Makkelijk te bestellen en snel geleverd Heel fijn in het dragen van slips

Kwaliteit en goede afwikkeling

Zitten prettig en gaan jaren mee.

Fijn ondergoed, verpakking mag duurzamer

Het ondergoed dat ik heb besteld bij Sloggies zit erg fijn. Ik ben met name blij met de beugelloze "zero feel" BH's. Mijn bestelling werd snel geleverd. De verpakking mag van mij flink verduurzamen. Alles is per stuk verpakt in veel plastic, met plastic hangers en plastic tag eraan.

Vlotte levering.

Slip helaas terug moeten sturen, was te klein.

goede service en fijn ondergoed

Het is heel fijn ondergoed wat lang mooi blijft en goed zit. Zelfs na vele wasbeurten.

De zero feel die je gewoon voelt

Ik koop al een tijdje zero feel bralettes en tops van dit merk en laatst ook nog een bra. Deze heeft een sluiting. En waar je dus met een 2.0 Zero feel weinig zou moeten voelen, had ik direct een jeukende rode plekje daar bij de sluiting. Jammer dat ik de prijskaart eraf had getrokken, anders was hij zeker retour voor die 30 euro!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het bestelde artikel niet aan uw verwachting voldoet. Wij zijn niet het merk Sloggi maar slechts een winkel die dit merk verkoopt, hierdoor gaan wij niet over de productie en daarbij behorende keuzes die tijdens dat proces worden gemaakt. Wij bieden u als klant de mogelijkheid het artikel te retourneren indien het aan de voorwaarden voldoet, ondanks dat het een hygiëne artikel betreft. Hierdoor kunt u de artikelen dus thuis passen en anders terugsturen. Helaas is dit niet meer mogelijk als u het kaartje eraf haalt. Wij kunnen het dan niet meer aan een andere klant verkopen. Jammer om te vernemen dat u onze winkel hierdoor met een onvoldoende heeft beoordeeld. Hopelijk zal dit u er niet van weerhouden om in de toekomst nog eens een bestelling bij ons te plaatsen en mocht u verdere vragen hebben dan vernemen we dit graag van u. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Prima prijs snel geleverd

Nu de V&D niet meer bestaat en de lingeriezaak gestopt is met Sloggi ben ik gezwicht voor online: snel, makkelijk en goed geprijst... Perfect! Ik zag door de uitnodiging om een recensie achter te laten dat sloggies.nl niet meer van Vetex is (in Brabant) maar van drogist.nl (in Zeeland). Tja...

Snelle (na)levering

Snelle (na)levering

prima ondergoed

gebruik dit ondergoed al heel lang.

Sloggi is perfect. Draag het al jaren

Het product is heel goed. Maar de aflevering door DHL is slecht. Niet op de afleverdatum. Toen heb ik het bij de Hema in het Alexandrium Rotterdam laten bezorgen. Wel op tijd, maar de doos ingedeukt en met een scheur.

Snel geleverd.

Prima ondergoed, voldoet aan de verwachting.

Goede kwaliteit snelle levering

Leuke aanbiedingen en lekker snel geleverd

snelle levering alles naar wens

snelle levering alles naar wens

Snelle levering, uitstekende pasvorm, uitgebreid assortiment

Snelle levering, uitstekende pasvorm, uitgebreid assortiment. Ik ben al 35 jaar fan van Sloggie!

Super snelle bezorging!

Zeer fijne onderbroeken met lange levensduur en zeer snel bezorgd.

De fijne slips terug van jaren geleden!

De hoog uitgesneden slip met rand sterretje! Fijne passende slip! Mooie en goede kwaliteit! Wit en ook in het zwart...voor nu de witte. Straks voor herfts en winter zwart!

Snel en discreet

Besteld en geleverd en past goed

snelle levering en mooi kwaliteit

Tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle correcte levering

Uitstekende classic kort

Ik draag al meer als 40 jaar sloggie, eerst slips en nu al 25 jaar boxer classic short.

Verschil in dezelfde maat

In de helft van de onderbroeken die allemaal dezelfde merk/maat/model zijn zit zeker 1cm verschil. Heeeel raar. Mijn man is tevreden over de lengte van de pijpjes van de onderbroek,die zijn wat langer dan normaal. Ze zitten prettig verder...het werd alleen weer een gedoe om te moeten retourneren dus we hebben het gelaten voor wat het was maar gek is het wel.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de maatvoering van Sloggi. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt. Gaat uw klacht over een bestelling die bij ons is geplaatst? Dan ontvangen wij graag foto's en of een toelichting van de klacht met het bijbehorende ordernummer. Uw artikel valt dan namelijk nog binnen de garantie en dan kijken wij graag wat we voor u kunnen betekenen. U mag dit sturen naar [email protected]. Zijn de artikelen afkomstig van een andere winkel of webshop dan kan ik u helaas niet helpen en adviseer ik u om contact op te nemen met de betreffende winkel of de algemene klantenservice van Sloggi. https://nl.sloggi.com/help-en-informatie/Contact_Us.html Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoor het graag als ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Goede ervaring

Goed geleverd

Goed geleverd

Complete en snelle levering

Besteld en dag later geleverd

Mooie aanbieding en snelle verzending

Goede kwaliteit

Cookweg 14 4462 HE Goes