Goede ervaring

Goed geleverd

Goed geleverd

Complete en snelle levering

Besteld en dag later geleverd

Mooie aanbieding en snelle verzending

Goede kwaliteit

Snelle verzending, goed product. Het past, dus geen idee hoe de retour service is. Maar deze eerste ervaring was prima naar wens.

Levering en product niks op aan te merkrn. Gewoon goed

Gewoon super goed

Super fijne en fijn zittende onderzoeken. Niet goedkoop maar wel een goede koop

Mooie slip voelt bijna niet dat je wat aan hebt

Fijn ondergoed.

Even zoeken en sommige hemden en onderbroeken kunnen in de kookwas. Lekkere kwaliteit, maar ze slijten wel snel en zijn niet echt goedkoop.

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijk website, snelle levering

De boord van de Sloggi EVER cool krult om

Ik ben niet tevreden over de Sloggi Heren EVER cool short, omdat de boord van de Sloggi omkrult. Dat zit niet lekker. Dat ben ik niet gewend van Sloggies. Jammer!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de kwaliteit van Sloggi. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt. Gaat uw klacht over een bestelling die bij ons is geplaatst in de laatste anderhalf jaar? Dan ontvangen wij graag foto's van de klacht met het bijbehorende ordernummer. Dan kijken wij graag wat we voor u kunnen betekenen. U mag dit sturen naar [email protected]. Zijn de artikelen afkomstig van een andere winkel of webshop dan kan ik u helaas niet helpen en adviseer ik u om contact op te nemen met de betreffende winkel of de algemene klantenservice van Sloggi. https://nl.sloggi.com/help-en-informatie/Contact_Us.html Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoor het graag als ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Erg goed

Snelle levering, mooi product zit fantastich

Snelle levering, mooi product zit fantastich. Echt een aanrader.

goed materiaal

Mijn man draagt al 50 jaar Sloggi's. Goede kwaliteit, goede pasvorm, goed wasbaar

Bete klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het door u bestelde model niet naar verwachting is. Ik heb het bestelde artikel nagekeken op de website en ik zie dat wij hierbij hebben vermeld dat het artikel voorzien is van een klassieke voorsluiting. U zou het daarnaast ook kunnen afleiden van de product foto. Het maxi model van Sloggi betreft het enige model met een voorsluiting. Indien u bij ontvangst het artikel niet wenst bieden wij u de mogelijkheid om de bestelling te retourneren. Ik zie niet dat wij tot op heden een retourzending van u hebben ontvangen. Mogelijk wilt u de beoordeling na bovenstaande toelichting herzien. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Sloggie zit perfect

Een tijdje overgestapt, kon bij de lingeriewinkel geen goede Sloggies meer vinden, maar het merk dat ik had zat niet echt lekker en al snel gaatjes erin. Tot ik dus Sloggies.nl ontdekte en daar kon ik mijn double comfort tai slips weer vinden. Besteld en ze zitten perfect. Weer helemaal happy.

Goed product snelle bezorging.!

Zie hierboven.

vlot en efficiënt

Duidelijke website, betalingsgemak, snelle bezorging. Volgende keer kies ik weer hiervoor.

Toppie

Alles prima

Stevig en afkledend ondergoed

sloggi control ondergoed : Kleedt goed af en blijft redelijk goed in de was

Sloggi een goed product

Ik heb circa 7 jaar geleden 7 stuks dubbel comfort shorts zwart en 7 witte gekocht. De zwarte heel vaak gedragen dus ook vaak gewassen en nu pas versleten. De witte vertonen nog geen slijtage iets minder vaak gedragen. Top product en zitten goed. Sloggi is niet goedkoop maar de prijs dubbel en dwars waard. Een aanrader als je het kunt of wilt betalen.

Zie bovenstaande

Snelle en correcte levering

Onderbroek

Altijd goede pasvorm! Zitten heerlijk!

Al jaren fan

Goede kwaliteit, goede pasvorm,gaan lang mee

Snelle levering, prima!

Goede aanbieding sloggislips, snelle levering. Zeer tevreden!

Cookweg 14 4462 HE Goes