Snelle levering!

Mooie kwaliteit slipjes en snel bezorgd!

Top product

Ik vind de zero feel sloggies geweldig. Je voelt ze niet en ziet ze niet onder kleding. Snelle levering ook

Zacht, sterk, perfecte pasform en gaat jaren mee.

Bovendien een razendsnelle levering.

Zeer tevreden met snelle leverig

Snel en prima communicatie met de gekozen manier van verzending

supersnelle levering

zondagavond bestelt en maandagochtend al in huis, echt niet normaal zo snel !

Mooie site en zeer snel geleverd

Mooie site en snel geleverd

Fijn ondergoed

Fijn ondergoed. Zit goed en prettig materiaal. Pijpjes van de shirt niet te lang en krult dus niet om.

Al jaren gebruik ik sloggy s, ben zeer tevreden

Heerlijke zachte stof. Netjes afgewerkt. Zit fantastisch

Snelle service, alles goed! Top

Niet goed

Ik heb niet gekregen wat ik heb besteld ik had Short 2 pack besteld en ik heb basic slips ontvangen een slechte levering ben ik niet gewend Ik kan geen barcode versturen want de doosjes zijn al bij het oud papier. Ik gebruik deze zending maar hoop dat het de volgende keer goed zal komen

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Ik heb de bestelling nagekeken en ik zie dat u de basic heren short 2-pack heeft besteld. Begrijp ik dat u iets anders heeft ontvangen? Ik zie hier helaas geen verder contact over terug. In ons magazijn werken mensen dus er kan altijd iets misgaan, echter zijn wij als klantenservice ervoor om dit na te kijken en op te lossen, hiervoor hebben we op dit moment nog niet de kans gekregen. Graag ontvangen we van u de barcode van het ontvangen artikel. U zou dit mogen sturen naar [email protected]. We helpen u dan graag verder! Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Super leuk

Super leuk ondergoed dat heel lekker zit en snelle levering en leuke kortingen.

Zitten lekker

Jammergenoeg ontstaan er bij het elastiek steeds hele kleine gaatjes. Anders 5 sterren. Ze zitten heerlijk en draag ze al jaren.

Fijne winkel, heerlijke producten

Eenvoudig besteld en snel bezorgd. Alleen jammer dat 1 van de producten veel te klein is (zelfde maat als de andere, dus ik dacht, komt wel goed) en ik de labeltjes er al afgeknipt had (omdat de maat hetzelfde was)... stom van me, jammer!

Goede pasvorm, goede kwaliteit, nergens knellend .

Prima lingerie. Goede pasvorm nergens knellend, makkelijk te wassen met uitneembare pads.

geen retour bon

geen reaktie ontvangen op retourzending. geen geld terug ontvangen. Nog altijd geen geld terug ontvangen en geen berichtgeving

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat u niet tevreden over onze winkel bent vanwege de retourbon die u niet heeft ontvangen. Het klopt dat wij geen retourbon in de pakketten meesturen. Onze retouromgeving bevind zich online. Indien wij de bestelling versturen ontvangt u per e-mail de track en trace informatie, de factuur / pakbon en de retourinformatie. Ook op onze website verwijzen wij onderaan de pagina naar de retouromgeving indien u iets wilt terugsturen: https://www.sloggies.nl/klantenservice/retourneren/ Indien u een bestelling terugstuurt ontvangt u van de betreffende vervoerder een verzendbewijs met hierop een zendingsnummer, hiermee kunt u de zending volgen. Indien de zending hier aankomt wordt deze zo spoedig mogelijk door onze retourafdeling beoordeeld en verwerkt waarna u per e-mail wordt geïnformeerd omtrent de terugbetaling. Op dit moment zie ik niet dat bestelling door ons ontvangen / verwerkt is. U heeft daarom niets gehoord. Ik adviseer u na te gaan waar uw bestelling zich bevind. Mocht u hierbij hulp wensen dan mag u het betreffende verzendbewijs naar ons door mailen. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Snelle correcte bezorging

Makelijk om te bestellen,zeer ruime keuze,snelle bezorging. Ga zo door zou ik zeggen.

Past goed

Goede pasvorm en duidelijke site.

Dun

De huidige sloggies zijn zijn dunner. Voelen minder prettig.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de kwaliteit van Sloggi. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt, wij zelf gaan daarom niet over de productie. Mocht er iets met het artikel aan de hand zijn zoals een beschadiging of breuk dan ontvangen wij graag een foto met het bijbehorende bestelnummer, we kijken dan graag wat we voor u kunnen betekenen. Uiteraard staat het u ook vrij om de bestelling of een deel hiervan binnen 14 dagen te retourneren indien het aan de verdere retourvoorwaarden voldoet. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en hoor het graag als we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Gemakkelijk te bestellen . De site zou wel iets duidelijker mogen

gewoon goed

Nog steeds gewoon erg goed

Goede service, snel geleverd en geen namaak!

Goede service en kwaliteit van de producten zijn erg goed . Top

Snel besteld snel geleverd

Nette en snelle levering. Perfect