Snel en correct geleverd

Daar kun je vast op rekenen!

Als ik per telefoon of e-mail een bestelling doe, wordt de eventuele korting direct verrekend en wordt ook meteen aangegeven wanneer de bestelling wordt bezorgd! Klass!

goede prijs kwaliteits verhouding

prijs,product en levering naar tevredenheid.

Uitstekend!!!

Top!!!

zeer goed snelle levering goede prijs

snelle levering op voorraad goede prijs zeer tevreden

Parfait

Produit conforme, au bon prix. Envoie rapide, merci.

Alles op tijd

Alles zeer op tijd!!!!

Perfect!

Goede communicatie per mail, super snelle levering!

Heel snel en compleet

Supersnel geleverd ook al had ik het pas om 22.00 besteld, 10 uur volgende dag al in huis. Top!

doet wat is beloofd

alles ging gewoon prima

Altijd weer goedkoop en snel

Ik koop hier regelmatig spullen. DE prijzen zijn laag en er wordt snel en prima verpakt geleverd.

Netjes op tijd verstuurd

Er zat een medicament bij de bestelling en die hadden we ten spoedigste nodig. Gelukkig is dit gelukt.

Ik kon makkelijk en snel alle producten bestellen die ik nodig had. Je wordt goed op de hoogte gehouden middels mail. Helaas werd het product door DHL elders bezorgd dan aangeven, Heel erg vervelend!! Dit is een fijne website waar je terecht kunt voor vele producten. Ik bestel hier graag!

Beetje teleurgesteld

Dagen na elkaar, alleen vandaag lucovitaal -50%... bestel snel! Dan bestel ik, en 2 Dagen later lucovitaal - 60% Voor de rest wel tevreden...

Snel geleverd als beloofd.

Graag betere verpakking.

Verpakking onderaan doos was niet goed dicht,geen plakband bevestigd.Inhoud bestelling was gelukkig compleet. Gelieve voortaan alle delen van de doos voorzien van een plakband.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal naar verwachting bij u is afgeleverd. Onze excuses hiervoor. Ik heb de melding doorgezet naar ons magazijn zodat hier in het vervolg beter op gelet kan worden. We hopen dat uw bestelling en ervaring verder wel naar tevredenheid is verlopen en indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

Snelle en goede service

Zoals het moet zijn

Correcte prijs, snelle verzending.... wat kan je meer wensen?

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering, gunstige prijzen en overzichtelijke website.

Snelle bezorging en goedkoop

Snelle bezorging en goedkoop

Slecht

2x afspraak levering door DHL niet nagekomen

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bezorging van DHL niet correct heeft plaatsgevonden en dat u onze winkel hierdoor met een onvoldoende heeft beoordeeld. Ik heb de bestelling nagekeken en ik zie dat deze tijdens transport beschadigd geraakt is. DHL mag een beschadigd pakket niet afleveren dus het komt dan retour naar ons. Wij hebben u vervolgens van een nieuwe bestelling voorzien die vandaag bij u wordt bezorgd. Ik hoop dat u tevreden bent met de afhandeling en mogelijk dat u de beoordeling dan wilt herzien. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

Lange levertijden

Ik had zalf besteld voor mijn maar zat jammer genoeg hele lange levertijd op

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld vanwege de levertijd van het door u bestelde artikel. Ik heb dit nagekeken en ik zie dat wij de betreffende levertijd op de website naast het product vermelden en in het overzicht van het winkelmandje herhalen. Zo kunt u de levertijd eerst bekijken voordat u besluit het te bestellen. Wij verkopen meer dan 80 000 producten waarbij niet alles afkomstig is vanuit ons eigen magazijn. Artikelen die wij minder verkopen bestellen wij bij de leverancier indien u als klant het product bij ons bestelt. Dit was ook het geval bij het betreffende artikel dat u bij ons bestelde. Volgens onze gegevens is de bestelling binnen de vooraf aangegeven termijn verstuurd en de volgende dag bezorgd. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en indien u nog vragen heeft dan horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

goede vlotte afhandeling

Keurige afwerking bestelling.

Een hele goede en snelle afwerking van mijn bestellingen, en goede kwaliteit van De spullen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.