Prima klantenservice

Correct verzorgd

Correct verzorgd.

Goed, super kwaliteit.

Ik koop en draag al heel lang de bh's van sloggie.

Zweetlucht

Mijn bestelling was doordrongen van zweetlucht. Na een informerende mail naar de klantenservice kreeg ik de boodschap dat dit nog niet eerder was voorgekomen. Ik voelde me niet gehoord. NB het kost ook nog geld om het product terug te sturen wat ik niet terug heb gekregen.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u een artikel ontving dat niet in orde was. Ik zie dat mijn collega u per e-mail excuses heeft aangeboden en aan u heeft laten weten een melding te hebben doorgezet zodat kan nagaan hoe dit is gebeurd en hoe dit voorkomen kan worden. Jammer om te horen dat u zich hierdoor toch niet gehoord voelt. Mocht u het artikel nog wensen dan is het voor ons een kleine moeite om in ons magazijn de voorraad een extra keer na te gaan zodat we u een juist artikel kunnen voorzien. Wij horen dit dan graag. Excuses nogmaals voor het ervaren ongemak en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Comfortabel

Comfortabel goede pasvorm. Gewoon goed

Top kwaliteit

Keurig en vlot bezorgd en prima kwaliteit ondergoed, dat zit als gegoten.

Zit heerlijk

Heerlijke stevig ondergoed

Fijne onderbroeken, goede service

Alles prima met deze bestelling. Ik kende het type onderbroek (zero feel) al en vind ze heel fijn. De vier bestelde onderbroeken kwamen allemaal apart verpakt met een hangertje: zonde van al het plastic.

slips prima BH dikker materiaal

De vorige bh’s waren van dunner materiaal. Ik heb ze zelfs één maat groter besteld maar het materiaal is nu dikker en stugger zodat het wat ‘strakker’ aanvoelt. Jammer!

Fijne ervaring.

Binnen korte tijd ontvangen.

Snelle en correcte levering

Altijd goede levering

Ondergoed besteld en netjes geleverd zoals aangegeven. Dus goede service.

Snelle en correcte levering

Bestelling gedaan van damesslips basic voordeelverpakking in de aanbieding. Het werd snel geleverd via een brievenbuspakketje. Wel jammer dat Sloggies hun model Ever New uit het assortiment gehaald heeft. Die zitten érg prettig, maar gaan ook niet járen mee. ☺

Mijn sloggi broekjes mooi op tijd geleverd en erg blij mee.

Vond makkelijk de broekjes die ik graag wou hebben. Ze waren makkelijk te bestellen en werden goed verpakt geleverd. Ze waren precies wat ik ervan verwachtte (heb deze altijd omdat ze van katoen zijn (ivm allergie) en heerlijk zitten. Ik was dus weer super blij met mijn nieuwe broekjes en ook heel blij dat alles zo vlot en goed gelopen is.

Perfecte pasvorm

Ik ben al jarenlang fan van Sloggies

Vond wel iedere keer weinig voorraad maar gelukkig met die week verlening was mijn product / maat weer op voorraad gelijk besteld en werd snel geleverd

goede kwaliteit en comfortabel

fijne kwaliteit goede pasvorm

Alles goed geregeld

Snel geleverd top

Goede pasvorm. Snelle levering

Prima!!

Ik heb de Basic Midi besteld. Uitstekend ondergoed, kleurvast en het komt prima ut de was. Aanrader!

De levering is supersnel. Zo ook de aanbieding.

Snelle levering en goede actie

En gratis verzending!

Super snelle levering

HEEL GOED

Primafit

Sinds 50 jaar al Sloggi onderbroeken en nooit spijt van gehad. Past prima en gaan lang mee. Prima fit dus.

Cookweg 14

4462 HE Goes