De beste in mijn beleving

Beste prijs en snelle levering, TOP!

Beste prijs en snelle levering, TOP!

Super product en goede service

Return policy

Retour ticket niet toegankelijk voor BE. Terugsturen was de helft van de winkelwaarde.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. De kosten voor een retourzending zijn bij ons voor eigen rekening indien er door ons geen fout gemaakt is. We vermelden dit op onze website. https://www.sloggies.be/klantenservice/retourneren/ Er zijn verschillende manieren om een artikel of een bestelling terug te sturen. Zo is de prijs via onze eigen retouromgeving gebaseerd op een middelgroot pakket en bent u soms vollediger uit buiten ons om of zelfs via de brievenbuspost. Kunt u ons laten weten wat u bedoelt met dat het retourticket niet toegankelijk was? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Goede kwaliteit en levering

Heel goede service. Zou aan iedereen aanbevelen

Heel goede service

Vlot en goed

Alles is vlot en goed verlopen. Gebruiken al jaren de producten van Sloggie met de hele familie. Goede kwaliteit. Jammer dat de keuze in grote maten zeer beperkt is.

Alles was perfect !

Was in orde .

Zit goed

Sloggi altijd een goede keuze,zit goed

Zitten lekker en geven een veilig gevoel

Geen lekkage wanneer de menstruatie hevig is

Vlugge en correcte levering

Zeer vlug geleverd en voor een goede prijs

Van Plastisch

ze zitten als gegoten

Super snelle levering

Eerste maal besteld via de site, zeer tevreden en correcte items ontvangen

Vlot besteld vlot geleverd

Idem

positieve ervaring om bij sloggies te bestellen

de levering was wel vertraagd maar dat was in mijn geval geen groot probleem maar zou het in ander geval mogelijk wel kunnen zijn.

Alles vlot verlopen

Vlotte regeling, correct geleverd, voor herhaling vatbaar

Ze zitten ook goed hier kun je tot maat 56 en in de winkels maar tot maat 48 ik bestel ze altijd bij Sloggi

Snelle levering, trage terugbetaling van foutieve aanrekening.

Duidelijke website, gemakkelijke bestelling. Problemen met de verwerking van de betaling. Snel contact maar trage terugbetaling van het dubbel betaalde bedrag.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat deze door ons op 29 december werd geannuleerd in verband met dubbel bestellen. Een terugbetaling vind binnen 1 tot maximaal 10 werkdagen plaats. Wij vermelden deze terugbetalingstermijn in de e-mail die u ter bevestiging van de annulering ontvangt. Ik heb de terugbetaling in ons betaalsysteem opgezocht en ik zie dat het bedrag op 5 januari, binnen 4 werkdagen door ons is overgemaakt naar u. U zou dit dus inmiddels terug op uw rekening moeten hebben. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Perfect in orde

Besteld en direct daarna al thuis. Heel goede uitleg wanneer het pakje kan gehaald worden. Steeds in orde

Mooi ,degelijk en comfortabel

Communicatie

Sloggie is min merk, ik bli trouw aan min merk (sorry klavier werkt niet goed) Alleen de levering van het pakket moet vlotter en duidelik, blikbaar lag het pakket al bi de Post en ik wist het niet... Had ik geen e-mail verstuurd, dan wist ik het niet. De leveringstermin is dus niet te achterhalen, ik heb meer dan week op een pakket moeten wachten Logistiek en communicatie toch nog een probleem bi sloggie... Gelukkig overtuigen de shorts me om sloggie te bliven kopen

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet op de hoogte was van de verzending en leveringsinformatie. Indien wij uw bestelling versturen dan voorzien wij u per e-mail van een verzendbevestiging met een track en trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Gelukkig heeft u het pakje toch tijdig kunnen ophalen en hebben de artikelen aan uw tevredenheid voldaan. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Vlotte levering.

Top.

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Ze zijn super om te dragen

Cookweg 14 4462 HE Goes