Toppie

Alles prima

Stevig en afkledend ondergoed

sloggi control ondergoed : Kleedt goed af en blijft redelijk goed in de was

Sloggi een goed product

Ik heb circa 7 jaar geleden 7 stuks dubbel comfort shorts zwart en 7 witte gekocht. De zwarte heel vaak gedragen dus ook vaak gewassen en nu pas versleten. De witte vertonen nog geen slijtage iets minder vaak gedragen. Top product en zitten goed. Sloggi is niet goedkoop maar de prijs dubbel en dwars waard. Een aanrader als je het kunt of wilt betalen.

Zie bovenstaande

Snelle en correcte levering

Onderbroek

Altijd goede pasvorm! Zitten heerlijk!

Al jaren fan

Goede kwaliteit, goede pasvorm,gaan lang mee

Snelle levering, prima!

Goede aanbieding sloggislips, snelle levering. Zeer tevreden!

Super Service!

Goede service, denken mee met klant!

Prima en snel

Oke

Ik hou van naadloos en die sloggi kies ik daar op uit Fijn dat ze bestaan

Snel en zorgvuldig

Prima service, snel geleverd

Duidelijke site en aflevering volgens afspraak

Goedkoopste aanbieding

Goede kwaliteit en prima service

Vandaag besteld en 2 dagen later geleverd gezien het drukke verkeer op de wegen vind ik dit een snelle levering, over de kwaliteit van het geleverde ondergoed voor dames is geen discussie mogelijk mooi elegant en lekker passend van vorm, dus een aanrader voor jong en oud bedankt voor de snelle service en tot later

zeer goed

fijne levering snel in huis top

Gewoon een goed product.

Voor een onderbroek vind ik de Sloggies wel aan de prijs, maar het zijn wel goede onderbroeken. Ooit een aantal bij de Aldi meegepakt. Die zijn op 60 graden in de was geweest en ook in de droger, maar zijn nog steeds goed. Door de tijd heen veel andere soorten geprobeerd, maar die zijn het steeds net niet. Nu dacht ik: geen gedoe meer, ik wil gewoon goed spul dat lekker zit, lang meegaat en in de was eventueel wat kan hebben. Ik heb die extra euro’s betaald voor dat product. En ik ben tevreden.

Zeer matig

Bh's waren een maat te klein. Toen ik deze wilde ruilen voor een maat groter bleek dat de verzendkosten voor mijn rekening zouden komen. Vind ik teleurstellend gezien de prijs van de bh's, ik had daarin meer klantgerichtheid verwacht. Tevens zag ik 3 dagen later dat mijn bestelde bh's met 20% korting aangeboden werden. Ook jammer.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld omdat de retourkosten bij ons voor eigen rekening zijn. Bij ons is de verzending gratis maar retourneren niet. We vermelden dit op onze website zodat u dit kunt zien voordat u de bestelling plaatst. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat een deel van uw bestelling een paar dagen na ontvangst is afgeprijsd. Indien u hierover contact met ons opneemt kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Als het goed is bent u reeds in het bezit van ons e-mailadres. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Snelle verzending!

Super snel thuis. Overzichtelijke site! Fijne kwaliteit voor een mooie prijs.

Correspondentie kan beter.

Mijn bestelling werd later bezorgd dan vermeld op uw site. Heb zelf twee keer moeten bellen hoe het met mijn bestelling ging, daarna liep alles naar behoren. Mijn aanbeveling aan uw bedrijf is om cliënten sneller een mail te zenden als de levering vertraging oploopt. E.Kor

Gevonden wat ik zocht en snelle levering.

Ruime keuze en mijn favoriete model gevonden.

lekker zittende broekjes

Al ongeveer 50 jaar draag ik Sloggy broekjes. De chic medium met een kantwerkje aan de voorkant. Ik wou ze nu weer bestellen maar helaas is de serie "chic" er niet meer. Ik heb toch maar besteld. De broekjes die verzonden werden zitten natuurlijk ook uitstekend, maar ik vind het toch jammer dat de serie "chic" er niet meer is.

Helemaal goed

Goed materiaal,goede pasvorm, snelle levering

Snelle, nette levering

Ruime keuze.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de ruime keuze van ons assortiment. Ik zie dat u ons ondanks dat toch een cijfer 1 heeft gegeven dat helaas invloed heeft op ons gemiddelde cijfer. Vermoedelijk is er iets misgegaan, bent u in de gelegenheid deze score te herzien? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Bezorging is vreselijk

Het duurt lang voordat ze het versturen, vervolgens wordt dat de bezorging uitgesteld, en daarna retourneren ze de bestelling gewoon. En dat terwijl ik een pakket aflever lokatie had gekozen, een winkel die gewoon overdag open is.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bestelling niet correct is bezorgd door DHL en dat u onze winkel hierdoor met een onvoldoende heeft beoordeeld. Ik zie dat uw bestelling inderdaad retour gestuurd is naar ons. De reden hiervan is mij helaas niet bekend. Graag verzenden wij uw bestelling opnieuw. Kunt u ons hiervoor het gewenste afleveradres of DHL punt doorgeven? Ik hoop dat u met onze afhandeling wel tevreden bent en de beoordeling mogelijk wilt herzien. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl