Goede slips
Goede ervaring met slipjes
Beveelt aan
29 October 2026
Margerite
Amsterdam
Laden reviews...
886 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 15.318 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,5
Review overzicht
Uit de beoordelingen blijkt regelmatig een snelle levering en goede kwaliteit. Klanten noemen vaak een gunstige prijs-kwaliteitverhouding en gemakkelijke online bestelling. Enkele opmerkingen gaan over bezorgproblemen met bepaalde koeriers en over de pasvorm of verpakking. Over het algemeen is de stemming positief, met enkele uitzonderingen.
Goede ervaring met slipjes
Beveelt aan
29 October 2026
Margerite
Amsterdam
Heel blij mee
Beveelt aan
29 October 2026
Sharon
Groningen
gebruik deze sloggy"s al jaren ,ben daar zeer tevreden over
Beveelt aan
29 October 2026
Corrie
Heiloo
Mooi materiaal en snel
Beveelt aan
29 October 2026
Joop
Bidegraven
Ik vind bijna 5 Euro voor een retourzending (van een beha die niet goed paste) erg veel. Kwam er ook pas achter dat er aan terugsturen kosten verbonden waren toen ik het retour aanmeldde. Ik ga geen aankopen meer doen via deze website.
Beveelt niet aan
28 October 2026
E.
Eelde
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij begrijpen dat u de retourkosten als hoog ervaart en lichten onze retourprocedure graag verder toe.
Bij Sloggies.nl heeft u na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Hiervoor bieden wij via Returnista een retourservice aan, waarbij de kosten voor een retourzending binnen Nederland beginnen vanaf € 4,25.
Het gebruik van deze retourservice is echter niet verplicht. U bent volledig vrij om uw retourzending via een andere vervoerder naar ons terug te sturen. In dat geval gelden de tarieven van de door u gekozen vervoerder.
Daarnaast willen wij benadrukken dat wij niets verdienen aan retourzendingen. De retourkosten betreffen uitsluitend de kosten die een vervoerder in rekening brengt voor het transport van uw pakket. Dit bedrag vormt dus geen extra inkomstenbron voor onze webshop.
Daarbij nemen wij de verzendkosten van onze bestellingen naar de klant volledig voor eigen rekening. Wij vinden het daarom redelijk dat de kosten voor een eventuele retourzending door de klant worden gedragen. Ook vanuit milieuoogpunt hanteren wij bewust dit beleid, omdat wij onnodige retourzendingen en de daarmee gepaard gaande transportbewegingen zoveel mogelijk willen beperken.
Onze retourprocedure en de bijbehorende kosten staan vooraf duidelijk vermeld op onze website, zodat klanten weten waar zij aan toe zijn en zelf een passende verzendmethode kunnen kiezen.
Wij vinden het jammer dat de retourkosten voor u aanleiding zijn om niet opnieuw bij ons te bestellen. Tegelijkertijd hopen wij dat u begrijpt dat het verzenden en retourneren van pakketten kosten met zich meebrengt en dat wij hierin een bewuste en transparante afweging maken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sloggies.nl
Jarn geleden kocht ik al Sloggi damesslips . Tot nu toe altijd probleemloos. Goede pasvorm. Gaan heel lang mee. Ben zeer tevreden. Ook over de leverancier Sliponline ben ik zeer tevreden. Echt een aanrader.
Beveelt aan
27 October 2026
lenie
's-Gravendeel
Ik draag alle meer dan 20 jaar sloggy, naar alle tevreden heid. Helaas worden ze wel steeds duurder.
Beveelt aan
27 October 2026
Tom
Amsterdam
Goede pasvorm
Beveelt aan
27 October 2026
Ingrid
Hulsberg
Jammer dat de verpakking helemaal kapot was (DHL).
Beveelt aan
26 October 2026
Marianne
Vlissingen
Snelle levering.
Beveelt aan
25 October 2026
Joke
Lewedorp
De slips (midi maat 42, biologisch) zijn toch net iets anders dan die ik tot nu toe had van hetzelfde type maar dan niet biologisch. Ze zijn iets groter, hoefde voor mij niet
Beveelt aan
22 October 2026
Gerda
Kruiningen
Komen gekreukeld uit de was
Beveelt niet aan
21 October 2026
Wilma
Alkmaar
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de door u ontvangen slips en begrijpen dat de vervorming na het wassen teleurstellend is.
Wij zijn momenteel nog per e-mail met u in contact over deze klacht en hebben de kwestie voorgelegd aan de producent. Omdat de klacht nog in behandeling is, vinden wij het jammer dat u nu al een negatieve ervaring met onze webshop heeft.
Graag lichten wij toe dat wij verkoper zijn van het merk Sloggi en niet de producent zelf. Wij verkopen dit specifieke model al jarenlang, met dagelijks tientallen verkochte exemplaren. Een dergelijke vervorming hebben wij echter nog niet eerder gezien.
Op basis van de toegestuurde foto's lijkt het erop dat het elastaan mogelijk aan te hoge temperaturen is blootgesteld, waardoor de stof plaatselijk is samengetrokken. Dit kunnen wij echter niet met zekerheid vaststellen. Daarom vinden wij het belangrijk om ook de producent naar uw klacht te laten kijken.
Wij nemen uw melding serieus en willen deze uiteraard zorgvuldig afhandelen. Zodra wij een inhoudelijke terugkoppeling van de producent hebben ontvangen, komen wij hier per e-mail bij u op terug.
Wij hopen dat u ons de gelegenheid geeft om het onderzoek af te ronden en samen tot een passende afhandeling te komen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sloggies.nl
De slips die ik besteld heb zagen er mooi uit goede kwaliteit vallen iets groter uit ik ben zeer tevreden
Beveelt aan
21 October 2026
Gerrie
Ochten
Supersnelle levering Mooie kwaliteit
Beveelt aan
19 October 2026
Yvonne
Amerongen
DHL noemt tijjden van levering die heel ruim zijn( tussen 9 en 17u. Als je dan even niet thuis bent gooien ze het pakketje in de hal van ons appartementen complex en hopen dat je het vindt…. Post nl doet het een stuk beter!
Beveelt aan
18 October 2026
Aline
Den Haag
Goede dienstverlening en snel geleverd
Beveelt aan
17 October 2026
margriet
Ridderkerk
Prima beha alleen het aantrekken zonder sluiting is een beetje lastig, maar als de beha eenmaal ‘zit’ , voel je hem niet meer!
Beveelt aan
17 October 2026
Ellie
Spijkenisse
Op 11 augustus 2026 heb ik twee artikelen van Sloggies.nl Vetex B.V. geretourneerd volgens de door Sloggies.nl voorgeschreven retourmethode. Het pakket is bij DPD afgegeven. De waarde van de retourzending bedraagt € 28,62. DPD registreerde de overdracht van het pakket, maar daarna zijn geen nieuwe scans geregistreerd. Ik heb zowel DPD als Sloggies benaderd om duidelijkheid te krijgen. Volgens Sloggies loopt er inmiddels een onderzoek via Returnista. Op 15 oktober kreeg ik te horen dat het onderzoek nog steeds loopt, dat er geen concrete termijn voor afronding bekend is en dat Sloggies bij definitief verlies van het pakket geen terugbetaling kan garanderen omdat de zending onverzekerd is verstuurd. Op het moment van schrijven heb ik mijn terugbetaling nog niet ontvangen en is niet duidelijk waar het pakket zich bevindt. Ik heb de voorgeschreven retourprocedure gevolgd en beschik over het verzendbewijs. Ik vind het teleurstellend dat de afhandeling na ruim twee maanden nog niet is opgelost en dat er geen duidelijkheid is over de termijn.
Beveelt niet aan
16 October 2026
Hennie
Almere
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het jammer dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren en lichten de situatie graag verder toe.
Wij begrijpen dat het bijzonder vervelend is dat uw retourzending inmiddels al ruim twee maanden onderweg is en er nog altijd geen duidelijkheid bestaat over de locatie van het pakket.
Zoals ook meermaals per e-mail aan u is toegelicht, blijkt uit de Track & Trace dat uw pakket op 12 augustus door DPD is overgenomen. Sindsdien zijn er geen verdere scans geregistreerd en is de retourzending helaas nooit bij ons aangekomen.
Wij willen hierbij benadrukken dat het gebruik van ons retourportaal niet verplicht is. Wij bieden deze mogelijkheid als extra service aan, maar klanten zijn vrij om zelf een vervoerder en verzendmethode te kiezen. Zoals ook door Thuiswinkel.org wordt toegelicht, ligt het verzendrisico bij een reguliere retourzending in beginsel bij de consument. Het is daarom mogelijk om een retourzending verzekerd te versturen.
Hoewel wij de retourzending niet hebben ontvangen en niet verantwoordelijk zijn voor het transport, hebben wij wel degelijk actie ondernomen. Wij hebben via Returnista een onderzoek laten instellen bij DPD om te achterhalen waar uw pakket is gebleven.
Dit onderzoek loopt helaas nog steeds. Wij begrijpen dat u graag een concrete termijn ontvangt, maar deze kunnen wij niet toezeggen zolang wij afhankelijk zijn van de terugkoppeling van de betrokken vervoerder.
Mocht het pakket alsnog bij ons worden afgeleverd, dan zullen wij uw retour uiteraard verwerken en de bijbehorende terugbetaling uitvoeren. Indien het pakket definitief vermist blijkt, zullen wij nagaan of er via de vervoerder een vergoeding mogelijk is.
Wij betreuren dat deze situatie zo lang voortduurt, maar willen benadrukken dat wij uw klacht serieus nemen en ons inzetten om duidelijkheid te verkrijgen. Zodra wij nieuwe informatie ontvangen, zullen wij u hierover informeren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sloggies.nl
Bestellen top, goede prijzen. Retourneren ook probleemloos. En de kwaliteit blijft gewoon fantastisch. Ik ken dit al mijn hele leven.
Beveelt aan
15 October 2026
Laura
Arnhem
snel geleverd en ze zitten heerlijk!
Beveelt aan
15 October 2026
Toos
Ouddorp
Alles perfect. En ook snelle levering.
Beveelt aan
14 October 2026
Lenie
Almere-Buiten
Eerst ontvang ik een mail van de klantenservice dat ik 7 (ongedragen) van de 8 slips kan retourneren en dat heb ik gedaan. Zo ook de nieuwe bestelling gedaan. Dan krijg ik vervolgens een mail van een medewerker dat ik maar 4 slips kan retourneren, zij herroept de voorwaarde waarop ik geretourneerd en opnieuw besteld hebt. Ik verwacht van u terugstorting van de retourneerde slips voor mijn moder van 92 jaar al 40 jaar klant bij u.
Beveelt niet aan
14 October 2026
ineke
utrecht
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het jammer dat u de situatie op deze manier ervaart. Wel willen wij graag enkele zaken verduidelijken, aangezien uw beoordeling niet volledig overeenkomt met de daadwerkelijke communicatie.
Onze klantenservice heeft u op 12 oktober de retourprocedure toegestuurd, waarbij duidelijk is aangegeven dat slips geretourneerd konden worden, mits deze aan onze retourvoorwaarden voldoen. Er is nooit toegezegd dat een incomplete vierpack geaccepteerd of gecrediteerd zou worden.
U heeft twee vierpacks aangeschaft. Iedere vierpack wordt als één compleet artikel verkocht en dient daarom ook compleet geretourneerd te worden. Doordat één slip gedragen is, is één verpakking incompleet en kunnen wij deze niet opnieuw verkopen.
Wij hebben dit inmiddels meerdere keren toegelicht en vinden het dan ook teleurstellend dat u op een openbaar beoordelingsplatform de indruk wekt dat onze medewerker een eerdere toezegging heeft ingetrokken. Dit is feitelijk onjuist en doet geen recht aan de communicatie die heeft plaatsgevonden.
Daarnaast vinden wij het ongepast dat u onze medewerker zonder haar toestemming persoonlijk bij naam noemt in een negatieve openbare beoordeling. Onze medewerkers voeren hun werkzaamheden uit volgens de geldende procedures en verdienen daarbij een respectvolle behandeling.
De complete vierpack wordt uiteraard gecrediteerd bij ontvangst en na controle. De incomplete verpakking kunnen wij niet vergoeden, maar bieden wij u aan terug te sturen.
Wij begrijpen dat dit niet de gewenste uitkomst is, maar onze retourvoorwaarden zijn hierin niet gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sloggies.nl
Fijne producten
Beveelt aan
14 October 2026
Fred
Deurne
Heel fijne ervaring met ondergoed van sloggi
Beveelt aan
14 October 2026
jolanda
amsterdam
Goed
Beveelt aan
14 October 2026
Gert
Amstelveen
Sloggies.nl is een gespecialiseerde online winkel die zich richt op een breed assortiment Sloggi ondergoed voor zowel mannen als vrouwen. De winkel staat bekend om zijn ruime voorraad en biedt een grote selectie comfortabele en hoogwaardige lingerie, waaronder populaire items uit de Sloggi ZERO Feel en EVER collecties. Ze zorgen voor snelle levering, met veel producten die de volgende dag al beschikbaar zijn. De website biedt een gemakkelijke winkelervaring met een focus op comfort, en biedt producten zoals naadloos ondergoed, shapewear en menstruatieondergoed. Sloggies.nl zorgt ook voor klanttevredenheid met gemakkelijke retouropties en gratis verzending binnen Nederland.
Cookweg 14
4462 HE Goes
Branch
E-Commerce, Retail
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.