Filters

8

Hele leuke kleding.Het zou wel fijn zijn als ze minder doorschijnend zouden zijn.

Niet alles maar veel kleding is te doorschijnend. Dat vind ik wel jammer. Voor mij is het dan door bepaalde redenen vaak niet draagbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Hele leuke kleding

Hele leuke kleding, maten willen nog wel eens verschillen. Maar fijn dat er ook winkels zijn waar je kan retourneren of evt. omruilen. Jammer dat er in Den Haag geen winkel is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Prachtige Ibiza jurken

Ik had online twee jurken besteld, ze waren prachtig maar niet voor mij, ze waren te doorzichtig. Ik wilde toch zelf naar de winkel en ben uiteindelijk naar de winkel in 's-hertogenbosch geweest. Daar heb ik twee andere hele mooie jurken gekocht en werd heel erg vriendelijk geholpen. Het is een prachtige winkel met hele mooie ibiza spullen en kleding echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Mooie items, echt Ibiza!

Snelle levering, mooie kwaliteit van materiaal, pasvorm is goed en ook echt helemaal de Ibiza style. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Beautiful clothes

Beautiful clothes

  • Would you recommend us? Yes
  • What do you think of our products?
  • What do you think about our Stores?
  • What do you think about our website?
10

Super te gekke korte kaftan

Levering is snel wat ik erg kan waarderen. Daarbij is het netjes ingepakt en altijd een cadeautje om uit te pakken. Ik hou van deze stijl.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
8

Prima levering. Producten voldoen aan hetgeen wordt gezegd in de beschrijvingen

In één woord prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Geweldig!!!

Altijd een feestje als ik m'n bestelling kan uitpakken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Fantastische webshop!

Altijd prachtige kleding en de klantenservice is op en top. Snelle levering en snelle afhandeling als er iets retour moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Leuke kleding, leuke sale. Snelle verzending

Alles top geregeld. Hele leuke kleding. Goede prijzen in de sale

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
8

BETAALBAAR

mooie kleding aan betaalbare prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
9

Top

Ik koop hier regelmatig Van jurken gilets top laarzen Gewoon top kwaliteit goede levering Prachtig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

geweldig

ik had een verkeerd artikel ontvangen, in de winkel was ruilen/terugbrengen geen probleem, dat is tof

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Uitstekend

De rok die ik heb besteld is echt Super leuk precies wat ik voor ogen had. Snel geleverd ook. Fijne koop ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
9

Heel klantvriendelijk

Mooie produkten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Prima

Uitstekende kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Top

Heel blij met mijn kimono en ik werd heel leuk geholpen en kreeg ook goed advies in de winkel in Egmond! We hadden nog een leuk gesprek over ms nog een winkel openen in Amersfoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
4

Persoonlijke klantenservice, mooie site, maar kwaliteit is niet goed

Ibiza mode vind ik een mooie website hebben en ik was eigenlijk helemaal verliefd aan het worden en dacht dit wordt mijn vaste nieuwe winkel! Ook super goed van ze dat ze stenen winkels hebben in NL. Dat geeft voor mij de doorslag. Maar helaas is de kwaliteit van de items die ik heb gekocht zeer matig. De stoffen zijn flinterdun en de naden laten los van de jurken. Heel jammer, dat heb ik ook bij ze aangegeven. Ik hoop echt dat ze sterkere stoffen en garen gaan gebruiken. Wel een goede klantenservice! Maar ik vind het zo jammer van de kwaliteit dat ik niet meer ga kopen. En dat vind ik zelf echt jammer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
9

Super vrolijke kleding en accessoires

Ibzmode heeft super leuke en vrolijke kleding en accessoires waar je jezelf en huis een zonnige impuls geeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

Altijd snelle levering en unieke kleding en schoenen!

1x een slechte sandaal ontvangen gelijk na 1x dragen kapot. Mijn geld werd zonder problemen terug gestort zonder dat ik daar om had gevraagd! Ik vond dat zo netjes! Ik heb nooit slechte ervaring met ibizamode. Altijd erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
10

So schöne Ibiza Mode

Meine bestellte Tunika geht mit nach Formentera, freue mich schon sie da zu tragen Ich muss dringend sparen und nästes mal mehr bestellen Die Lieferung von Holland nach Deutschland ging super schnell

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Was halten Sie von unseren Produkten?
  • Was halten Sie von unseren Geschäften?
  • Was halten Sie von unserer Website?
10

Mooi

Mooi , snel, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
9

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?
8

Snelle levering

Mijn bestelling werd al snel geleverd. Maat slippers net te klein, retour gestuurd en een maat groter besteld. Ook deze bestelling de volgende dag binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van onze producten?
  • Wat vind je van onze winkels?
  • Wat vind je van onze website?

Bedrijfsgegevens

Groothandelsweg 13

2645 EH Delfgauw

31157470004

[email protected]

Over ibizamode.nl

ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle! Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;) Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen. Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.