Persoonlijke benadering en fijne items die lang mooi blijven.

Ik kom al 10 jaar bij Bij Marlies en ben elke keer weer zo blij met de items die ik mee naar huis neem. Sommige kledingstukken heb ik al 10 jaar! Goede kwaliteit dus en een eerlijk advies tijdens het passen in de winkel. Daar houd ik van! Superfijn dat ik af en toe ook wat thuis kan laten bezorgen. De webshop werkt super!

Had een duur lederen jasje besteld. Verpakking zou beter moeten, kartonnen zak bij levering bijna helemaal opengescheurd

Super mooie artikelen, klantvriendelijk, heel snelle service. Enige minpunt zijn de verzendkosten, hoger dan bij andere soortgelijke winkels. Ook retourzendingen volledig voor eigen rekening. Belemmert mij soms om te kopen online! ( woon niet in de buurt) Masr zoals je ziet wel 5 sterren, blij met deze winkel!

Product op voorraad maar nooit ontvangen

Het product was op voorraad in de webshop en 1,5 dag later kreeg ik bericht dat het was uitverkocht in de winkel. Het bericht wat ik ontving vond ik ook niet heel empathisch.

Super leuke kleding, snelle verzending

Super leuke winkel waar naast toffe kleding ook te gekke accessoires, sieraden en woonaccessoires worden verkocht.

Super leuke items

Fijne ervaring en super service. Als ik iets van input moet geven: ik vind alleen de online hulp/ reactie op DM erg kort. Ik shop veel online gezien ik in buitenland woon en krijg meestal uitgebreider antwoord met betrekking tot maat of combinaties. Of we doen online private shopping met andere winkels. Maar by far mijn favo winkel

Mooie kleding

Gezellige winkel en mooie webshop

Mooie kleding, snelle levering goed verpakt

Mooie jeans valt groot nu maatje kleiner besteld

Goeie snelle service

Mooie duidelijke site. Werd snel en netjes bezorgd heel blij mee!!!

Super snelle levering en een feestje om uit te pakken.

Erg tevreden!

Fijne overzichtelijk winkel

Gezellig personeel en mooie kleding.Je wordt er prettig geholpen. Een winkel waar je graag even binnen loopt.

Leuke trui

Heel snel geleverd

Fijne communicatie, en snel verzorgd

Lack of communication

I’m a first time customer and requested for delivery to Singapore. The order was placed on 13 Mar, and has yet to reach me. I had to follow up separately with the seller for shipping information twice, and even with that, had trouble tracing the parcel using the Post NL website. I sent another email request to the seller for help, but was ignored. Thankfully, I finally got some updates today through my local post office. Haven’t even seen the goods, but the whole order experience hasn’t been smooth relatively, so I’m not sure I’ll be a returning customer.

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie. Leuk verpakt

Altijd top

Ik heb nu een paar keer online besteld. Altijd snelle bezorging. En netjes en leuk ingepakt, echt een kadootje!

Persoonlijk, vriendelijk en snel

Via de socials altijd vriendelijk en behulpzaam. Pakketjes worden snel verzonden

Trui gekocht maar helaas toch te groot. Binnen een dag mijn geld terug. Super

Helemaal top onwijs klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Bij vragen over artikelen staat bij Marlies altijd voor je klaar. En wordt er vlot gereageerd met goed advies. Snelle verzending en alles keurig verpakt.

Door de leuke instagram filmpjes ben ik gaan bestellen. Goede persoonlijke service pakketjes netjes verpakt

Mooie collecties, goede service en snelle levering!

Ik heb al veel prachtige items online besteld. De winkel in Delft ziet er ook gaaf uit. De dames hebben kennis van zaken, en zijn ook zeer klantvriendelijk! Ik ben een zeer tevreden klant!.

Met het product is het niet gelukt,maar het retourbeleid en de service is prima.

Beestenmarkt 13 2611 GA Delft

Over Bij Marlies

Bij Marlies is een winkel voor echte fashion lovers. Met haar collecties, persoonlijke aandacht en gericht advies haalt het team van Bij Marlies het beste uit de vrouw. Wij zijn pas tevreden als onze klant zich mooi, comfortabel en zelfverzekerd kan voelen in haar aankoop. Om dit te bereiken zijn de collecties het resultaat van aandachtig zoeken naar de juiste combinatie van kwalitatieve basis en trendy fashion items. “Find items you love, so you feel confident wearing them.”