Lekkere soepen en sappen

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Munch. Mijn detox was lekker en alles was duidelijk

De detox werd duidelijk uitgelegd en was goed te doen

De detox verliep goed

Fijne detox

De detox was makkelijk te doen door de lekkere soepen

Fijne detox

De soepen en sappen waren erg lekker

Heerlijk eten en gezellig personeel

Je kan hier terecht voor een lekker bakje koffie met een broodje, maar ook voor een guilt free snack. Als je denkt aan afvallen kan je hier zeker een kijkje nemen voor een detox pakket of maaltijden die gezond en heerlijk zijn. Kort samengevat heerlijk en gezond eten. Wat wil je nog meer?!

detox was top

Fijne detox ervaring

lekkere koffie

Mooie plek, heerlijk eten en koffie! Prijzen zijn oké.

friendly store

Very fresh and strong juices. (i choose advanced) . Nice friendly store. Love the Munch Fit Food to go!

Zeker een aanrader voor mensen die een goede en gezonde lunch willen

Heb hier laatst een koffie gedronken en lunch meegenomen. Personeel is vriendelijk en geven graag uitleg over de producten die ze zelf maken. Koffie is goed, met name de salade was heerlijk! Ruime keuze in verschillende salades en/of maaltijden met ook nog wat guilty pleasures mocht je willen. Zeker een aanrader voor mensen die een goede en gezonde lunch willen. Ik kom hier zeker terug!!

mooie winkel

Zeer mooie winkel, met goed en gemakkelijk eten om mee te nemen. Shakes en sappen zijn goed gemengd.

lekker

Lekker eten

Very good

Good good

Aanwinst voor de Beethovenstraat

Een aanwinst voor de Beethovenstraat! Al een aantal keren lunch gehaald, goede porties en ruime keuze. Je kan er overigens ook leuk zitten (binnen en buiten), kom zeker snel weer langs!

Gezonde afhaal maaltijden

Gezonde afhaalmaaltijden voor een goede prijs, aanrader!

Vegan taartjes zijn top

Heerlijke afhaalmaaltijd zonder schuldgevoel gehaald! De vegan caramel shortbread had van mij wel een hele taart mogen zijn!

goede service & aanrader

Zojuist de detox gedaan van 5 dagen. Voel me helemaal vernieuwd. Mijn huid is helemaal stralend en voel mezelf als herboren. Goede service tijdens de detox en de sappen zijn ook nog eens lekker! Aanrader!!

Vers en goed!

Ik wil meer turmeric nemen voor de positieve gezondheidseffecten. Bij Munch hebben ze een heerlijk Turmeric latte of turmeric shots. Prima kwaliteit.

Heel fijn en vers

Britt

Lekkere maaltijden

De detox was erg fijn

Geweldige Clean Eating Programma

Ik heb hun Clean Eating-programma geprobeerd en ik vond het absoluut geweldig! Ze begeleidden me onderweg en gaven me veel nuttige tips voor een gezondere levensstijl. Ik had zoveel meer energie net na een week nadat ik hun maaltijdplan had gevolgd. Ik zou iedereen ten zeerste aanbevelen om hun Clean Eating-programma uit te proberen!

Lekkere sappen

Lekkere sappen, alkalizer favoriet

Positieve ervaring

Meerdere keren een detox gedaan. Lekkere sappen, goede uitleg en altijd vriendelijk

Lekkere lunch & healthy food

Munch is een goede plek om gezond eten te krijgen voor een snelle lunch. Het team is professioneel en efficiënt.

Detox 5 daagse

Ik heb deelgenomen aan hun 5-daagse programma voor schoon eten en heb er echt van genoten. Ik hield van de verscheidenheid aan opties en was altijd verzadigd na elke maaltijd. Ik kijk ernaar uit om nu vaker langs te komen voor ontbijt- en lunchtraktaties!

Beethovenstraat 77 1077 HP Amsterdam

Over Munch Fit Food To Go

Gezonde winkel met detox pakketten, maaltijd pakketten, supplementen en fit food to go