Fijne winkel, mooie collectie en behulpzaam en vriendelijke medewerkers!

Ibizamode (Egmond aan zee) is een fijne winkel, met een leuke boho collectie, en behulpzaam en hele vriendelijke medewerkers!

Livraison rapide et précis

Service et livraison rapide

Positief

• Wat vind je van onze winkels?

Leuke kleding en snelle levering

Erg positief

• Wat vind je van onze winkels?

Leuke kleding, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Heb al meerdere keren leuke kleding besteld. De kleding beantwoordt volledig aan de verwachting. Maat klopt, kleur en pasvorm zijn goed. Veel keuze. Kleding waar ik in ieder geval blij van word.

Super mooie jurk

Alles is mooi en prachtige kwaliteit

• Wat vind je van onze winkels?

Zo als vorige keer weer een leuk item gekocht en kreeg veel complimenten voor mijn mooie outfit De levertijd is ook zo fijn vandaag besteld is de volgende dag in huis Ik zal daarom hier blijven bestellen

Heel erg goed

De blouse is nog mooier dan dat hij al was op de foto.. ben er heel erg blij mee

Slechte ervaring qua communicatie

Gisteren kreeg ik een bericht op Facebook dat ik de winnaar was van de Giveaway. Ik vond het wat vaag omdat je gegevens in moest vullen en ik dit niet vertrouwde. Dus ik besloot de klantenservice te bellen om het na te vragen. Nadat de medewerker navraag had gedaan bij de betreffende afdeling werd ik gefeliciteerd met het winnen en ze zei me dat ik de gegevens die gevraagd werden in de post in te vullen. Ik vertrouwde het nog steeds niet omdat er creditcard gegevens ingevuld moesten worden dus heb dat niet gedaan. Heb toen de klantenservice gemaild en na een paar uur kreeg ik reactie dat ze gehacht waren. Dit is natuurlijk vervelend maar wel erg slordig dat een medewerker me doodleuk verteld dat ik inderdaad gewonnen had en dus m’n creditcard gegevens moest invullen. Erg kwalijk dat medewerkers zo slecht informeren en me dus bijna een hoop ellende hadden bezorgd. Gelukkig heb ik niks ingevuld en is me een hoop ellende bespaard gebleven. Op mijn andere mail is gewoon niet meer gereageerd. Ik vind het een leuke winkel/webshop maar door deze ervaring en communicatie sta ik er wel een beetje anders in.

Goede kwaliteit .snelle levering

• Wat vind je van onze winkels?

Altijd mooie mode en een snelle levering,netjes verpakt ,ben zeer blij ermee.

Goede kwaliteit

Zoals altijd blij met mijn keldering van Ibizamode.nl, Goede kwaliteit, snelle levering. En de kleding is zo leuk!!

• Wat vind je van onze winkels?

Mooie kleding, snelle service ben er heel blij mee!

Preocupado

Fiz dois pedidos, pedido 544863 de 8 de Maio de 2024 e 545155 de 13 de Maio de 2024. Até à presente data, quando consulto a minha conta, diz ENVIADO, GLS, mas não recebi nenhum mail com numero para fazer acompanhamento dos pedidos, o que acho estranho.

• Você nos recomendaria? sim

Mooi kleding

Prachtige kleding en de levering super snel !

• Wat vind je van onze winkels?

Top site ...past altijd ..ben super fan !!!!

Past altijd ...goede kwaliteit!Ben fan !!!:)

Mooie kleding

Hele mooie set gekocht (broek shirt) perfect. Van goede kwaliteit snelle levering. Ben er erg blij mee.

Goede kwaliteit, snelle verzending

Zie hierboven

Top.

Mooie spullen. Snelle levering!

• Wat vind je van onze winkels?

De bestelling wordt altijd snel geleverd en de kledij is van uitstekende kwaliteit

Altijd mooi gekleed met jullie kledij

• Wat vind je van onze winkels?

Vind erg jammer dat de verzendkosten als je het koopt of terug stuurt erg hoog zijn. Met vriendelijke groeten van Sonja

Prachtige outfits,voor een ,mooie zomer

Makkelijk bestellen en evt retourneren.geld wordt teruggestort. Duidelijk uitleg op dite

• Wat vind je van onze winkels?

Kleding is een keuze! Mijn keuze is gevallen op jullie! Voel me er fijn bij! 50+ zelfs dan nog leuke items. Keep in touch!

Nette levering

Groothandelsweg 13

2645 EH Delfgauw

Over ibizamode.nl

ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle! Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;) Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen. Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...