super

snelle bezorging en goede kwaliteit

Goede producten voor een goede prijs. Snel Verzonden

Snelle levering tegen goede prijzen.

Diverse malen artikelen besteld en altijd keurig en snel geleverd. Goed assortiment.

duidelijk en snel

Voor een project auto met een zwaardere motor hadden we nieuwe bekabeling voor de startmotor en accu nodig. Alles wat we nodig hadden was eenvoudig te vinden, denk aan aansluitmateriaal, zekeringen en toebehoren. verzending was snel en het geheel was netjes verpakt.

Netjes en vlotte service

Netjes afgewerkt

Het is de eerste keer dat ik wat bestel. Alleen het kwam een dag later dan dat ik op mail bevestigd kreeg. Gr. Ben Kleven.

Goede prijs/kwaliteit

Mooie en goede spullen alleen jammer dat ze met dhl werken.

Snelle levering en goede service. Goede prijs/kwaliteit.

Helemaal.prima

Snelle verzending Compleet en goed verpakt

Vlotte bestelling via duidelijk website en correcte levering

Website to the point met soms moeilijk te vinden producten die er praktisch toe doen zonder hele 'gamma's' waar een moeder haar jongen niet in vind. Minimumbestelhoeveelheid is redelijk en begrijpelijk voor de dikke kabels. Levering vanuit Nederland naar Belgie loopt vlot. Vocwaarland is ook geen Coolblue vermoed ik dan die met karrevrachten tegelijk in 15 uur naar Belgie verscheept. Bedankt.

Correct en snelle levering.

Goed!

vlotte levering

Goede ervaring en vlotte levering

Geleverd zoals beloofd

Goed materiaal, netjes verpakt en op tijd aangekomen.

uitstekend

uitstekend

snelle correcte levering

Goede website met veel beschrijvingen. Alles snel geleverd

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Voldoet aan beschrijving

Product voldoet aan beschrijving. Zekering gaat erg zwaar in de houder. Met 70A is enige vontactdtuk wel goed. Alleen er weer uit halen is lastig.

Zeer goede service

Levering snel toegekomen, er was een probleem met 1 product, onmiddellijk nagezonden en super communicatie daarover.

Snelle service, goed materiaal

Spullen waren snel geleverd, overzichtelijke site!

Barchjeblom 4

8723HC Koudum

+31646166670

Over Vocwaarland

Accukabels, Solarkabels en alle toebehoren razendsnel geleverd