Heel erg goed

Ik had een goede Detox en werd goed geholpen!

Lovely coffee

I like the coffee of Munch a lot. The banana bread is also very lovely

Beste en lekkerste

Beste en lekkerste sappen van Amsterdam

Heerlijke maaltijden

De maaltijden zijn erg lekker en makkelijk op te warmen

Fijne detox

Ik voel me na de detox erg fit en energiek

Chicken chipotle is mijn favo

De Chipotle Chicken wrap is verreweg mijn favoriet, daarna het truffel broodje! Vegetarische menuopties: Heel veel mogelijkheden Speciale dieetwensen: Veel vegan en Vega producten en je kan de hoeveelheid bij maaltijden kiezen. Kindvriendelijkheid: Klein speelhoekje.

Hemels

Vandaag heerlijk ontbeten bij MunchFitFoodToGo. Voor het eerst de acai bowl uitgeprobeerd en ik was direct verkocht. Maar de koffie? Simpelweg hemels! Dankzij de havermelk kreeg het net dat extra lekkere tintje. En wat een aangename verrassing voor mijn portemonnee: vanwege 'CoffeeHour' tussen 8 en 9 uur kreeg ik een heerlijke cappuccino voor slechts €2. In deze tijd is zo'n deal bijna nergens meer te vinden. Dus als je op zoek bent naar een top ontbijtplek met waar voor je geld, dan moet je hier zeker een bezoekje brengen. Ik ben absoluut fan!

Lekkere maaltijden

De maaltijden waren lekker en voedzaam

Fijne detox

Ik voelde me stukken beter na de detox

Heerlijke recepten en perfect in balans

De maaltijden van Munch zijn ontzettend lekker en helpen bij het behalen van nutritionele doelen. De balansen tussen macro’s is heel goed waardoor je heen hongerig gevoel hebt. Echt een aanrader!!

Uitstekende koffie, no nonsense

Vaste vrijdag ochtend meeting plek geworden voor ons. 7 mannen die de week ff doornemen en dan weer tevreden door. De kleine soms wat luidruchtige man die nemen we er gewoon voor lief bij elke week ;-).

Lekkere koffie! Aardige bediening

Kom hier graag. Koffie heel lekker. Gezonde snacks en maaltijden

Voor mij was het een unieke ervaring

Een tijdje geleden deed ik een detox en men vroeg ik een review wilde schrijven. Ik zou het zo weer doen en was erg positief

Detox kwam snel thuis

Detox werd snel thuis bezorgd dus kon snel beginnen. Fijn!

Heerlijk en healthy

Kom zeker terug!

Munch Fit Food To Go heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun gezonde en smaakvolle maaltijden. De diversiteit van het menu, samen met de nadruk op voedzame ingrediënten, maakt het een uitstekende keuze voor wie bewust met zijn gezondheid bezig is. De aantrekkelijke presentatie en de zorgvuldige selectie van ingrediënten getuigen van hun toewijding aan kwaliteit. Munch Fit Food To Go is voor mij de ideale optie geworden voor gezonde, gemakkelijke en heerlijke maaltijden.

Lekkere maaltijd

Lekkere maaltijd met snelle verzending

Geweldig geholpen!

Ik krijg snel antwoord voor mijn vragen en ik ben nauwkeurig geholpen er werd goed geluisterd naar mijn wensen!

Detox was top

Heel blij met deze ervaring ik voelde me enorm lekker na de detox en had een betere huid

Ik zou vaker een detox doen

Ik voelde me helemaal top na de detox. Ga het zeker vaker doen

Lekkere maaltijden

Was erg lekker

Vers en zeer gebalanceerd sluit heel goed asn op mijn te behalen doelen

Fantastisch en heel fijn dat alle ingrediënten aanwezig zijn in mijn te behalen vitamine ‘s

Super goede zaak

Hele fijne sappenkuur gedaan leuke tent

Super lekker en gezond goede service

Lekker eten en fijne supplements

De maaltijd pakketten zijn er voedzaam en lekker. Ik zal zeker hier vaker pakketten aanschaffen.

Beethovenstraat 77

1077 HP Amsterdam

Over Munch Fit Food To Go

Gezonde winkel met detox pakketten, maaltijd pakketten, supplementen en fit food to go