Fijn ondergoed, en snel thuisbezorgd

Heel prettig en snel

Zie boven

Uitstekende snelle service

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Heel jammer dat mijn maat niet meer leverbaar was, ik heb nu een maat groter besteld. En vindt de verpakking niet echt milieuvriendelijk, zit onnodig plastic aan, voor zo’n groot bedrijf had ik dit niet verwacht, erg jammer

Goede en vlotte verwerking van mijn bestelling. Mooi product.

probleem (door anderen) Top opgelost

Bestelling is niet geleverd door post order bedrijf, pakket was niet traceerbaar terwijl er wel stond dat het afgeleverd was. Sloggies heeft toen de bestelling nogmaals verzonden op een afhaalpunt

Fijne snelle bezorging en kwaliteit

Zit niet fijn

Helaas heb de slip een keer aangehad te smalle onderkant slip trekt in de billen vind ik erg irritant slip moet erg lekker en comfortabel zitten

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de ontvangen slip niet aan uw verwachting voldoet. Wij zijn niet het merk Sloggi maar een website die dit merk verkoopt. Wij gaan hierdoor niet over de productie. Uiteraard kunt u ons altijd bereiken indien u op voorhand vragen heeft over een bepaald model of maatvoering. Als klant bieden wij u de mogelijkheid om de bestelling bij ontvangst te passen over het eigen ondergoed. Hierdoor kunt u het artikel ondanks dat het een hygiëne product betreft indien het aan de voorwaarden voldoet aan ons retourneren indien het niet aan uw wensen voldoet. Helaas is bovenstaande niet meer mogelijk nadat u het artikel in gebruik neemt. Wellicht vind u in de toekomst een ander model dat beter bij u past en mocht u hierbij hulp of advies nodig hebben dan kunt u ons bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Alles super geregeld

Kwaliteit en service heel goed

Goede service, heel fijn dat je zonder account een bestelling plaatsen.Geweldig dat dit kan. Daarnaas zij de artikelen goed, heerlijk materiaal en zit erg lekker en niet zichtbaar onder je kleding. Top!

Heel goed, snelle levering en kwaliteit als vanouds

correct en snel

Volledig vertrouwen in sloggies.nl, altijd correcte en snelle leveringen.

De kwaliteit gaat achteruit

Toen ik de sloggi herenslips uitpakte schrok ik van de kwaliteit. De stof is zo dun dat je er doorheen kunt kijken. De vier jaar oude slips die we nog hebben, zijn er beter aan toe dan de nieuwe. De damesslips die ik had besteld waren nog van de oude vertrouwde kwaliteit.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de kwaliteit van Sloggi. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt. Gaat uw klacht over een bestelling die bij ons is geplaatst in de laatste anderhalf jaar? Dan ontvangen wij graag foto's van de klacht met het bijbehorende ordernummer. Wij nemen uw klacht dan graag in behandeling. Zijn de artikelen afkomstig van een andere winkel of webshop dan kan ik u helaas niet helpen en adviseer ik u om contact op te nemen met de betreffende winkel of de algemene klantenservice van Sloggi. https://nl.sloggi.com/help-en-informatie/Contact_Us.html Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoor het graag als ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Fout beschreven

Er zouden in de body die ik besteld had geen zijnaden zijn. Dit was niet het geval. Dus zondermeer weer terug gestuurd.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de omschrijving op de website niet overeenkwam met het door u bestelde artikel, Onze excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zijn een verkoper van het merk Sloggi en kopen de artikelen bij het merk zelf in. Het merk zelf voorziet ons ook van de productinformatie op onze website. Hier lijkt dus iets mis te gaan. Ik heb dit direct doorgezet naar de betreffende afdeling zodat dit kan worden aangepast. We hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden om in de toekomst nog eens een bestelling bij ons te plaatsen en indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

snelle en goede levering

snelle en goede levering

Zitten lekker

Zitten lekker

Netjes en correct!’

Niets op aan te merken !!

Snel levering

Snel geleverd. Volgende dag in huis.

Bij sloggies is het van top tot teen goed.

Bij sloggies .nl ben je op het goede adres.van bestellen tot ontvangen is het goed. Ga zo door.

Aanrader

Fijne pasvorm, makkelijk wassen gewoon een fijne slip

Ik ben wel85 jaar oud maar ook voor mij zitten ze perfect

Als ik nog voldoende tijd van leven krijg ga ik nog nieuwe bestellen

Product is niet meer wat het geweest is?

Product is niet meer wat het geweest is?

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de kwaliteit van Sloggi. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt. Gaat uw klacht over een bestelling die bij ons is geplaatst in de laatste anderhalf jaar? Dan ontvangen wij graag foto's van de klacht met het bijbehorende ordernummer. U mag dit sturen naar [email protected]. Zijn de artikelen afkomstig van een andere winkel of webshop dan kan ik u helaas niet helpen en adviseer ik u om contact op te nemen met de betreffende winkel of de algemene klantenservice van Sloggi. https://nl.sloggi.com/help-en-informatie/Contact_Us.html Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoor het graag als ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.nl

Sloggies zijn het waard om gedragen te worden.

Al vele jaren ben ik een trouwe klant van Sloggi. De aanbieding 2x per jaar was voor mij hét moment om mijn lade met Sloggies aan te vullen. Na 25 jaar gebruik en vele malen te zijn gewassen, zijn de oudste Sloggies aan vervanging toe. Destijds was er een fysieke winkel, die gespecialiseerd was in lingerie. Nu bestel je via webshop Sloggies.nl, alle benodigde lingerie en je hoeft er de deur niet voor uit. Want, indien voorradig, wordt je bestelling ontzettend goed verpakt en razendsnel, geleverd.

Goede service.prima

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.