Fijne ervaring met Kaatz. Ze zijn geduldig en denken mee. Ze sturen ook zonder problemen en kosteloos weer nieuwe stalen als je daar behoefte aan hebt. Ik had een maatwerkkleed en daardoor duurde het een tijd voordat het kleed binnen was. Maar het was het wachten zeker waard. Ik heb nu een prachtig kleed van een mooie kwaliteit.

GEWELDIGE SERVICE

Wij zijn uitermate tevreden met de service die wij hebben gekregen tijdens onze zoektocht naar een mooi vloerkleed. Gelijk vanaf dag ėėn zijn wij keurig geholpen. Wij hebben verschillende stalen thuis ontvangen. Wij zijn ook het gehele logistieke proces op de hoogte gehouden. Wij kunnen iedereen aanraden om op de website te kijken van kaatz.

Katja adviseert, begeleid, luistert en vertelt tussendoor ook nog wat over de geschiedenis van Kaatz

Een vriendelijk en uitgebreid advies en goede service

We zijn bij Katja geweest en goed geholpen bij het zoeken naar het juiste kleed. En we kregen een doos vol stalen mee om het thuis op ons gemak te bekijken. Daarna toch nog andere stalen gekregen en een mooi kleed uitgezocht. De levering ging ook snel geheel volgens afspraak.

Erg tevreden over Kaatz. Uiteraard vanwege de mooie kwaliteitsproducten. Maar ook omdat ze met je meedenken en erg begripvol zijn.

Erg blij met mijn mooie vloerkleed!

Erg vakkundig en behulpzaam advies gekregen. Ook fijn dat we wat stalen thuis konden uitproberen. Het resultaat is zelfs nog mooier dan verwacht! We zijn er dan ook erg blij mee.

TOP

Gastvrij, lekkere koffie en goed advies

Goed advies en krachtig kleed

Katja heeft ons fantastisch geholpen bij het zoeken naar het juiste kleed voor ons interieur. Na e-mail contact waarbij we foto’s van ons interieur hebben gedeeld kregen we een doos vol stalen toegestuurd en volop advies. Twee dagen voor Kerst kregen we bericht dat het kleed binnen was en dat het door Jeroen op zaterdag (de dag voor kerst) bezorgd kon worden. Wat een service!

Prettige persoonlijke benadering en prima service

Na lang zoeken naar een juist kleed op maat, kwamen we terecht op de site van Kaatz. Omdat het lastig beoordelen van een foto is, hebben we van de mogelijkheid gebruik gemaakt om stalen aan te vragen. Naar aanleiding daarvan hebben we een erg prettig persoonlijk contact gehad en kregen we zeer bruikbare tips en adviezen. Dus...een kleed op maat besteld. We zijn keurig op de hoogte gehouden van wacht- en levertijd. Het kleed ziet er mooi en goed afgewerkt uit en voldoet aan al onze verwachtingen! Kortom: wij zijn zeer tevreden!!

Heel tevreden

Kaatz heeft mooie vloerkleden. We zijn erg blij met onze keuze. De klantenservice is goed: attent en ze denken goed met je mee. Ook zorgvuldige communicatie en levering.

Snelle levering en persoonlijke�

Snelle levering en persoonlijke benadering

Katja gaf ons een vertrouwd gevoel en�

Katja gaf ons een vertrouwd gevoel en alles werd heel professioneel afgehandeld

Prima service en communicatie

Prima service en communicatie over het verloop van de bestelling. De geschatte levertijd klopte, altijd fijn. Ook fijn dat je kosteloos (mits je ze retourneert) stalen kunt bestellen.

Vakkundig

Vakkundig, enthousiast en flexibel

Kaatz is Fantastisch!!

De persoonlijke aandacht van Katz is geweldig! Ze geven goed advies, de stalen die je kunt bestellen is echt een uitkomst, zo kun je goed bepalen wat mooi in je interieur past qua karpet! Kortom, vijf sterren dik verdiend!!!

Persoonlijke touch

Persoonlijke touch, snelle levering, prachtig tapijt!!!

Kwaliteit en service!

Katja denkt op een fijne manier mee over welk kleed het best past in je interieur. Ze communiceert regelmatig over het proces van bestelling tot levering en biedt goede service. Wij hebben een prachtig, kwalitatief hoogwaardig vloerkleed ontvangen.

De persoonlijke behandeling

De persoonlijke behandeling, veel geduld en vooral aandacht voor je klant. Echt super! Dank je.

Goed advies

Goed advies, meedenken en snelle levering.

Persoonlijke aandacht was super goed

Persoonlijke aandacht was super goed

Snelle reactie en proactiviteit

Snelle reactie en proactiviteit. Ik had twee stalen besteld en kreeg mail met tip om foto te sturen zodat ze evt nog wat extra stalen konden sturen voor meer keuze.

leuk persoonlijk contact

leuk persoonlijk contact, en het meedenken van Katja.

Mooie en ruime keuze

Mooie en ruime keuze, prijs is zeer redelijk, het was leuk winkelen

Persoonlijk contact en kwaliteit hebben�

Persoonlijk contact en kwaliteit hebben wij zeer gewaardeerd.

Via Ruim Interieuradvies ben ik bij�

Via Ruim Interieuradvies ben ik bij Kaatz terecht gekomen. Via haar zijn we continue op de hoogte gehouden over voortgang bestelde product: vloerkleed van GAN! Prachtig kleed! Heel vriendelijk en betrokken geholpen ook al was het via via!