zeer goed

fijne levering snel in huis top

Gewoon een goed product.

Voor een onderbroek vind ik de Sloggies wel aan de prijs, maar het zijn wel goede onderbroeken. Ooit een aantal bij de Aldi meegepakt. Die zijn op 60 graden in de was geweest en ook in de droger, maar zijn nog steeds goed. Door de tijd heen veel andere soorten geprobeerd, maar die zijn het steeds net niet. Nu dacht ik: geen gedoe meer, ik wil gewoon goed spul dat lekker zit, lang meegaat en in de was eventueel wat kan hebben. Ik heb die extra euro’s betaald voor dat product. En ik ben tevreden.

Zeer matig

Bh's waren een maat te klein. Toen ik deze wilde ruilen voor een maat groter bleek dat de verzendkosten voor mijn rekening zouden komen. Vind ik teleurstellend gezien de prijs van de bh's, ik had daarin meer klantgerichtheid verwacht. Tevens zag ik 3 dagen later dat mijn bestelde bh's met 20% korting aangeboden werden. Ook jammer.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld omdat de retourkosten bij ons voor eigen rekening zijn. Bij ons is de verzending gratis maar retourneren niet. We vermelden dit op onze website zodat u dit kunt zien voordat u de bestelling plaatst. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat een deel van uw bestelling een paar dagen na ontvangst is afgeprijsd. Indien u hierover contact met ons opneemt kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Als het goed is bent u reeds in het bezit van ons e-mailadres. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Snelle verzending!

Super snel thuis. Overzichtelijke site! Fijne kwaliteit voor een mooie prijs.

Correspondentie kan beter.

Mijn bestelling werd later bezorgd dan vermeld op uw site. Heb zelf twee keer moeten bellen hoe het met mijn bestelling ging, daarna liep alles naar behoren. Mijn aanbeveling aan uw bedrijf is om cliënten sneller een mail te zenden als de levering vertraging oploopt. E.Kor

Gevonden wat ik zocht en snelle levering.

Ruime keuze en mijn favoriete model gevonden.

lekker zittende broekjes

Al ongeveer 50 jaar draag ik Sloggy broekjes. De chic medium met een kantwerkje aan de voorkant. Ik wou ze nu weer bestellen maar helaas is de serie "chic" er niet meer. Ik heb toch maar besteld. De broekjes die verzonden werden zitten natuurlijk ook uitstekend, maar ik vind het toch jammer dat de serie "chic" er niet meer is.

Helemaal goed

Goed materiaal,goede pasvorm, snelle levering

Snelle, nette levering

Ruime keuze.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de ruime keuze van ons assortiment. Ik zie dat u ons ondanks dat toch een cijfer 1 heeft gegeven dat helaas invloed heeft op ons gemiddelde cijfer. Vermoedelijk is er iets misgegaan, bent u in de gelegenheid deze score te herzien? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Bezorging is vreselijk

Het duurt lang voordat ze het versturen, vervolgens wordt dat de bezorging uitgesteld, en daarna retourneren ze de bestelling gewoon. En dat terwijl ik een pakket aflever lokatie had gekozen, een winkel die gewoon overdag open is.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bestelling niet correct is bezorgd door DHL en dat u onze winkel hierdoor met een onvoldoende heeft beoordeeld. Ik zie dat uw bestelling inderdaad retour gestuurd is naar ons. De reden hiervan is mij helaas niet bekend. Graag verzenden wij uw bestelling opnieuw. Kunt u ons hiervoor het gewenste afleveradres of DHL punt doorgeven? Ik hoop dat u met onze afhandeling wel tevreden bent en de beoordeling mogelijk wilt herzien. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Ben al jaren tevreden , vaste klant

Vanaf bestelling tot aflevering klopt alles 100%. Al jaren draag ik Sloggi ondergoed. Zit comfortabel en blijft ook goed in de was.

pakket niet ontvangen

Helaas heb ik het pakket niet ontvangen, DHL beweert wel te hebben afgeleverd. Sloggies onderzoekt de zaak nog, maar stelt dat ik moet bewijzen dat ik het pakket niet heb ontvangen. Bewijs van DHL heb ik niet gezien, bijvoorbeeld handtekening

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. DHL liet ons verleden week weten dat zij naar aanleiding van het contact met u een onderzoek gestart hadden waarbij werd geconcludeerd dat het op het opgegeven adres bezorgd was. De GPS en verklaring van de bezorger bevestigen dit. Wij hebben u dit per e-mail en telefonisch laten weten aan u. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij weer contact opgenomen met DHL. Zoals aangegeven komen we erop terug indien we een reactie ontvangen hebben. Ik vind het jammer dat u ons al met een onvoldoende heeft beoordeeld terwijl wij nog voor u bezig zijn om dit op te lossen. Hopelijk is de reactie van DHL snel binnen en dan laten wij u dit weten. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Okay

Snelle service en goede kwaliteit lingerie

Heb ik niet

Heb ik niet

Snelle levering, alles prima

Snelle service en levering

Hoge prijs maar super kwaliteit. Zit als gegoten.

Bestelling bevatte een verkeerd product. Direct een mail gestuurd en snelle reactie gehad. Volgende dag die van mij terug gestuurd kosteloos en kreeg direct nieuwe opgestuurd. Top

draagt zeer fijn

Gekocht voor mijn vriendin omdat ik zo vaak van haar vernomen heb dat "ze" zo fijn/lekker dragen die hipsters van Sloggy. Van mij mogen ze een breder kleuren pallet bieden, dan kan ze iedere dag een ander kleurtje dragen.

In een woord geweldig

Prima , snel en mooi

Prima ervaring met bestellingen on line (3 keer nu!)

snel en makkelijk besteld, snel bezorgd

prima website. Leveren zeer snel.

Snelle en correcte levering

Prima site en snel bezorgd

Prima e snel bezorgd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.