Heel tevreden

Snelle levering Prachtig van kleur en stof Perfect van maat

ben heel tevreden

ben heel tevreden.

Bis auf ein Kleid, zufrieden

Das Kleid war reduziert und kostete nur noch 26,00€. Es hatte einen Triangel (Loch) vorne mittig. Ich habe es mit einem Stoffkleber einigermaßen repariert. So eine Ware verkauft man nicht. Es hat mich schokiert. Aber für den Preis wollte ich es nicht retournieren. Ansonsten war ich mit den anderen Teilen sehr zufrieden.

I wish it catered for bigger boobs

Such lovely clothes. I just wish they were bigger. 2out of 3 items were great. Just one was too small on the boobage. Also buying from the UK means we have to pay import tax but if I send items back I don’t get that back without a lot of struggle. However that isn’t this company’s fault. Wish they had a UK distribution hub.

ich liiiiiebe die Mode von ibizamode.nl

die Tuniken sind alle wunderschön und einfach speziell, auch die Flipflops sind einzigartig und sehr gute Qualität. Auch Kissen, Taschen und Schmuck sind sehr schön.

Mijn favoriete ibiza store

Ik vind het het zeer leuke winkel met altijd de laatste ( Ibiza) mode. Ieder jaar koop ik een aantal items, van nieuw tot sale. Ik woon het grootste gedeelte in het buitenland maar mijn bestelling laat ik in Nederland bezorgen ( ik weet dat jullie wereldwijd bezorgen) ik vind dat makkelijker omdat ik paar keer p/j op en neer reis…( dus altijd weer een verassing wat er in mijn pakketjes zit…)Ik ben er dan ook vaak niet op het bezorg moment, maar via mails van jullie ( en foto door zus gemaakt)gaat het altijd goed …altijd snel bezorgt …en door de altijd fijne omschrijving van de maten zit mijn kleding/ schoenen etc altijd goed…ik bestel al jaren met de volle 100% tevredenheid …ga zo door team Ibizamode ..groetjes José van Stek

Excellent

Stunning clothes Fast shipping Excellent service

Say yes to the dress

Wat een mooie kwaliteit en wat een prachtige stijl

• Wat vind je van onze winkels?

Mijn ervaring in 1 woord…..TOP!

Schoenen en jurkje besteld, nu bleek na levering dat 1 schoen beschadigd was…..heel jammer want wilde ze graag houden. Hiervoor een mailtje gestuurd en de situatie uitgelegd en voordat ik het beschadigde paar kon terugsturen werden mijn nieuwe schoenen alweer opgestuurd! Dus vandaar in 1 woord…..Top!

• Wat vind je van onze winkels?

Altijd snel geleverd en super leuke kleding en schoenen!

TOP !..

Snelle en correcte levering

Beautiful Dresses

I ordered the Denisa Strap dress in both Taupe and White and have to say they are the most beautiful, flattering linen dresses ever. I can't wait to wear them. I will most definitely be ordering again. Thank you Ibzmode xx

Super leuke mode.

Ik had al heel vaak op de site gekeken. Vorig jaar op Ibiza wat leuke dingen gescoord. Had nu een leuke jurk nodig voor een bruiloft. Dus uiteindelijk online besteld, hoewel ik daar niet zo van ben.

• Wat vind je van onze winkels?

Jurken die ik tot nu toe bij jullie heb besteld zijn geweldig ik heb er ongeveer nu 5 van jullie ik ga ook een keer richting Noordwijk om in jullie winkel te komen kopen.

Goede aflevering mooie kwaliteit,tevreden

Fijne site

Fijne site, leuke kleding en schoenen. Je kunt het later afleveren bij een winkel zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Want die kosten zijn wel wat prijzig vind ik.

Nefasta!

Pedi un bikini y me llegaron dos partes de abajo y la de arriba no. Envié un mail a atencion al cliente y aun no tengo respuesta. Espero que se solucione pronto.

• ¿Nos recomendarías? No

Fantastisch om via de online site te kopen, volgende dag in huis.

De kleding is allemaal van bijzondere goede kwaliteit ,blijft mooi na vele was belevingen. Ik krijg fantastisch veel complimenten als ik in jullie kleding paradeer. En wordt dan gevraagd waar ik dat heb gekocht. Uiteraard bij IBZ mode Dank jullie wel

• Wat vind je van onze winkels?

Altijd prachtig en op tijd geleverd!!!

De collectie is weer fantastisch, en fijn dat er ook weer xxl mode is voor de wat vollere vrouw.

Bin zufrieden

Sehr schnelle Lieferung

geweldig

de producten zijn zo fantastisch,het aanbod is heel groot.de kledigstukken zijn in zeer mooie kleuren.in één woord ik ben verliefd op alles wat ze verkopen

• Wat vind je van onze winkels?

Mijn bestelling werd snel geleverd. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. De bestelling was overeenkomstig de foto op de website. Superblij mee!

Tiptop alles

Overzichtelijk en duidelijk

• Wat vind je van onze winkels?

Heel tevreden met de kleding en de levering, vanuit Spanje.

Jullie maken je schuldig aan chantage, door een kadobon te verloten onder de leukste reviews (haha). Maar eerlijk is eerlijk, ik ben helemaal tevreden en heb dus geen andere keus dan jullie 5 sterren te geven. Nog wel een opmerking. Voor zover ik nu gezien heb, vermelden jullie bij de schoenen geen breedtematen. Daarom durf ik op dit moment geen schoenen te bestellen, ondanks dat ik hele leuke gezien heb. Ervaring met jullie klantenservice en winkels heb ik niet, dus dat kan ik niet beoordelen.

Over ibizamode.nl

ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle! Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;) Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen. Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.