Kleding is een keuze! Mijn keuze is gevallen op jullie! Voel me er fijn bij! 50+ zelfs dan nog leuke items. Keep in touch!

Nette levering

Amazing!

I’m so happy. Soft. Beautiful! And my size!! ❤️❤️❤️

Nog steeds niets ontvangen.

En word gewoon naar post nl gestuurd. Heel jammer dit Zo zoek het maar uit

Pakje nog niet ontvangen

Kan correcte beoordeling geven aangezien ik het pakje nog steeds niet ontvangen hebt

• Wat vind je van onze winkels?

Erg mooi en overeenkomstig met de foto's

Leuke stijl voor werkelijk elke leeftijd en lichaamsvorm/ figuur.

• Wat vind je van onze winkels?

Mijn bestelling is niet compleet

Je moet €100 bestellen om de verzendkosten gratis te hebben, dat vind ik wel een hoog bedrag. Ik zocht dus bij de leuke jurk van €99,95 een goedkoop armbandje. De bestelling werd op tijd verzonden, echter alleen het armbandje dat ik eigenlijk niet eens hoef. Ik kon op zaterdag meteen de klantenservice bellen en kreeg een zeer vriendelijke dame die het ging laten nakijken. Dus ik ben nog in afwachting van mijn jurk. Ik moet zeggen dat ik het een beetje spannend vind. Het gaat mij per slot om de jurk!

Ich bin sehr zufrieden

Ich habe schon mehrere Kleider von Ibizamode und bin sehr zufrieden. Die Kleider sind wunderschön, sie sind wie beschrieben, und von hoher Qualität. Die Lieferung erfolgt sehr schnell und die Rücksendung und Rückerstattung ist unkompliziert. Lediglich die Rücksendekosten sind recht hoch.

Produits magnifiques, d'excellente qualité

Livraison incroyablement rapide ! Les articles sont superbes, conformes aux photos, ils taillent juste et la qualité de la confection est irréprochable. Je recommanderai, c'est certain !

Geweldig!!

Zeer goede service en hele mooie kwaliteit kleding!

Magnifique mais trop chère

Les articles sont beau bonne qualité mais les prix sont excessif

Mooi pasvorm en kwaliteit

Naar verwachting, zoals op de online afbeelding. Het past perfect bij mijn garderobe. Mooie zacht aanvoelende stof. Snelle verzending.

• Wat vind je van onze winkels?

Leuke winkel, Prachtige kleding en snelle service!

Goede kwaliteit

Snelle levering en prachtige artikelen.

• Wat vind je van onze winkels?

Online had ik veel mooie jurken besteld waarvan ik er bij een paar de maten verkeerd had ingeschat. Gisteren een half uur voor sluiting in Egmond aan zee de items omgeruild. Ik ben zo enorm leuk en geduldig geholpen door de verkoopsters, goede adviezen gekregen ook. En niet opdringerig. Normaal gesproken heb ik echt een hekel aan kleding passen en kopen maar naar deze winkel ga ik voor mijn plezier nog eens terug. Mijn man en ik kregen zelfs een lekker drankje aangeboden terwijl het al sluitingstijd was. Ik vind het assortiment echt mooi en fijn dat het geen synthetische stoffen zijn. De prijzen zijn echter wel een beetje over de top.

• Wat vind je van onze winkels?

Absurd duur voor de kwaliteit

Snelle levering, heel fijn. De prijs-kwaliteit verhouding is echt erg slecht, totaal onverwacht. Het product heeft markt stof en dat voor een prijs van 80 euro exclusief verzendkosten. Vervolgens ben je voor het terugsturen wéér 7 euro kwijt. Dus als je twijfelt, niet doen!

• Wat vind je van onze winkels?

Leuke kleding, bestel er regelmatig.

Ik geef een 6 omdat ik meestal meerdere dingen bestel en dan meestal 300 € kwijt ben. Als ik dan dingen retour stuur moet je bijna 3 weken wachten voordat je het geld weer terug hebt. Ik snap ook niet waarom je bij ibizamode niet achteraf kunt betalen. Dit weerhoud mensen om wat te bestellen als je niet weet hoe het staat en zit. Vind het echt een minpunt.

super

Door mijn eigen stomme fout, had ik het verkeerde huisnummer ingetypt bij mijn bestelling. Ibizamode heeft dit super opgelost waardoor mijn bestelde jurkje toch bij mij bezorgd werd. En het jurkje is geweldig, ik zal hier zeker nog vaker gaan bestellen. Is jammer dat deze winkel niet bij ons in de buurt ligt

Heel erg blij mee!!!

Ik draag al jaren kleding van jullie merk. Veel kleding 100% katoen, wat ik erg belangrijk vind. Met mijn maat 44 kan ik de leukste rokjes en topjes en vesten en jassen en jurken kopen. Bij veel winkels wordt het aanbod vanaf die maat oubollig…..nou bij jullie niet!!! Ik shop online en in de winkel in Den Bosch. Soms ook in Egmond aan Zee. Personeel is leuk en behulpzaam! Kortom, ik ben erg blij met jullie!!!

Mooie kleding . Verzending altijd op tijd

Mooie kleding. Levering altijd netjes

Mooie kleding en sieraden

Verrassend

• Wat vind je van onze winkels?

Ben heel tevreden met mijn aankoop. De blouse en het rokje doen aan mijn verwachtingen de kleur is mooi en de maat is goed.

• Wat vind je van onze winkels?

Altijd mooie collectie en snelle levering

Snelle levering en altijd mooie collectie.

• Wat vind je van onze winkels?

Ich finde es sehr schade dass ich bei den Preisen leider 8 Euro zahlen muss für eineRücksendeschein

Leider kann ich Kleidung die mir nicht gefällt oder nicht passt nicht umsonst zurückschicken

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

leuke kleding snel leveren

snelle levering en mooie spullen

• Wat vind je van onze winkels?

Groothandelsweg 13 2645 EH Delfgauw

Over ibizamode.nl

ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle! Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;) Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen. Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...