Magnetronkast

De installatie was eenvoudig en het strakke ontwerp past perfect bij mijn keukeninrichting. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar functionaliteit en stijl in de keuken!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie tafel die snel is geleverd door Beckenbau.

Hele leuke tafel

Voor mijn kleine woning ideaal en erg tevreden met de service

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

Beckenbau heeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding een een neusje voor goede service. Producten komen keurig en op tijd binnen en ze zijn altijd goed bereikbaar. Ik kom hier zeker nog terug!

Top kwaliteit

Personeel super vriendelijk, meedenkend en levering snel bezorgd. Uiteraard een top bedrijf.

Opgeruimd staat netjes

Ideaal voor mijn studentenwoning. Na het eten ruim ik zowel de borden als de tafel op!

tevreden met product en levering

Hele goede service ook!

Uitstekend.

Magnetronkast gehaald, erg tevreden mee en super handig voor in de keuken zeker een aanrader.

Mooie nachtkast

Ik heb bij Beckenbau onlangs een nachtkast besteld. De volgende dag had ik de nachtkast thuis. Het staat erg leuk in mijn slaapkamer en het was makkelijk te monteren!

Conradweg 14 6827 BZ Arnhem