Mooi ,degelijk en comfortabel

Communicatie

Sloggie is min merk, ik bli trouw aan min merk (sorry klavier werkt niet goed) Alleen de levering van het pakket moet vlotter en duidelik, blikbaar lag het pakket al bi de Post en ik wist het niet... Had ik geen e-mail verstuurd, dan wist ik het niet. De leveringstermin is dus niet te achterhalen, ik heb meer dan week op een pakket moeten wachten Logistiek en communicatie toch nog een probleem bi sloggie... Gelukkig overtuigen de shorts me om sloggie te bliven kopen

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet op de hoogte was van de verzending en leveringsinformatie. Indien wij uw bestelling versturen dan voorzien wij u per e-mail van een verzendbevestiging met een track en trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Gelukkig heeft u het pakje toch tijdig kunnen ophalen en hebben de artikelen aan uw tevredenheid voldaan. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

Vlotte levering.

Top.

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Ze zijn super om te dragen

Zeer vlugge levering

Kwaliteit en service in 1 bestelling !

Goed overzicht van producten nodigt uit om ook een ander product te proberen. Beide producten uit de comfort reeks zijn super ! Na een foutje in de levering meteen een superfijne oplossing gekregen via de klantendienst.

De bestelde T-shirts voldoen volledig aan de verwachting

zoals steeds werd de bestelling zorgvuldig en op tijd geleverd

Zwak

Terugsturenkostte heel veel!!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u onze webshop niet zou aanbevelen omdat de retourkosten voor uw zending duur waren. In onze voorwaarden vermelden wij dat de retourkosten voor uw eigen rekening zijn indien er door ons geen fout is gemaakt. Het is aan u op welke manier en met welke vervoerder u een bestelling terugstuurt. Wij bieden een retouromgeving aan online maar het is geen verplichting om hiervan gebruik te maken. Soms past een artikel ook in een enveloppe en bijvoorbeeld door de brievenbus, hierbij bent u dan goedkoper uit. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Zoë van Sloggies.be

top

alles top

Zoals verwacht

Mail gekregen wanneer het product beschikbaar was, besteld en 2 dagen later thuisbezorgd. Goede service.

Goede producten en service .

Wij zijn heel tevreden over sloggies , goede producten , alleen spijtig bij bestellingen bij sloggi.be , gaat die tijdens bestellingen over van sloggi.be naar sloggi. Nl , wat een groot verschil maakt in levering .Belgie binnen 24h ,en Nederland 3 tot 4 dagen , het is ook al meer dan een week geweest .

Goede levering en bij retour terugbetaling ok

Goede levering en bij retour correcte terugbetaling!

snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Goede kwaliteit, mooi en aangenaam. Snelle levering

Ik ben zeer tevreden van mijn sloggi slipjes Prijs kwaliteit is goed

alles stipt op tijd

stipt

aangenaam om dragen

goede kwaliteit

Het was een hele goede ervaring om hier aan te kopen,snelle service

Snelle en goede levering

Hele snelle en goede levering.

Ze zitten perfect Heel aangenaam om te dragen

Prima artikel

Artikel werd tijdig geleverd en is prima. Bedankt

Heel tevreden

Heel vriendelijk. Heel juist en snel in communicatie, en snel geleverd. Niks op aante merken. Verdiend alle sterres dus. En uiteraard de geleverde goederen heel goed. Heel blij ermee.

Cookweg 14

4462 HE Goes