Ongelooflijk snelle bestelling.

Vanavond besteld morgen in huis . Super snel

De levering keurig op tijd en de prijs ben ik ook te vreden over, dus dikke pluim

Het was de 1e keer dat ik heb besteld bij Drogisterij.nl Zij zijn heerlijk mbt tot de prijs van hun producten. Bij Drogisterij.nl is het heel leuk om te kopen. Én de volgende dag om 10.00 uur had ik het pakje in huis. Zo snel gebeurt het niet vaak hoor. Ik ben fan van Drogisterij.nl

Wordt altijd keurig en snel geleverd.

Wordt altijd keurig en snel geleverd, Het gaat alleen geregeld fout door degene die het thuis af moet leveren. Zeggen dat ze geweest zijn dat er niemand thuis was maar dat klopt niet. Al verschillende keren geweest dat we gewoon thuis waren en er écht niet aangebeld is.

Top en beter!

Peel-off Voet masker doet het geweldig. Eerste drie dagen even wachten daarna begint de overtollige eelt langzaam te vervellen. Na 7 dagen zeer zachte voeten. Top!

Geweldig service

Goed en snel geleverd

Snelle bezorging, keurig verpakt en niet duur

Misleid in de leveringstermijn

Heerlijk al die producten. Maar op de website vermelden voor 23 uur besteld, de volgende dag in huis en ook levering 2-3 dagen en dan uiteindelijk na 4 dagen leveren, vind ik erg jammer. Weesduidelijk en houd je aan wat je zegt te doen.

Professioneel

Ruime keuze, eerlijke prijzen. Goede bezorging!

Altijd snel geleverd.

Wordt altijd snel geleverd.

Perfecte service

Steeds behulpzaam alsook zoals de titel perfecte service

Altijd goede ervaringen met dit bedrijf !!

Altijd op tijd en netjes ingepakt !!

Snelle levering en scherpe prijs!

Uitstekend!

Gebruikersvriendelijke website en snelle afhandeling van bestellingen; perfect zo!

Slecht

Korting 2,50 euro beloven, maar niet nakomen

Top webwinkel

Heeft praktische alles in huis aan een mooi prijs . Steeds een heel vlugge levering welke netjes verpakt is . Doe zo voort zeer goed bezig !

ruime keuze en snel bezorgd

Betrouwbare webwinkel met ruime keuze aan artikelen. Uitdagend geprijsd en snel/doelmatig bezorgd.

uitstekend

snelle en gratis verzending.

Snelle levering en goede prijs.

Kan het aan iedereen aanbevelen.

Goedkoper dan in de winkels

Bij drogist.nl zijn prijzen lager dan in de winkels, de bezorging is helemaal netjes en op tijd. Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen er mee.

Makkelijk bestellen, goedkoop en snel geleverd!

Mijn pakketje is nog niet aangekomen

Weet niet aan wie het ligt maar wel vervelend...

Zoals je het verwacht

Netjes het bestelde product snel geleverd met goede email communicatie.

Altijd correct, grote variatie aan producten.

Top Service

Volledig inorde

Geleverd zoals beloofd

Bedrijfsgegevens

Cookweg 14

4462 HE Goes

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.