Pakket + levering : ok !

Pakket + levering waren in orde zowel qua inhoud v pakket als vlotheid v levering

Alles in orde

Heel snel geleverd en al de bestelde artikelen waren goed in orde .

Alles klopt

Prima heel tevreden

Zeer goede dienstverlening

Geen opmerkingen, makkelijk te bestellen, goede comm ivm levering en op tijd geleverd.

Top service en materiaal

Heel mooi en comfortabel menstruatie ondergoed

Ik was eerst sceptisch er over maar ze werken echt. Het menstruatie ondergoed zit goed, voelt goed en lekt niet. Gewoon weg een aanrader!!

mijn bestelling niet ontvangen , vandaag een brief gepost voor het niet ontvangen van mijn pakje

nog nooit zoveel problemen gehad

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat u deze op 13 maart plaatste en dat deze dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden is. In de track en trace gegevens zie ik dat de zending geweigerd is en hierdoor retour afzender naar ons is gestuurd. De zending lijkt nu onderweg terug naar ons magazijn te zijn. Ik zie dat mijn collega u 6 dagen geleden een verklaring heeft toegestuurd waarmee wij indien u deze invult bij Bpost informatie kunnen opvragen over uw bestelling zodat we u daarover kunnen informeren. Het is de bedoeling dat u deze invult en terug mailt naar ons. Echter hebben we tot op heden geen reactie van u ontvangen dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld. Wij helpen u graag om de bestelling zo snel mogelijk te ontvangen maar hiervoor hebben we wel de verklaring van u nodig. Hopelijk kunt u ons hiervan alsnog spoedig voorzien zodat we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Past altijd en zijn comfortabel.

Past altijd en zijn comfortabel.

Heel toegankelijke website,prima!

Geen minpunten.

Vrij goed !

't Probleem is om de juiste maat te kiezen !!!

Alles ok

Goed product en goede service bij levering

Top !

Top , snel geleverd , alles on orde

Maten niet beschikbaar

De maten die ik zoek zijn te weinig beschikbaar.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de door u gewenste maat niet voorradig was in het aantal dat u wenste. Wij zijn een verkoper van het merk Sloggi en niet het merk zelf. Wij zijn afhankelijk van voorraad vanuit het merk Sloggi zelf. Indien er geen voorraad is kunnen wij dit helaas ook niet aanbieden. Mocht u benieuwd zijn naar verwachte levertijden kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

eeeeee

eeeeee

Vlotte afhandeling en levering

zit goed elastiek mag iets breder

Alles zoals verwachtt

Xxx

Correct

Vlotte aankoop en levering

Heel goede kwaliteit en perfecte levering

Doe zo verder

De beste in mijn beleving

Beste prijs en snelle levering, TOP!

Beste prijs en snelle levering, TOP!

Super product en goede service

Return policy

Retour ticket niet toegankelijk voor BE. Terugsturen was de helft van de winkelwaarde.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. De kosten voor een retourzending zijn bij ons voor eigen rekening indien er door ons geen fout gemaakt is. We vermelden dit op onze website. https://www.sloggies.be/klantenservice/retourneren/ Er zijn verschillende manieren om een artikel of een bestelling terug te sturen. Zo is de prijs via onze eigen retouromgeving gebaseerd op een middelgroot pakket en bent u soms vollediger uit buiten ons om of zelfs via de brievenbuspost. Kunt u ons laten weten wat u bedoelt met dat het retourticket niet toegankelijk was? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Goede kwaliteit en levering

Heel goede service. Zou aan iedereen aanbevelen

Heel goede service

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.