Probleemloos

Prima prijzen en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Correcte leveringen. Snelle reacties pp vragen Verpakking goed Zakelijk alles in orde

Overzichtelijk als je wat zoekt leuke prijzen en vooral super en snelle levering

Fast delivery, good quality

De producten die ik nodig heb zijn altijd leverbaar.

correcte en snelle service

super, voor herhaling vatbaar

Fantastich

Makkelijk, snel en betrouwbaar

TOP

Alles eenvoudig en duidelijk. Ben 78j en kan toch alles vlot bestellen en opvolgen

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Veel producten die niet meer in winkel verkocht worden kun je vaak bij de drogist.nl terugvinden en voor een redelijke prijs, ook vitamines etc. Een aanrader om online te bestellen.

Snel en correct geleverd

Volgende dag na bestelling is pakket bezorgd. Goed verpakt. Top

Razendsnelle levering

Ik kan alleen maar positief zijn over Drogist.nl. Nog nooit ben ik teleurgesteld over een bestelling of levering. Een leveringsproces dat gepaard gaat met ruim voldoende informatie etc. Chapeau, Drogist.nl!

Alles ok behalve verpakking en bezorger

Kreeg van DHL huichelachtig bericht dat "we elkaar gemist hadden", maar ik was gewoon thuis en DHL is niet komen bezorgen. Na het weekend werd wel bezorgd. Kartonnen doos was totaal kapot gescheurd, de inhoud kon je er gewoon uit schudden.

Positief

Correcte en vlotte levering van de producten

goede prijzen

Door de redelijke prijzen toch weer hier besteld. De bestelde crispbread komen niet altijd heel aan. Wat luchtzakjes zou nog een hoger cijfer opleveren

Snel

Kwalitatieve producten en uitgebreide gamma en snel service

Mijn ervaringen met Drogist.nl zijn prima.

Ik bestel al jaren allerlei producten bij drogist.nl, en dat is altijd snel en goed afgehandeld. Ik ben heel tevreden, en dat is de reden dat wij daar blijven bestellen.

Hele goede

Het vertrouwen dat ik heb in jullie altijd alles perfect

Makkelijk en snel

Geweldige service, betaalbaar en snel geleverd

Mooie aanbiedingen!

Bijzondere aanbiedingen van topproducten voor een leuke prijs. Levering is ook supersnel!

Altijd snel geleverd en bij evt vragen snel antwoord!

Had een klein probleem. Snel contact gekregen en prima opgelost.

Snelle en goede levering

Een geweldige waardering voor de klant door Drogist.nl

Na een klacht over een aankoop, werd de klacht direct opgepakt met een prima communicatie naar mij toe via de mail. Binnen de aangegeven tijd, kreeg ik direct weer bericht dat de klacht terecht was met excuses voor het ongemak. Het geld van de aankoop stond binnen een week al op mijn rekening. Fantastische service van Drogist .nl Zelden zo’n goede klacht afhandeling meegemaakt, ook professionele medewerkers. Een dikke 10 !

Cookweg 14 4462 HE Goes