Super goed

Zeer tevreden ook de maat is oké

Heel fijn broekje, ademend..

Goede pasvorm

Hemden van Ten cate heeft goede pasvorm. Kwaliteit is ook prima.

Zit fantastisch

Modellen goed passend en ligt dragend

vlot en correcte levering

Waar gemaakt wat op de site beloofd werd, top.

Mijn bestelling was moeilijk te plaatsen, na heel vaak proberen lukte het eindelijk. Ook de betaling ging zeer moeizaam. Ik heb het diverse malen geprobeerd. Uiteindelijk is het gelukt en ben ik blij met mijn bestelling.

Zeer comfortabel en goede kwaliteit

Goederen snelle service

Top,..prima geregeld,snel geleverd!

Na mijn eerste bestelling,kwam er niets..toen ik jullie daar attent op maakte,bleek het pakker terug naar jullie gezonden! Maar het werd mij dan op jullie kosten terug gezonden..top

Goede pasvorm

Vlotte bestelling

top service zonder verzendkosten Belgie

zeer duidelijke website, is een artikel niet meer voorradig dan kan je een seintje vragen. Geen verzendingskosten ( Belgie) zeer snelle levering mooi kwaliteitsvol ondergoed

Snelle service en goede kwaliteit.

Zie boven.

De items zitten fantastisch en de dienstverlening is optimaal.

Snelle levering tegen scherpe prijs

We kregen zo snel geleverd dat mijn vraag over de juistheid van de bestelling al te laat was. Uiteindelijk was het toch het juiste product

Prima verzorgde artikelen gekregen!!

Snelle levering, mooie verpakking en nog een kleinigheidje erbij als dank voor de bestelling!

Zeer kwalitatief goed ondergoed en snelle levering

Erg blij met het mooie en kwalitatief goede ondergoed. En de levering was erg snel. Voor herhaling vatbaar!

Snel, netjes, zoals het hoort!!

Band te strak

Helaas zit het band te strak. De maat is verder goed, maar dat strakke geeft een vervelend gevoel.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld vanwege de maatvoering van de door u bestelde slip. Wij zijn niet het merk Ten Cate maar slechts een winkel die dit merk verkoopt. We gaan hierom niet zelf over de productie en maatvoering. Wel bieden wij u de mogelijkheid om een artikel bij ontvangst te passen en indien het niet aan uw verwachting voldoet te retourneren. Helaas gaat dat niet meer indien het artikel in gebruik genomen is. Mogelijk is er een ander model van Ten Cate dat wel aan uw tevredenheid voldoet, mocht u hierbij advies nodig hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Zeer tevreden over de snelle levering

Kwaliteit van de producten is zoals altijd erg goed.

Fantastische pasvorm, sluit perfect aan!

Ik was vooraf kritisch omdat ik ook de betere merken niet altijd goed vind zitten. MAAR ik ben blij verrast met Ten Cate. Perfecte pasvorm, sluit erg mooi aan en zit heerlijk! Ik weet waar ik de volgende keer ga bestellen.

Goede kwaliteit,draagt prettig

Ze zijn zeer goed

Mijn ervaringen zijn positief,

Snelle levering.

Snel en correct

Zit heerlijk en blijft mooi!

Goeie pasvorm en kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering. Gratis verzending.

Cookweg 14 4462 HE Goes