Mooie collecties, goede service en snelle levering!

Ik heb al veel prachtige items online besteld. De winkel in Delft ziet er ook gaaf uit. De dames hebben kennis van zaken, en zijn ook zeer klantvriendelijk! Ik ben een zeer tevreden klant!.

Met het product is het niet gelukt,maar het retourbeleid en de service is prima.

Snelle verzending. Maar ook wel eens in de winkel geweest, erg vriendelijk en behulpzaam.

Klantvriendelijke en service staat hoog in het vaandel

Winkelen zowel in de winkel is een hele fijne ervaring. Alle kleding wordt heel duidelijk beschreven en dmv filmpjes (reels) getoond waardoor je heel goed kunt inschatten (bij online shoppen) of het kledingstuk zal passen. Ook is het heel erg inspirerend dat er bijpassende accessoires worden geshowd waardoor je een compleet beeld krijgt hoe iets te combineren valt! Kortom een hele fijne winkel waar ik al meerdere keren met veel plezier iets gekocht heb.

Fijne winkel met een goede collectie en leuk, vriendelijk personeel.

Mijn bestelling bestel ik vaak savonds online en de vlg. dag om 10.00 kan ik dit al ophalen. Fijne service van "Bij Marlies"..!! Ik kom hier héél graag shoppen.

Heel fijn team met een hele mooie collectie

Bij Marlies is mijn favoriete kledingwinkel, mooie collectie en een supervriendelijk team. De posts op Instagram volg ik ook graag. Leuk om te zien hoe je je outfit kunt stylen.

Fijne webshop, leuke dames op beeld!

Fijne webshop, leuke dames op beeld

Leuke collectie, net even anders. Service dik in orde.

Mooie kleding en schoenen en behulpzaam personeel!

Mooie kleding en schoenen en vriendelijk behulpzaam personeel

Leuke,, fijne winkel!

Je wordt altijd goed geholpen en ze hebben super leuke kleding hier. Echt een aanrader om hier te shoppen!

Mooie mix van betaalbare en hoger segment kleding van goede kwaliteit. Vriendelijke dames die oprecht aangeven of een kledingstuk goed zit of wat anders zou kunnen.

Kledingtastisch!!!!!

snel reactie op hulpvraag en de verzending is super snel en netjes!!!

Perfecte levering ! Heerlijke geur.

Zeer snelle levering. Heerlijke geur.

snelle service

Snelle de service en producten goed in beeld gebracht.

Ik had een trui gekocht in de sale, helaas niet helemaal de juiste maat toch tot een goeie oplossing gekomen met deze Winkel en dat vind ik een fijne service de trui was wel supermooi

Super leuke shop, zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Een van de leukste shops in Delft! De meiden zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk! Ik bestel meestal online. Ook daar verloopt het altijd keurig met betrekking tot de bestellingen!

Fijne online service!

Shop graag online of laat me inspireren door bijMarlies. Er word snel gereageerd op mijn DM, word meegedacht. Fijne service, dank jullie wel!

Snelle verzending en hele goede service! Ook erg leuk om te volgen op Instagram.

Altijd fantastisch

Denken mee in eventuele oplossingen, bieden hulp waar nodig. Hebben de zaken goed op orde. Super fijne winkel om bij te shoppen!

Telefonisch prima geholpen en daarna supersnel product geleverd.

Prima service, prettig digitaal en telefonisch, persoonlijk contact.

Jammer dat Bij Marlies te ver van mijn woonplaats is, zou graag een keer fysiek in de winkel gaan shoppen. Prachtige collectie, mooie merken.

Besteld en de volgende dag al in huis

Supertevreden!

Beestenmarkt 13

2611 GA Delft

Over Bij Marlies

Bij Marlies is een winkel voor echte fashion lovers. Met haar collecties, persoonlijke aandacht en gericht advies haalt het team van Bij Marlies het beste uit de vrouw. Wij zijn pas tevreden als onze klant zich mooi, comfortabel en zelfverzekerd kan voelen in haar aankoop. Om dit te bereiken zijn de collecties het resultaat van aandachtig zoeken naar de juiste combinatie van kwalitatieve basis en trendy fashion items. “Find items you love, so you feel confident wearing them.”