Von der Bestellung bis zur Lieferung alles perfekt

Seit vielen Jahren kaufe ich online oder direkt im Geschäft ich liebe den Stil und die Materialien. Bei Ibizmode bekommt man einfach alles vom Kleid über Hose, Schmuck, Schuhe, einfach alles ich werde sehr oft auf meine schönen Sachen angesprochen. Klare Kaufempfehlung von mir

Highly recommended shop

I ordered dresses, pants and shirts couple of times online from Ibizamode. I was always satisfied with their high quality products and I am glad to say that Ibizamode is a reliable, customer-orientated company. All my orders arrived in time, even sooner than anticipated. I am really happy to have found them and I will carry on ordering from them in the future. I highly recommend Ibizamode to everyone !

Jurkje zijn mooi alleen service vind ik niet oke

Na bestelling een vlotte levering. De jurkje zijn leuk. Nu is 1 jurkje net iets te krap en wilde ik gaan omruilen. Via de site gezocht en kon via een button dit oplossen. Na hierop geklikt te hebben ging ik niet goed verder dus liep helaas vast. Ik zocht een telefoon nummer (wat vaak de makkelijkste weg is, even overleggen) helaas deze was er niet ( vind ik persoonlijk wel noodzakelijk als je een webshop hebt). Via een chat button ( want daar ga je al) konden ze me niet verder helpen, was al de eerste zin! En wilden ze dat ik ging mailen... al en met al kost dit veel tijd en irritaties. Nu zag ik dat retourzending €6,50kost en als je een nieuw jurkje besteld moet je wederom verzendkosten betalen. Jammer... ik begrijp dat je dit niet voor niets kan doen, maar bouw iets in dat kosten kan dekken. Als het allemaal direct past, prima site. Maar als je problemen krijgt dan vind ik dit wel een ding. Tip, zorg dat klanten je goed en snel kunnen benaderen. Maak je gebruik van een chat probeer dit op te lossen via de chat of vraag telefoonnummer dat je even kunt bellen.

• Wat vind je van onze winkels?

Snelle levering en ziet er prachtig uit. Ik ben zeer tevreden.

Prachtig kwalitatief goed product

Mooie foto’s met inspirerende ideeën. Hele snelle bezorging. Helaas geen winkel in de buurt maar op vakantie de winkel bezocht. Prachtig.

• Wat vind je van onze winkels?

snelle bezorging en uitstekende kwaliteit

voor het eerst een mooi jurkje besteld.Ik vond het wel prijzig maar dat is het wel waard.de pasvorm is perfect en het is mooi afgewerkt. ik ben er heel blij mee.jammer dat er geen winkel in apeldoorn is. ik heb via goedkopere sites ook wel eens jurkjes besteld maar dat viel altijd tegen, slechte kwaliteit en de maat klopt nooit.

Sehr zu empfehlen.

Die Qualität der bestellten Kleider ist sehr gut und das Preis-Leistungsverhältnis ist ok. Die Lieferung erfolgte sehr schnell, toll. Ich habe bereits Kleider der Marke im Laden gekauft, online klappt es aber hervorragend.

Genial!!

La experiencia ha sido genial las bolsas de playa “Love Beach” preciosas. Luego también cogí un bolso con monedas que me ha encantado. Todo muy original. Lo único la empresa de mensajería en ningún momento me envió ningún mensaje de que tenía ya el paquete en el punto.

• ¿Nos recomendarías?

Première commande et erreur.

Erreur sur commande. Difficile a joindre Ne reponds pas aux erreurs de commande

• Nous recommanderiez-vous? Non

Superschnelle Lieferung nach tel. Rücksprache

Habe dienstags Ware bestellt und Donnerstag erhalten..Super Service!!! Vielen Dank nochmal!

Super attent en goede service!

Mooie slippers

MAGNIFIQUE

CELA FAIT PLUSIEURS FOIS QUE JE COMMANDE.VETEMENTS MAGNIFIQUE ET UNIQUE.SEUL LE LIVREUR GLS LAISSE A DESIRé.

Schnelle Lieferung ist

Ihre Ware ist sehr schön. Finde immer was schönes. Nur leider muss ich fast alles zurückschicken. Sie bieten gr..xxl an aber das wäre bei uns in Deutschland eher grösse S. Es ist alles viel zu klein und das ist sehr schade weil ich von der Mode absolut begeistert bin. Vielleicht kann man die Mode ja mal etwas größer produzieren.

Sehr gute Ware, schnelle Lieferung

Graag in Nederlands

Graag in het Nederlands

Uiterst tevreden

Altijd goed en op tijd

Immer wieder gerne

Rascher Versand, top Qualität, bei Fragen bekommt man schnell eine Rückmeldung

Rewarding and exceeded my expectations

I am originally from Central America and have family in Belgium. Whenever I know that they will visit me, I take the opportunity to purchase Ibizamode clothes so that they can bring them to me. I am fascinated by the original designs, the quality and the reliable service they provide.

Versprechen werden nicht gehalten

Samstag bestellt, bis jetzt hatcsicu nocu keine Lieferung in meine Richtung bewegt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zum Verlieben schön!

Wunderschöne Sommermode zu erschwinglichen Preisen. Der Versand ist super schnell!

In Ibiza kleding voel ik mij geweldig en daar doe je het voor!!

Erg leuke kleding ook voor mijn man wat ikzelf ook heel belangrijk vindt!!

• Wat vind je van onze winkels?

Snelle levering en ‘n prachtige blouse…

Tolle Auswahl und freundlicher Service der Mitarbeiter

Als langjähriger Kunde bin ich sehr zufrieden.

Mooie zeer uitgebreide site met veel keuze. Goede duidelijke beschrijving van de artikelen

Super leuke kleding

Hele snelle verzending

Groothandelsweg 13

2645 EH Delfgauw

Over ibizamode.nl

ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle! Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;) Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen. Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...