.com

Prima hulpvaardigheid!

Erg behulpzaam en vlotte afhandeling.

Beste Marko, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop. Team Exportdocuments.com

Ik kan zelfstandig mijn exportdocumenten regelen en bovendien kan ik zonodig advies krijgen.

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor je reactie. Het is inderdaad mogelijk om te kiezen voor verschillende servicelevels. Zo krijg je hulp naar behoefte. Team Exportdocuments.com

Oke

Het is wel misleidend om een EUR1 ook voor een Belgisch verscheping aan te bieden, maar uiteindelijk deze niet kunnen laten stempelen bij de Duane.

Beste Paulina, Hartelijk dank voor je review. Het is niet mogelijk om een EUR.1 te kiezen bij een verscheping naar België. We hebben contact gezocht om te kijken waar het fout gaat. Team Exportdocuments.com

Makkelijk en snel documenten regelen, lukt het niet dan altijd goede hulp!

Het maken van de documenten gaat makkelijk en snel, de begeleidende omschrijving is erg duidelijk. Lukt iets niet dan is er direct goede service om problemen te verhelpen.

Beste Cindy, Hartelijk dank voor je reactie. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de webshop en onze service. Team Exportdocuments.com

Fijne portal, alles te vinden wat je nodig hebt

Fijne portal waar je eenvoudig de documenten kunt aanmaken die je nodig hebt.

Beste Marcel. Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop en het proces om de documenten aan te vragen. Team Exportdocuments.com

Mijn ervaring(en) met exportdocuments.com is/zijn goed

Vakkundigheid en hulpvaardigheid wordt erg gewaardeerd

Hartelijk dank voor je reactie. Goed om te horen dat je onze Customer Service zo positief ervaart. Team Exportdocuments.com

Overzichtelijk en eenvoudig in te vullen

zeer goede ondersteuning bij vragen.

Beste André, Hartelijk dank voor je reactie. We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop en onze Customer Service. Team Exportdocuments.com

Werkt super!

Gemakkelijk te gebruiken, ideaal voor bedrijven die sporadisch een uitvoer document op moeten maken.

Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor je reactie. We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij het aanvragen van je uitvoeraangiften. Team Exportdocuments.com.

Geweldige oplossing voor Export documenten

Regel al enkele jaren mijn export documenten via deze website en het werkt perfect. Zelfs bij huidige werkgever geïntroduceerd. Meer dan lof voor support die er altijd voor je is indien nodig.

Zeer blij om samen te werken

Team van Exportdocumenten zijn altijd bereid om te helpen. We werken al 4 jaar samen en we zijn erg tevreden over onze samenwerking.

Handig en snel.

Handig en snel, en als er eens iets is (een code die niet bestaat, of een vergeten vinkje of iets dergelijks) , krijg je snel en duidelijk antwoord van een medewerker en kan je weer verder.

Terborgseweg 102

7005 BC Doetinchem

Over Exportdocuments.com

OP 1 PLEK ZÉLF AL JE EXPORTDOCUMENTEN REGELEN Vlot je exportdocumenten regelen begint hier! Wie goederen exporteert, heeft de juiste documenten nodig. Een uitvoeraangifte bij de Douane is vereist. Als je zaken doet met landen in het Midden-Oosten en/of Afrika, dan wordt er ook vaak om een Certificaat van Oorsprong gevraagd. Geen zorgen, onze webshop is zo ontworpen dat je deze documenten gemakkelijk zelf regelt. In één en dezelfde aanvraag. Zónder dat je diepgaande kennis van oorsprong- en/of douaneregels nodig hebt.