Laden reviews...
Laden reviews...
726 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen overwegend positieve ervaringen met snelle levering, goede kwaliteit en vriendelijke klantenservice. Enkele klanten vermelden retourkosten en soms voorraad- of communicatiemoeiten. Over het algemeen is de stemming positief en doen veel klanten herhaalaankopen en raden zij de winkel aan. De variëteit en stijl van Ibiza-mode worden vaak geprezen.
Mooie hippe kleding die heerlijk draagt. Snelle bezorging en een goede service bij het retourneren.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
24 August 2025
Sandra Neyt-Witte
Sas van Gent
Hi Sandra,
Super bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze kleding en service.
Hier doen we het voor.
Veel plezier van je aankoop en graag weer tot snel in onze 'Ibiza Shop'.
Liefs,
Team IBZ-Mode
Mooi kwaliteit
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
23 August 2025
Angeline Keizers
Sevenum
Hi Angeline,
Super bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze kleding en service.
Hier doen we het voor.
Veel plezier van je aankoop en graag weer tot snel in onze 'Ibiza Shop'.
Liefs,
Team IBZ-Mode
Geen ervaring in de winkel, maar wel met een snelle levering en goed contact. Ga hier zeker vaker bestellen!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
23 August 2025
Brenda
Badhoevedorp
Hi Brenda,
Super bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze kleding en service.
Hier doen we het voor.
Veel plezier van je aankoop en graag weer tot snel in onze 'Ibiza Shop'.
Liefs,
Team IBZ-Mode
Snelle levering en ook retour vlot en makkelijk geregeld
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
23 August 2025
Veronica
Leimuiden
Hi Veronica,
Super bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze kleding en service.
Hier doen we het voor.
Veel plezier van je aankoop en graag weer tot snel in onze 'Ibiza Shop'.
Liefs,
Team IBZ-Mode
J ai reçu mon colis, en essayant la robe, elle était beaucoup trop grande pour moi, j avais lu le guide des tailles, mais vraiment la robe n allait pas du tout sur moi....j ai renvoyé la robe par DHL et j ai du payer 16€95 pour les frais de livrais de retour, je trouve cela exagéré!!!!Je ne sais pas si je ferai une prochaine commande.....à réfléchir!!!
Que pensez-vous de nos produits ?
Que pensez-vous de nos magasins ?
Que pensez-vous de notre site web ? Que pensez-vous de nos magasins ?
Beveelt niet aan
23 August 2025
Mireille Santos Cruz-Pirri
Wiltz
Bonjour Mireille,
Merci pour votre avis.
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience avec les retours n'a pas été très positive. La prochaine fois, envoyez-nous un e-mail afin que nous puissions examiner votre retour. Si le défaut est dû à une erreur de fabrication ou, par exemple, à une étiquette de taille incorrecte, nous vous enverrons une étiquette d'expédition afin que vous puissiez nous renvoyer votre commande gratuitement.
Je voudrais vous offrir en compensation un code de réduction que vous pourrez utiliser lors de votre prochaine commande. Pour cela, veuillez nous contacter par e-mail.
Cordialement,
Team IBZ-Mode
Fijne website, snelle levering en mooie kleding!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
21 August 2025
Brenda Korsten
Geleen
Mooie website die alles realistische laat zien. Snelle levering wat erg fijn is. Waard voor je geld.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
20 August 2025
Lesly
Hilversum
Ich war überrascht von der Qualität des bestellten Kleides...... Es wird sicherlich nicht das letzte sein, dass ich bestellen werde.
Was halten Sie von unseren Produkten?
Was halten Sie von unseren Geschäften?
Was halten Sie von unserer Website?
Beveelt aan
20 August 2025
Marion
Aachen
I received my order fast enough. I was looking for a perfect beach bag for my vacation. But instead of the bag it was a beach towel (by mistake). I went to one of the showrooms of IBZMODE and changed it for the right item without problem. Also I love the kimono and slippers. I have all that now and ready to enjoy my vacation:)
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
20 August 2025
Tetiana
Haaften
Mooie jurk en kimono besteld. Altijd succes met de jurk. Enige nadeel is dat je hem op de hand moet wassen. Maar mooie kwaliteit van stof.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
20 August 2025
Pien
Rotterdam
Hele snelle levering, blouse ziet er precies als op de foto. Goede kwaliteit, ben er blij mee! 3. Kan ik niet beoordelen, nog nooit in een winkel van jullie geweest
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
19 August 2025
Bernardien Zwitserloot
Geldrop
Inmiddels al meerdere aankopen gedaan en erg blij met hetgeen wat ik heb mogen ontvangen. Voor een relaxte Ibiza vibe ben je bij Ibizamode aan het juiste adres. Ik zal in ieder geval terug blijven komen.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
19 August 2025
Marjolein
Borne
Snelle levering, leuke kleding
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
19 August 2025
Willeke
Nuenen
Een overzichtelijke website . Snelle levering . En als het niet goed past kan je het gemakkelijk ruilen of terugbrengen naar de winkel
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
19 August 2025
Esther
Noordwijk
Erg prettig. Op email vragen wordt snel geantwoord en als een artikel uitverkocht is wordt er meegedacht voor een alternatief. Alleen ervaring met webshop.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Jean
Gieten
De Hele je snelle bezorging vind ik een pluspunt. Verder fijne natuurlijke stoffen
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Renee Aerts van delft
Almelo
Ook als er iets fout gaat ( bij mij ) goede oplossing en heel vriendelijk.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Joke
Blaricum
Ik ben wel een vaste klant geworden ondanks dat ik veel in Spanje verblijf en de pakketjes ook daar snel geleverd worden! Ik houd van de Ibizastyle mode en de maat klopt voor mij altijd!!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Mary-Lou
Bodegraven
Helaas viel de jurk erg tegen. De kleur die als ‘crème’ werd omschreven, bleek in werkelijkheid meer geel. Op de foto werd het model met afhangende schouders getoond, maar dat lukte bij mij totaal niet. Bovendien was het elastiekje al kapot bij aankomst. Erg teleurstellend.
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt niet aan
18 August 2025
Monique
Helmond
Pakketjes worden altijd netjes ingepakt en super snel verzonden ! Vooral dan van Moost Wanted ben ik groot fan! Vind wel jammer dat nu veel van Ibz mode zo op elkaar lijkt . Maar wel prachtige store !!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Else
Apeldoorn
Jurk besteld, 3 dagen later in huis dus belofte waargemaakt. Jurk is heel leuk/mooi blij mee!!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Annette
Den Haag
Altijd mooie kleding, zie er dan weer stralend uit door de mooie kleuren. Krijg leuke complimenten
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Thea Veldt
Castricum
Mooi jurkje gekocht en zo blij mee! Dank!
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
18 August 2025
Judith de Graaff
Diemen
Verschillende keren besteld en precies als op de fotp
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
17 August 2025
Ria
Amstelveen
Hallo IBZmode…..Warum habe ich 83,97 Euro für das Kleid bezahlt? Am Kleid hing ein Preisschild mit 48 Euro! Ansonsten gefällt mir das Kleid sehr gut. Viele Grüße, Anne Alewell
Wat vind je van onze producten?
Wat vind je van onze winkels?
Wat vind je van onze website?
Beveelt aan
17 August 2025
Anne
Hamburg
ibzmode, hét brand voor je bohemian lifestyle!
Door te kijken en luisteren naar onze klanten proberen wij collecties te bieden waar je blij van wordt. Naast onze online shop, verkopen wij ibzmode ook in winkels. Klanten willen al dat leuks passen en die echte Ibiza sfeer beleven. In onze ibzmode Store in Den Bosch, Noordwijk en Egmond aan Zee, waan je je helemaal in de style van zon, strand, zee, finca... alles waar wij gelukkig van worden (en wij denken jij ook ;)
Hiernaast zijn er ondertussen in het afgelopen halfjaar 100 winkels (worldwide) bijgekomen, die ibzmode inmiddels ook met veel enthousiasme hebben mogen ontvangen en met liefde verkopen.
Ben je net als al onze klanten ook net zo enthousiast over ibzmode? Laat dan hier je review achter en join the ibzmode family...
Groothandelsweg 13
2645 EH Delfgauw
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Overige bedrijven